tagasilla mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
tagasilla mure
Tere!
Olen omanud autot juba terve aasta ning muretsema pani tagasild.Nimelt avastasin et oli söönud mõlemad tagurehvi siseääred võrdselt ära.Rehvideks olid muidugi kummiboksist ostetud yhed odavad kasutatud juustud,loomulikult olid suured läbisõidud seoses tööga ja pagass oli pungil asju(taguosa suht maas ,nii 750km yhe päevaga ja nii 8x aastas).Avastasin kulumise kui olin nende rehvidega nii 26000 km sõitnud juba.Ise mõtlen et kas saab olla tagasillaga midagi kui mõlemad rehvid on sisepoolelt võrdselt söödud?Imelik oleks kui nad ebayhtlaselt oleks.Siis järeldaks et ühe rattaga vbla äärekivisse tõmmatud vms.Samas ei ole seal midagi regueerida ka?!?!?Esisild on täiesti OK.Nyydseks muidugi tutikad rehvid all ja vuranud kuskil 800 km,hetkel ei ole midagi täheldanud.Kas võib olla et vanad rehvid lihtsalt väsinud,vbla rõhk ei püsinud sees hästi(oli juhuseid kui oli vaja vähe lisa juurde pumbata paari kuu tagant),raske koorem tagaosas pika maa sõidul?
Sooviks kommentaare ,arvamusi?!
Olen omanud autot juba terve aasta ning muretsema pani tagasild.Nimelt avastasin et oli söönud mõlemad tagurehvi siseääred võrdselt ära.Rehvideks olid muidugi kummiboksist ostetud yhed odavad kasutatud juustud,loomulikult olid suured läbisõidud seoses tööga ja pagass oli pungil asju(taguosa suht maas ,nii 750km yhe päevaga ja nii 8x aastas).Avastasin kulumise kui olin nende rehvidega nii 26000 km sõitnud juba.Ise mõtlen et kas saab olla tagasillaga midagi kui mõlemad rehvid on sisepoolelt võrdselt söödud?Imelik oleks kui nad ebayhtlaselt oleks.Siis järeldaks et ühe rattaga vbla äärekivisse tõmmatud vms.Samas ei ole seal midagi regueerida ka?!?!?Esisild on täiesti OK.Nyydseks muidugi tutikad rehvid all ja vuranud kuskil 800 km,hetkel ei ole midagi täheldanud.Kas võib olla et vanad rehvid lihtsalt väsinud,vbla rõhk ei püsinud sees hästi(oli juhuseid kui oli vaja vähe lisa juurde pumbata paari kuu tagant),raske koorem tagaosas pika maa sõidul?
Sooviks kommentaare ,arvamusi?!
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
ma arvan, et sa ise vastad siin küsimuses oma küsimusele. Koguaeg suured koormused, vanad juustud jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
nojah see oli minu oletus,lihtsalt kindluse mõttes tahtsin kuulda ka teiste arvamusi et kas võib asi nii olla v ei
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: tagasilla mure
Kui 800 km tavalise tänavasõiduga uue rehvi ära sööks, siis peaks asi ikka päris kurjasti paigast ära olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: tagasilla mure
Siis pole hullu midagi, sest kes teab kui palju nende rehvidega enne juba sõidetud oli. Minu G4 suverehvide eluiga on olnud 42000-52000km kuid need on olnud uued ja tuntud tootja (viimased olid Dunlop) omad.k1ngst0n kirjutas:... odavad kasutatud juustud ... nende rehvidega nii 26000 km sõitnud juba
Aga, kui sul seda täispagasnikuga sõitmist ka edaspidi palju on, siis soovitan:
- tagarehvi rõhk 2.8at (Golf 4 tagasilla maksimum)
- tugevdatud vedrud (jämedamad)
- reguleeritavad (gaas)amordid (KYB AGX näiteks)
Reguleeritav amort on sellepärast hea, et minu G4-l oli täiskoormaga tagaots ikka eriti "vedel" - nagu süldist. Vedrusid pole mina vahetanud kuid AGX amort tegi tagaotsa selliseks, et ka täiskoormaga on käitumine normaalne.
