Et käivitub pikalt ja mida külmem on ilm seda kauem ta käivitub. Juba -10 teda tööle ei saa. Seda muidugi kui mootor külm on. Sooja mootoriga ei käivitu poolest pöördest vaid umbes 5 pöördest (alati). Uus aku, probleem on sama (talvel, suvel).
Autol läbisõit 80 000km, hooldused tehtud vastavalt hooldusraamatus olevale nimekirjale, hooldatud Saksa autos. Teenindusest ei küsi enam midagi, usaldus 0.
Kõik muu toimib, ei jõnksuta, käib edasi ilusti, kütusekulu on tavaline.
Kas on viga lamdas? Kuidas seda ise kontrollida? Kus asub täpsemalt (missugune välja näeb)? Tester olemas.
Kaabel järgi, kus soodsam või on keegi klubiline kes tasu eest seda sooviks teha?
Asukoht Pääsküla.
Tänan kes viitsivad vastata.
2007a. 2.0 FSI man. käivitub pikalt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 2007a. 2.0 FSI man. käivitub pikalt
Kõigepealt võiks kontrollida fsi esimese generatsiooni mootoritele iseloomuliku ummistuse tagajärgi. Minu omal oli kati ummistumine suht värskes staadiumis. Ja kui gaasidel kuskile minna pole, siis võtabki kauem aega käimaminemine. Ja teiseks on sisselaske ummistus/tahmamine. Esindus ainult kehitas õlgu, sest diagnost midagi ei näita. Ja kui diagnost ei näita, siis nemad midagi teha ei oska. põhimõtteliselt võiks esindusse ahvid tööle võtta. Sest auto parandamine on nii primitiivne. Kaabel külge ja toimid vastavalt juhendile. Mingit isemõtleist pole.
Re: 2007a. 2.0 FSI man. käivitub pikalt
Viimane väide küll väga paika nüüd ei pea, et esinduses see asi sedasi käib.
FSI'de probleem on jah, et plokikaanes tekib suur tahmamine ja sellest tulenevalt ei teki enam silindris korrektne segunemine ja käivitus ongi pikk.
Tasuks kolletor maha võtta ja vaadata, mis seis on kanalites. Kuna nendel mootoritel on otsepihustus, siis pole enam midagi, mis nö peseks kanaleid ja kuumaga jääb see asi sinna kõik klappide taha kinni.
FSI'de probleem on jah, et plokikaanes tekib suur tahmamine ja sellest tulenevalt ei teki enam silindris korrektne segunemine ja käivitus ongi pikk.
Tasuks kolletor maha võtta ja vaadata, mis seis on kanalites. Kuna nendel mootoritel on otsepihustus, siis pole enam midagi, mis nö peseks kanaleid ja kuumaga jääb see asi sinna kõik klappide taha kinni.