TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Nimelt mu autol käivitades roolivõimendi pump kriiskab. Roolivõimu õli on normis, seega saab viga olla pumbas endas. Kui seda kodus ise vahetada, siis tuleb tõenäoliselt nina ära võtta, koos radikaga. Vaatasin, et teisiti sinna ligi ei pääse. Kui suur tõenäosus on, et kui abirihma maha võtan ja pärast peale tagasi panen, et midagi juhtub, st kas mõni märk, seadistus vms läheb paigast, nagu hammasrihma eemaldades ja paigaldades? Loogika järgi ei tohiks midagi juhtuda, kuna generaatori ja roolivõimendi ajastus pole ju oluline, peaasi, et ringi käiks koos mootoriga. Kuidas saan abirihma pingutil pinge maha keerata?
Nina lahti võtmine tõenäoliselt keeruline pole, kuid kuidas seda tehakse, kõigepealt stange eest, siis tuled ja seejärel radikas? Kas tuled ära võttes ja pärast tagasi pannes jääb tulede kõrgus paika või tuleb seda reguleerida? Lisaks tuleb ära võtta ka vist stange tala?
Küsimusi sai nüüd üksjagu. Kindlasti on keegi, kes ütleb, et lihtsam on minna teenindusse ja lasta see ära vahetada, ent kuna on soov asja ise teha, siis sooviksin endast targemate kinnitusi minu teooriale ja samuti ka õpetussõnu, kuidas asja lihtsamini teha.
Autoks on B5 1.9 TDI Passat.
Ettetänades,
Krismar
Nina lahti võtmine tõenäoliselt keeruline pole, kuid kuidas seda tehakse, kõigepealt stange eest, siis tuled ja seejärel radikas? Kas tuled ära võttes ja pärast tagasi pannes jääb tulede kõrgus paika või tuleb seda reguleerida? Lisaks tuleb ära võtta ka vist stange tala?
Küsimusi sai nüüd üksjagu. Kindlasti on keegi, kes ütleb, et lihtsam on minna teenindusse ja lasta see ära vahetada, ent kuna on soov asja ise teha, siis sooviksin endast targemate kinnitusi minu teooriale ja samuti ka õpetussõnu, kuidas asja lihtsamini teha.
Autoks on B5 1.9 TDI Passat.
Ettetänades,
Krismar
Viimati muutis argo, 04 Okt 2012, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 205
- Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
- Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
- Asukoht: Tallinn
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
See "kriiskamine" jääb arusaamatuks, aga oled sa kindel, et pump on läbi?
Kunagi Golf3-l oli vilistamise probleemiks liiga lõdva genekarihm. Mine katsu üle, ehk piisab ainult rihma pingutamisest.
Ma muidugi ei tea, äkki sinu mootoril on juba automaatne rihmapinguti, siis ei saa vist rihma ise pingutada.
Kunagi Golf3-l oli vilistamise probleemiks liiga lõdva genekarihm. Mine katsu üle, ehk piisab ainult rihma pingutamisest.
Ma muidugi ei tea, äkki sinu mootoril on juba automaatne rihmapinguti, siis ei saa vist rihma ise pingutada.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Sellel mootoril on jah automaatne rihmapinguti.
Viimati muutis J.Aru, 27 Sept 2012, 19:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
sul ilmselt oleks odavam kuhugi teenindusse viia ja lasta asi ülevaadata. Óled sa üldse kindel, et rooliv. pump kriiskab käivitades? Pärast vahetad pumba ja lati ise ära ja tuleb välja, et rihm oli hoopis vana.(ilmselt küll ei ole sul asi rihmas aga see oli näiteks toodud.)
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Kuna juba nina lahtivõtmiseks läheb, siis kavatsen vahetada ka rihma ära. Olen kuulnud, et kriiskavat häält pidi tegema ikkagi roolivõimendi. Samas kui ma käega üritan roolivõimupumba küljes olevat ratast liigutada, siis on seal loks sees, võimalik,et minu kontrollimise viis on vale. Milles väljendub roolilati viga?
Hääl ise on muidugi üsna kõva, minule meenutab kõige rohkem kajakat
Teenindusse ma minna ei taha, sest tudengina ei raatsi ma tööraha autoparanduse eest maksta, kui mul endal tööriistad käes seisavad ja olen ennegi nii mõndagi vahetanud.
Hääl ise on muidugi üsna kõva, minule meenutab kõige rohkem kajakat

Teenindusse ma minna ei taha, sest tudengina ei raatsi ma tööraha autoparanduse eest maksta, kui mul endal tööriistad käes seisavad ja olen ennegi nii mõndagi vahetanud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Vabandust minu viga
Oli millegipärast meeles, et keerates kriiksatab aga kui käivitades siis vahevalt, et roolilatis viga on. Muutsin ka oma eelmise postituse ära.

-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Kindel, et seda häält hoopis genekas ei tee? Sodiks lastud laagritega genekas teeb ka huvitavat häält.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Aga kui generaator oleks vigane, kas siis auto laadimine selle all ei kannata? Kaldun ikkagi roolivõimupumba poole, kuna vahel keerates on sarnane hääl, kuid vaiksem, vahel mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 2874
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: TDI AFN roolivõimu pumba vahetus
Juhul kui generaatori rihmaseib (pendiksiga) oleks läbi,siis töötaks mootor tühikäigul väga rapsivalt ,mitte nii pehmelt,kui oli enne,kui auto osteti. Generaatori laadimine jääb ju samaks,kuid ,,matsu,, saab rihm + gen. laagrid. Kõrin üleval. Roolivõimu ,,undamise,, kohapealt on jutt selline,et tavaliselt(tõenäesus 90 %) on tegu kulunud välis laagriga.