copilot kirjutas:
Peale remapi, kus siis kaart muudetud nii et lubatud v etteantud õhukogus oleks 850mg/str. Tuleb ära mainida et kui säärane remap teha tuleks ka minu teada EGR il vaakum tagant kindlasti võtta sest mingil määral pidi ikkagi EGR lahti jääma aga mine tea...vaatan mingi aeg teen vag com iga logi kus panen vaakumi tagasi et naha kas siis MAF muutub v mitte. Nagu näha siis EGR duty cycle 19.9% mis iseenesest tähendab et EGR peaks justkui töös olema. Mõnda aega ringi niiviisi kärutama, eks siis näis kas lööb CEL i põlema v mingi veakoodi ka annab, kui jah siis peab ümber muutma kaardi ja jätma mingi 5% mängumaa EGR ile mis peaks kokkuvõtteks olema piisav et CEL ja veakoodi mitte saada, ning EGR klapi tahtmise korral üldse vahelt visata(ise jätan antud juhul külge aga vaakumi võtsin tagant ära):

sai siis seda 19,9% egr avatust vag com kaabliga täna peale aju remapi ~110kw peale kirjutamist uuritud. tulemus siis see et kui panin tagasi maf näidud ei muutunud st jäid samaks mis voolik tagant ning samuti ei saanud aru et ka vaakumit oleks sellele voolikule jagatud st kui näpu ette panin siis vaakumisse ei imenud. huvitaval kombel peale paari minta tiksumist kukkus see duty cycle 4,8% peale nagu ennem remapi tegi kui EGR aju poolt täitsa välja lülitati, hüppas tagas 19,9% peale kui korra varbaga gaasi puutusin st juskui oleks EGR töösse lülitatud nagu tegi seda ka ennem remap i. Igatahes jätsin vooliku tagant ära kokkuvõttes ja pime ette tagasi...veakoodi pole kah seni ette saanud kuigi ega ma pole väga palju ringi kah kulgenud alates sellest kui esimese remapi tegin.
aga golfi vend, räägi kuidas sinu 96kw pilliga on, võtsid ilma remapita vooliku tagant...on miskit veakoodi kah visanud vms?
nüüd peaks hakkama mõtlema selle ilastava klapi välja löömise peale....leidsin muidu netist infi, kus siis selgus et ühel TDI motol(ei mäleta moto koodi) on EGR osa ja see anti shudder klapi osa eraldi ja müüakse sellele EGR osale spets tehtud asendust(toru) mille kinnitad samuti nagu EGR klapi selle suretus klapi külge...peaks nüüd veidi uurima kas kui sebida see eraldi olev suretusklapp ja siis see spets vahetoru et kas istub sammuti sisselaske kolde ja viimase ülemise lõdviku vahele.
keegi pole vahepeal alumiinium keevitusega proovinud kas annab kinni neid auke keevitada vms???