-
- Huviline
- Postitusi: 2880
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: tagasilla mure
....oli söönud taga rehvi sise ääred võrdselt ära. On siis raske mõõta tagasilla rataste kokkujooksu? Enda rahustuse mõttes. Samas,ei ole ju loogiline,kui väidad,et tagarehvid võrtselt kulunud siseküljest........silla kokkujooks mõõda üle. Tüüpiline vastus tuleb sellest,et KEEGI pani ESISILLAS olevad rehvid TAGASILDA. Koormus tagasilda,ei pane rehvile ju mingit kulumis ,,anomaaliat,, . lugesin,et enne olid kasutatud rehvid.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
mismoodi saab reguleerida tagasilla kokkujooksu? Kui see peaks mingil imelikul moel paigast ära olema. 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: tagasilla mure
Ega ei saagi - aitab ainult juppide vahetus. Käi enne sillastendis ära (4-punkti stendis), saad kõigepealt andmed teada.rennet kirjutas:mismoodi saab reguleerida tagasilla kokkujooksu? Kui see peaks mingil imelikul moel paigast ära olema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: tagasilla mure
pakun välja et kui G4 nagu ka bora sedaanil kui taga liiga suur raskus, siis tagavedrustus vajub nii et rattad lähevad veidi lääpa millega tekib siseäärtele suurem hõõrdejõud ja mille tagajärjel kulubki rehv ebaühtlaselt.t6nis3 kirjutas:....oli söönud taga rehvi sise ääred võrdselt ära. On siis raske mõõta tagasilla rataste kokkujooksu? Enda rahustuse mõttes. Samas,ei ole ju loogiline,kui väidad,et tagarehvid võrtselt kulunud siseküljest........silla kokkujooks mõõda üle. Tüüpiline vastus tuleb sellest,et KEEGI pani ESISILLAS olevad rehvid TAGASILDA. Koormus tagasilda,ei pane rehvile ju mingit kulumis ,,anomaaliat,, . lugesin,et enne olid kasutatud rehvid.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: tagasilla mure
Siis oleks korrektsem väita, et rehvide siseservad kuluvad vale ratta külgkalde, mitte vale kokkujooksu tõttu. Samas ei kujuta hästi ette kui suur see koorem peab siis olema, et rattad lääpa läheksid - tegu ju sõltuva e. jäiga tagasillaga (esiveolisel autol), kus detailid peavad hakkama läbi painduma. Kui tagasilla ehitust ette kujutada, siis peaks aru saaama, millest jutt. Või on tegu 4-motsiooniga teemaalgatajal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2880
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: tagasilla mure
Vaadake ZAZ, 965 (1961) tagasilda. Ega siiski taha väita,et VW-genil. sama ,,pehme,, tagasild on.Copilot taga pagasnikusse pane või 700 kg.(kas autost kahju ei hakka),vedrud on ju niigi põhjas,kuid sild ,sillatala ei tee teist nägugi sellise koormuse all. Mingisugune jutt sillatala läbipaindumisest on järjekordne LOLL jutt nendelt,kes on virtuaal maailmas enamus aega, seega puudub nendel side reaalse maailmaga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: tagasilla mure
WOWt6nis3 kirjutas:Vaadake ZAZ, 965 (1961) tagasilda. ...

Kust ma seda vaatan? Sul olemas?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
Ma kusagil nägin, et tõnis2 on bännitud siin foorumis tunned teda? Kas see tagasild on siis tõesti sinuarust mingisugusest 10mm metallist tehtud. Kui sa paned 700kg pagasnikusse ja kärutad 100ga kuhugi suurde auku, võib sel sillal nii mõnigi koht läbi painduda. Reaalses maailmas võib kõike tegelikult ju juhtuda, on nii? Taga sillaga kiviotsa kärutades võib isegi kokkujooks paigast minna.t6nis3 kirjutas:Vaadake ZAZ, 965 (1961) tagasilda. Ega siiski taha väita,et VW-genil. sama ,,pehme,, tagasild on.Copilot taga pagasnikusse pane või 700 kg.(kas autost kahju ei hakka),vedrud on ju niigi põhjas,kuid sild ,sillatala ei tee teist nägugi sellise koormuse all. Mingisugune jutt sillatala läbipaindumisest on järjekordne LOLL jutt nendelt,kes on virtuaal maailmas enamus aega, seega puudub nendel side reaalse maailmaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: tagasilla mure
Jäik sillatala tagasillas võib ka kõveraks minna, olen ise näinud (füüsiliselt, mitte virtuaalmaailmas) Berlingo kõverat tagasilda. Ratta kalded olid sellised, nagu ringrajaautol. Põhjus - ülekaaluline koorem ja tee, kus olid mõned järjestikused lained, kus tagaots ilusasti resonantsi läks.t6nis3 kirjutas:Mingisugune jutt sillatala läbipaindumisest on järjekordne LOLL jutt
PS! Eks varsti saab tõnis3 bänni ja siis tõnis4 jne...mõni inimene ei ole lihtsalt õppimisvõimeline.
PS2! edit - ZAZ (sapaka) tagasild oli sõltumatu vedrustusega, seega VÄGA erinev Golf 4 tagasillast.
Viimati muutis Garfield, 13 Sept 2012, 09:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2880
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: tagasilla mure
Garfierld. Bänni saan sii,kui TÕDE ütlen ADMINISTRAATORILE, või juhul ,kui MODERAATORILE, kuid mitte sinule. Solvamist pole olnud. Probleem on sinus.Tehniline arutlemine on siin teemas. (Berlingo sillatala paneb minule bänni,garfierd.).
Re: tagasilla mure
Saladuskatte all voin oelda et G4 ja Bora tagasillad ongi norgad , lahevad aja jooksul koveraks. Omal ajal neid sai vahetatud paris mittu ja lammaritest neid ka polnud saada. Ei oska oelda kuidashetkel seis on aga kasutatud varuosadega kauplejad peaks seda ilmselt paremini teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: tagasilla mure
Monah kirjutas:Saladuskatte all voin oelda et G4 ja Bora tagasillad ongi norgad , lahevad aja jooksul koveraks. Omal ajal neid sai vahetatud paris mittu ja lammaritest neid ka polnud saada. Ei oska oelda kuidashetkel seis on aga kasutatud varuosadega kauplejad peaks seda ilmselt paremini teada.
ja vahetusse läeb kogu tagumine kompott koos sillatalaga pmt siis. Vedrud ja amordid vist võib aint samad panna siis???
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: tagasilla mure
Pohimotteliselt oleneb mis autoga tegu on: kui tava soidu auto mis erilist koormust ei nae siis jah, ainult sillatala ( kuik muu jaab vana),kui aga universaal kere + on ehitaja too auto siis soovitaks vahemalt vedrud ara vahetada ( aga see juba oleneb rahakotti paksusest).Tutikas sillatala hind 800 Eur kanti + pudipadi juurde + too + sillaregull = summa tuleb niigi korralik.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
....oli söönud taga rehvi sise ääred võrdselt ära. On siis raske mõõta tagasilla rataste kokkujooksu? Samas,ei ole ju loogiline,kui väidad,et tagarehvid võrtselt kulunud siseküljest........silla kokkujooks mõõda üle. Tüüpiline vastus tuleb sellest,et KEEGI pani ESISILLAS olevad rehvid TAGASILDA.
Ahah,mingi loodi ja laua jupiga hakkan mõõtma kokkujooksu?mis siin pole loogilist,enne olid rehvid kulunud kuid mitte sise küljelt.Ja pealegi KEEGI pole öelnud et need rehvid on ennem esisillast võetud ja tagasillale pandud.
Ahah,mingi loodi ja laua jupiga hakkan mõõtma kokkujooksu?mis siin pole loogilist,enne olid rehvid kulunud kuid mitte sise küljelt.Ja pealegi KEEGI pole öelnud et need rehvid on ennem esisillast võetud ja tagasillale pandud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: tagasilla mure
Berlingo 1 ja 2 on vähe teise ehitusega sild. Berlinks 3 ära vajunud silda pole isiklikult näinud, samas uutel ka sööb tagumisi rehve. Regullida ei saa ja tehasest pole ka miskit sellevastu tehtud.Garfield kirjutas:Jäik sillatala tagasillas võib ka kõveraks minna, olen ise näinud (füüsiliselt, mitte virtuaalmaailmas) Berlingo kõverat tagasilda. Ratta kalded olid sellised, nagu ringrajaautol. Põhjus - ülekaaluline koorem ja tee, kus olid mõned järjestikused lained, kus tagaots ilusasti resonantsi läks.t6nis3 kirjutas:Mingisugune jutt sillatala läbipaindumisest on järjekordne LOLL jutt
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: tagasilla mure
vahepeal uuritud ja lammutatud ja ehitatud.Mure lahendatud.Tagasild oli kõver jah.parem ratas jooksis väljapoole 1 kraadi võrra.Pidi olema umbes 5mm mõõdetuna velje esiotsast velje tahaotsa.Sai siis nyyd ostetud Macone käest teine sild.Käisin sillastendis täna ja asi korras;)
Tänud kasutajale macone korraliku silla eest.
Kas mingist löökaugust piisab et sillatala niimoodi viltu sõita?äärekivi?Mida arvate?
Tänud kasutajale macone korraliku silla eest.
Kas mingist löökaugust piisab et sillatala niimoodi viltu sõita?äärekivi?Mida arvate?