Hammasrihma vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

tulejumal25 kirjutas:
copilot kirjutas:to tulejumal25:

aga mis siis põed. viska see rihm koos ülejäänud mandiga peale. ei ole jua tegu mingi BS rihmaga kohe kindlasti mitte.

rihm juba kuuaega peal!
Aga esmaspäev teeninduses vahetakse uuesti ära!
sry, läks su see post meelest. Aga see et õli hakkas lekkima...kui rihma vahetasid kas siis uut vända tihendit ei pannud? üldiselt soovitatakse panna mõlemad ka kohe uued st uus nuka ja vända simmerid sest tegelt ei maksa teised suht midagi. Näiteks minu 81kw ütles kohe rihma vahetust tegev vend et vaatab üle mis seisus on need ja ühe neist igatahes ka välja vahetas.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

copilot,miks jätsid mainimatta abivõlli tihendit?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:copilot,miks jätsid mainimatta abivõlli tihendit?
kus sa näed mingi nn abivõlli mis tuleks läbi bloki hammasrihma poole peale nii et see oleks seotud kambriga/kambritega kus liigub ka õli :idea: :idea: :idea: Ainukesed võllid nendeks väntvõll ja nukkvõll/nukkvõllid.mis iganes abirullikud on lihtsalt kinnitatud ploki seina külge "tuimalt "ja asi vask. Pealegi, küsiks su käest juba, tark nagu sa oled, mida see abivõll siis üldse teeb? mida see abivõll ringi ajab v aitab ringi ajada peale selle et hoiab paigas hammasrihma??? eeldan et selle "abivõlli" all mõtled sa neid nn vabajooksu/abirullikuid mida minu jagatud pildil näiteks 2(inglise keeles small roller) ja teine lisaks tundub olevat mingisugune nn suur rullik(pildil inglise keeles large roller) ja need tullikud on tuimalt bloki küljes kinni, nad ei jookse isegi mitte rihma hammaste poole peal vaid sileda poole peal ja aitavad hoida rihma hambumist rihma ratastega nagu nukkvõlli rihma ratas, väntvõlli rihmaratas, kütte kõrgsurvepumba rihmaratas ja veepumba rihmaratas. oleks tegu a la 2 nukaga moto siis lisandub siia teise nukkvõlli rihmaratas.
Palun, ära hakka ajama teemat sogaseks mingite laest võetud nonsense küsimustega. kui midagi mõistliku vastata ei oska MINU TEHNILISELE KÜSIMUSELE, siis palun ära ENAM küsi, et mida teeb see v see - sest ma ei viitsi üritada selgeks teha fakte puust ja punaseks inimesele, kes ei taha isegi mitte seda kuulda võtta!

Võta nüüd end kokku kaasfoorumlane, ja seleta mulle lahti mida teeb see abivõll ja kuidas puutuvad sinna mingid tihendid? Pakuks välja et neid polegi seal pmt...kui vahetatakse siis rullik kus aga pole mingit tihendit mis peaks ära hoidma õli v jahutusvedeliku lekkimise.
Diesel Power KEEPS ME GOING

rennet
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
Auto: golf syncro 1,9td variant
Asukoht:

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas rennet »

tulejumal25 kirjutas:
copilot kirjutas:
tulejumal25 kirjutas:
mul on paki peal mölemad kirjas! continental ja all kohe kirjas contitech! Teeninduses öeldi ka et neid nad ei kasutagi -kasutavad paremaid millel on karantii isegi olemas! eks see paistab siis !
Pilt

no kui see rihm ei ole sul mingi a la 6 aastat kuskil külm-soe-külm-soe riiuli peal seisnud siis ei ole sel rihmal vast häda midagi. ei ole ju tegu mingi "made in china ja kuuri taga" no name rihmaga.


Sa ilmselt küll ei tunnista seda aga ma arvan, et sul oli tegu manuaalse pingutiga ja sa lihtsalt pingutasid üle.
Need contitechid pandud meil teeninduses kõikidele autodele ja üksgi pole tulnud tagasi rihma purunemise ega ka venimise pärast.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas Monah »

T6nn ilmselt otsib seal pildi peal selle volli mis ajab olipumpa ringi ( mis ka oli vanematel mootoritel) .Aga vaata ja imesta, siin seda ei olegi ,ja nagu tavaks tal on lahmib aga edasi koike mida sylg suhu toob, selle asemel, et syveneda teemasse.
Ei midagi isiklikku aga siiski: aeg laheb, nimed muutuvad , sisu jaab samaks ....

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Tulejumal25-le soovitusi jagades on abivõlli (ja selle simmeri) mainimine igati kohane, sest G3 1,8 55kW mootoril on selline täiesti olemas, ajab lisaks õlipumbale veel ka jagajat ringi. Omaette küsimus on, et kuidas too mootor selle teema ja alamfoorumiga kokku käib...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

rennet kirjutas:Sa ilmselt küll ei tunnista seda aga ma arvan, et sul oli tegu manuaalse pingutiga ja sa lihtsalt pingutasid üle.
Need contitechid pandud meil teeninduses kõikidele autodele ja üksgi pole tulnud tagasi rihma purunemise ega ka venimise pärast.
ma ei tea keda sa nüüd täpselt tsiteerid aga pole siin vist kellelgil rihm puruks läinud, kaasa arvatud minu masinatel kõik rihmad terveks jäänud.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

pppp kirjutas:Tulejumal25-le soovitusi jagades on abivõlli (ja selle simmeri) mainimine igati kohane, sest G3 1,8 55kW mootoril on selline täiesti olemas, ajab lisaks õlipumbale veel ka jagajat ringi. Omaette küsimus on, et kuidas too mootor selle teema ja alamfoorumiga kokku käib...
unustasin tõnnile lisada veel, et ta ütleks ka mis motot ta mõtleb...kui me räägime TDI dest mille kohta ma ka pildi välja tõin siis seda seal pole kindlasti mitte. Aga see 1,8 ilmselt bensukas mis aga ei puutu mitte siia diisli teemasse...olen nende bensukate koha pealt pmt sama loll kui laua jalg ning ega ei huvita mind kah need võrri mootorid eriti. muidugi ma ei ole kindel milline 1Z TDI on aga eeldan et kui see abivõll ajab ringi veepumpa siis see ilmselt vahetatakse kah mingi teatud aja tagant ja seega ka koos sellega ka need tihendid.
Viimati muutis copilot, 13 Sept 2012, 11:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

rennet
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
Auto: golf syncro 1,9td variant
Asukoht:

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas rennet »

see jutt pingutamisest oli mõeldud tulejumalale. Ja 1Z mootoril on (Pead ei anna aga peaks mu autol olema 1Z mootor) veepump soonrihmaga veetav.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tagasiside on kasutajale rennetile. 1Z mootoril on veepump kiil rihmaga (soon rihmaga) veetav. Nii ta tõesti on. Kuid mis pilti näidati,kui küsija küsis G3-e .kohta,kuid kasutaja copilot paiskas foorumisse pildi G4-ja. RIHMA AJAMIST. G3-el on veepump ERALDI DETAIL.

romeoD

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas romeoD »

t6nis3 kirjutas:Parandan tehniliselt vastaja romeoD vastust. Nimelt ,ka TDI mootoril on nii,et hammasrihm ,,jookseb,, Väntvõll, abivõll,nukkvõll.+ pingutus rullik+pisike leevendus rullik.Need on 66 Kw. ja 81 kw.TDI-d. Rootor pumbaga. PDI. mootoritel on veepump hammasrihma ajamiga,Samas aru ei saa romeo D,Sinul ka ju TDI.

Sinu postituse peale ta G4 pildi paiskaski foorumisse, et SULLE selgitada, kuidas MINU autol veepump systeemis on. Äkki nyyd juba saad aru, mul ei ole G3 TDI ja ammugi mitte PDI.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.

what??? :lol: :lol: :lol: mis sa nüüd inimese käest küsid? las ma lähen jooksen ise peaga vastu seina, ennem võtan muidugi pindi õlle, et ei oleks nii valus :wink: Peace!
Diesel Power KEEPS ME GOING

romeoD

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas romeoD »

t6nis3 kirjutas:romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.

PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.

e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.
Viimati muutis romeoD, 21 Sept 2012, 07:39, muudetud 1 kord kokku.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas Laur »

romeoD kirjutas: PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.

e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.
:D :D

AVF mootoril, ehks siis 1,9 TDI 96kW tuleks peale rihma vahetust kontrollida ja vajaduselt muuta nukkvõlli nurka. see paari kraadi ulatuses reguleeritav.
Oli kusagil teema kus olid toodud VCDS näidud koos muu targa jutuga kuid ei suuda enam meenutada, oli see siin foorumis või my turbodiisli omas... ehk keegi mäletab ja viskab lingi?
M.O.T.T

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas copilot »

yks kirjutas:
romeoD kirjutas: PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.

e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.
:D :D

AVF mootoril, ehks siis 1,9 TDI 96kW tuleks peale rihma vahetust kontrollida ja vajaduselt muuta nukkvõlli nurka. see paari kraadi ulatuses reguleeritav.
Oli kusagil teema kus olid toodud VCDS näidud koos muu targa jutuga kuid ei suuda enam meenutada, oli see siin foorumis või my turbodiisli omas... ehk keegi mäletab ja viskab lingi?

vast on abi

http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
Diesel Power KEEPS ME GOING

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas Laur »

Oli küll abi. :thumbup:
M.O.T.T

Vasta

Mine “Diislid”