sry, läks su see post meelest. Aga see et õli hakkas lekkima...kui rihma vahetasid kas siis uut vända tihendit ei pannud? üldiselt soovitatakse panna mõlemad ka kohe uued st uus nuka ja vända simmerid sest tegelt ei maksa teised suht midagi. Näiteks minu 81kw ütles kohe rihma vahetust tegev vend et vaatab üle mis seisus on need ja ühe neist igatahes ka välja vahetas.tulejumal25 kirjutas:copilot kirjutas:to tulejumal25:
aga mis siis põed. viska see rihm koos ülejäänud mandiga peale. ei ole jua tegu mingi BS rihmaga kohe kindlasti mitte.
rihm juba kuuaega peal!
Aga esmaspäev teeninduses vahetakse uuesti ära!
Hammasrihma vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
kus sa näed mingi nn abivõlli mis tuleks läbi bloki hammasrihma poole peale nii et see oleks seotud kambriga/kambritega kus liigub ka õlit6nis3 kirjutas:copilot,miks jätsid mainimatta abivõlli tihendit?



Palun, ära hakka ajama teemat sogaseks mingite laest võetud nonsense küsimustega. kui midagi mõistliku vastata ei oska MINU TEHNILISELE KÜSIMUSELE, siis palun ära ENAM küsi, et mida teeb see v see - sest ma ei viitsi üritada selgeks teha fakte puust ja punaseks inimesele, kes ei taha isegi mitte seda kuulda võtta!
Võta nüüd end kokku kaasfoorumlane, ja seleta mulle lahti mida teeb see abivõll ja kuidas puutuvad sinna mingid tihendid? Pakuks välja et neid polegi seal pmt...kui vahetatakse siis rullik kus aga pole mingit tihendit mis peaks ära hoidma õli v jahutusvedeliku lekkimise.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Hammasrihma vahetus
tulejumal25 kirjutas:copilot kirjutas:tulejumal25 kirjutas:
mul on paki peal mölemad kirjas! continental ja all kohe kirjas contitech! Teeninduses öeldi ka et neid nad ei kasutagi -kasutavad paremaid millel on karantii isegi olemas! eks see paistab siis !
no kui see rihm ei ole sul mingi a la 6 aastat kuskil külm-soe-külm-soe riiuli peal seisnud siis ei ole sel rihmal vast häda midagi. ei ole ju tegu mingi "made in china ja kuuri taga" no name rihmaga.
Sa ilmselt küll ei tunnista seda aga ma arvan, et sul oli tegu manuaalse pingutiga ja sa lihtsalt pingutasid üle.
Need contitechid pandud meil teeninduses kõikidele autodele ja üksgi pole tulnud tagasi rihma purunemise ega ka venimise pärast.
Re: Hammasrihma vahetus
T6nn ilmselt otsib seal pildi peal selle volli mis ajab olipumpa ringi ( mis ka oli vanematel mootoritel) .Aga vaata ja imesta, siin seda ei olegi ,ja nagu tavaks tal on lahmib aga edasi koike mida sylg suhu toob, selle asemel, et syveneda teemasse.
Ei midagi isiklikku aga siiski: aeg laheb, nimed muutuvad , sisu jaab samaks ....
Ei midagi isiklikku aga siiski: aeg laheb, nimed muutuvad , sisu jaab samaks ....
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Hammasrihma vahetus
Tulejumal25-le soovitusi jagades on abivõlli (ja selle simmeri) mainimine igati kohane, sest G3 1,8 55kW mootoril on selline täiesti olemas, ajab lisaks õlipumbale veel ka jagajat ringi. Omaette küsimus on, et kuidas too mootor selle teema ja alamfoorumiga kokku käib...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
ma ei tea keda sa nüüd täpselt tsiteerid aga pole siin vist kellelgil rihm puruks läinud, kaasa arvatud minu masinatel kõik rihmad terveks jäänud.rennet kirjutas:Sa ilmselt küll ei tunnista seda aga ma arvan, et sul oli tegu manuaalse pingutiga ja sa lihtsalt pingutasid üle.
Need contitechid pandud meil teeninduses kõikidele autodele ja üksgi pole tulnud tagasi rihma purunemise ega ka venimise pärast.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
unustasin tõnnile lisada veel, et ta ütleks ka mis motot ta mõtleb...kui me räägime TDI dest mille kohta ma ka pildi välja tõin siis seda seal pole kindlasti mitte. Aga see 1,8 ilmselt bensukas mis aga ei puutu mitte siia diisli teemasse...olen nende bensukate koha pealt pmt sama loll kui laua jalg ning ega ei huvita mind kah need võrri mootorid eriti. muidugi ma ei ole kindel milline 1Z TDI on aga eeldan et kui see abivõll ajab ringi veepumpa siis see ilmselt vahetatakse kah mingi teatud aja tagant ja seega ka koos sellega ka need tihendid.pppp kirjutas:Tulejumal25-le soovitusi jagades on abivõlli (ja selle simmeri) mainimine igati kohane, sest G3 1,8 55kW mootoril on selline täiesti olemas, ajab lisaks õlipumbale veel ka jagajat ringi. Omaette küsimus on, et kuidas too mootor selle teema ja alamfoorumiga kokku käib...
Viimati muutis copilot, 13 Sept 2012, 11:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Hammasrihma vahetus
see jutt pingutamisest oli mõeldud tulejumalale. Ja 1Z mootoril on (Pead ei anna aga peaks mu autol olema 1Z mootor) veepump soonrihmaga veetav.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Hammasrihma vahetus
Tagasiside on kasutajale rennetile. 1Z mootoril on veepump kiil rihmaga (soon rihmaga) veetav. Nii ta tõesti on. Kuid mis pilti näidati,kui küsija küsis G3-e .kohta,kuid kasutaja copilot paiskas foorumisse pildi G4-ja. RIHMA AJAMIST. G3-el on veepump ERALDI DETAIL.
Re: Hammasrihma vahetus
t6nis3 kirjutas:Parandan tehniliselt vastaja romeoD vastust. Nimelt ,ka TDI mootoril on nii,et hammasrihm ,,jookseb,, Väntvõll, abivõll,nukkvõll.+ pingutus rullik+pisike leevendus rullik.Need on 66 Kw. ja 81 kw.TDI-d. Rootor pumbaga. PDI. mootoritel on veepump hammasrihma ajamiga,Samas aru ei saa romeo D,Sinul ka ju TDI.
Sinu postituse peale ta G4 pildi paiskaski foorumisse, et SULLE selgitada, kuidas MINU autol veepump systeemis on. Äkki nyyd juba saad aru, mul ei ole G3 TDI ja ammugi mitte PDI.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Hammasrihma vahetus
romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
t6nis3 kirjutas:romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.
what???




Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Hammasrihma vahetus
t6nis3 kirjutas:romeoD. loe oma teksti uuesti läbi.Mis on TD. mis on TDI. Mis on PD.-TDI. ja siis rääkida ,et ajasin mula.
PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.
e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.
Viimati muutis romeoD, 21 Sept 2012, 07:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
romeoD kirjutas: PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.
e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.


AVF mootoril, ehks siis 1,9 TDI 96kW tuleks peale rihma vahetust kontrollida ja vajaduselt muuta nukkvõlli nurka. see paari kraadi ulatuses reguleeritav.
Oli kusagil teema kus olid toodud VCDS näidud koos muu targa jutuga kuid ei suuda enam meenutada, oli see siin foorumis või my turbodiisli omas... ehk keegi mäletab ja viskab lingi?
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hammasrihma vahetus
yks kirjutas:romeoD kirjutas: PDI kirjutasin, et sul ei tekiks mingeid komplikatsioone arusaamisega, kuigi tegu on PD-ga. Aga soe soovitus, uuri välja, mida tähendab STFU ja toimi vastavalt.
e: sa ei pea siia selle tähendust kirjutama ja sel teemal edasi arutama, piisab, kui enesele teadmiseks võtad.![]()
![]()
AVF mootoril, ehks siis 1,9 TDI 96kW tuleks peale rihma vahetust kontrollida ja vajaduselt muuta nukkvõlli nurka. see paari kraadi ulatuses reguleeritav.
Oli kusagil teema kus olid toodud VCDS näidud koos muu targa jutuga kuid ei suuda enam meenutada, oli see siin foorumis või my turbodiisli omas... ehk keegi mäletab ja viskab lingi?
vast on abi
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord