Küttekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Näidik paneb pange äkki.
Sõida kuni 200 km täis ja lase uuesti paak täis, vaata palju peale mahub.
Minu arvamus on see et kuni 25l on normaalne mis 200km peale kulutada saab, üle selle siis vast midagi mäda.
Eks kütte kulu oleneb sellest ka kuidas jalg pedaalil tantsib.
Sõida kuni 200 km täis ja lase uuesti paak täis, vaata palju peale mahub.
Minu arvamus on see et kuni 25l on normaalne mis 200km peale kulutada saab, üle selle siis vast midagi mäda.
Eks kütte kulu oleneb sellest ka kuidas jalg pedaalil tantsib.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
12.5L/100km ???Lauri-L kirjutas:Näidik paneb pange äkki.
Sõida kuni 200 km täis ja lase uuesti paak täis, vaata palju peale mahub.
Minu arvamus on see et kuni 25l on normaalne mis 200km peale kulutada saab, üle selle siis vast midagi mäda.
Eks kütte kulu oleneb sellest ka kuidas jalg pedaalil tantsib.
Normaalne???
Saan aru, et pole just kõige ökoma masinaga aga 12.5 sajale pole ka normaalne, sama kulu juures võiks sõita mõne uuema karmimootori audi või bmw-ga...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
üksvarjant on veel.
lase paak kuivale ehk siis võta 5se kanistriga bensiin kaasa ja ignoreeri tulukese põlema minekut. sellega saad siis kontrollida näidiku pange panekut.
ja lisaks kui kõik on näidikuga korras siis võib oletada et paagi õhtus kinni.
lase paak kuivale ehk siis võta 5se kanistriga bensiin kaasa ja ignoreeri tulukese põlema minekut. sellega saad siis kontrollida näidiku pange panekut.
ja lisaks kui kõik on näidikuga korras siis võib oletada et paagi õhtus kinni.
Viimati muutis raiku, 29 Sept 2012, 19:20, muudetud 1 kord kokku.
viljandi mölamies
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Mis siin imelikku on? Tehas on ju linnas M 12.2 ja A 12.5.golfi_vend kirjutas:12.5L/100km ???Lauri-L kirjutas:Näidik paneb pange äkki.
Sõida kuni 200 km täis ja lase uuesti paak täis, vaata palju peale mahub.
Minu arvamus on see et kuni 25l on normaalne mis 200km peale kulutada saab, üle selle siis vast midagi mäda.
Eks kütte kulu oleneb sellest ka kuidas jalg pedaalil tantsib.
Normaalne???
Saan aru, et pole just kõige ökoma masinaga aga 12.5 sajale pole ka normaalne, sama kulu juures võiks sõita mõne uuema karmimootori audi või bmw-ga...
Pole täpsustatud kumb on ja kus sõidab.
Sõbral oli sama mootor Toledo peal ja rääkis ka 12 kulust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
ma panustaks näidiku (või paagi anduri) veale
- vvalter
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 18 Mai 2009, 20:42
- Auto: Passat V6 b5,5
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Kontakt:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Okei, katsetan järgmisena nii kaua sõita kuni kütet TÕESTI enam ei ole, et auto ei liigu ka enam, 5L bena kanku kaasas. Väga kasulik see mootorile pole eks .. ?
VW Passat B5 1,8 92 KW -97 a, sedaan küttepaak peaks olema ju 60L ?
VW Passat B5 1,8 92 KW -97 a, sedaan küttepaak peaks olema ju 60L ?
Viimati muutis vvalter, 01 Okt 2012, 18:17, muudetud 2 korda kokku.
B5 1.8 '97 | B5,5 2.0 '01 | B5,5 2.5 V6 4motion '04
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Mootorile ei tee see midagi ja kui kohe peale valad siis juhtu ka pumbaga vast midagi.
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]

VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
mootorile ei tee midagi. ui tunned et lörtsuma haab tõmma tee äärde ja lisa ütet.vvalter kirjutas:Okei, katsetan järgmisena nii kaua sõita kuni kütet TÕESTI enam ei ole, et auto ei liigu ka enam, 5L bena kanku kaasas. Väga kasulik see mootorile pole eks .. ?
VW Passat B5 1,8 92 KW -97 a, sedaan küttepaak peaks olema ju 60L ?
ainue paha lugu mis võib juhutuda ja on a mõningatel juhtunud täiesti uivas laskmisel, et paagi põhjast eerutab si** lahti ja siis pumba sõela ette ja selle siis umbe ajab. minul igatahes ei juhtunud midagi.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Mismoodi?g316 kirjutas:Katalüsaatorile võib haiget teha.
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Lõpuaurud põlevad liialt kõrge temperatuuriga ning põletab katalüsaatori läbi. Või ma eksin?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
uurisin jah netist natuke lähemalt ja täitsa õigus. Kui bensu aurud peaks põlema, siis tekib kuumus kuni 1000C ja see juba kõrvetab kati sisse.
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
selles postituses on niivõrd palju loogika vigu, et ma ei oska kuskilt alustadagi nende välja toomisel.rennet kirjutas:uurisin jah netist natuke lähemalt ja täitsa õigus. Kui bensu aurud peaks põlema, siis tekib kuumus kuni 1000C ja see juba kõrvetab kati sisse.
teemaalgatajale teadmiseks, et bensiini otsa saamisega paagis on põhimõtteliselt 2 ohtu. kui paagis on mingit soga, siis kui kütust on vähe loksub see paagis hulga rohkem ja võib pumba sõela ummistada. teiseks kui pump jääb kuivale ja töötab pikalt kuival võib pump saba anda. kuna sa aga tead, et kütus on otsas saad süüte kohe välja keerata ja mitte uuesti proovida käivitada. võimaliku ummistuse vastu rohi puudub.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Tundub et sa ei alustanudki?ounou kirjutas:
selles postituses on niivõrd palju loogika vigu, et ma ei oska kuskilt alustadagi nende välja toomisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
ta ei viitsind alustada vaid lootis et inimene saab aru mis teema on.rennet kirjutas:Tundub et sa ei alustanudki?ounou kirjutas:
selles postituses on niivõrd palju loogika vigu, et ma ei oska kuskilt alustadagi nende välja toomisel.
nimelt asi selline, et eks sa proovi ilma bensiinita ja aurude peal sõita

ma olen ühe korra proovind võlgu sõita. kurask ei lasknud. vaid tegi lörrrrrrrrrrrrr ja jäi seisma
viljandi mölamies
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Lihtsalt peaaegu tühja paagiga võib ju segu lahjaks minna ning sealt ka kõrgem temperatuur, mis võib saada saatuslikuks katalüsaatori sisule. Minu arust täitsa loogiline.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
eks ma jah lihtsalt kirjutasin seda, mida ma lugesin. Oli kirjas, et küttesegu muutumisel ja aurude põlemisel tekib suur kuumus(1000C katalüsaator kannatab kusagil 800C), mis võib katalüsaatori sisse kärsatada. Ilmselt jah see paagi tühjaks sõitmine võib alles siis tunda anda, kui oled umbes 50 korda paagi tühjaks sõitnud.
Re: Küttekulu kõrge ja paaki ei lase ääreni täis panna?
Sellise aasta masinaga ei tohiks midagi erilist juhtuda kui nüüd sellese lahja segu juttu süveneda, karpa mootoriga annab tóesti kuivaks sóites tunda enne lóppu et segu lahja.
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]

VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW