Autoks 93. aasta 1.9TD Vento, vahepeal lombist läbi sõitmisel hakkab geneka rihm paariks sekundiks libisema (tahhokas kukub nulli, samas aku tuli põlema ei lähe) ning võtab mingi aja pärast jälle järgi. Geneka all on nagu vedrupinguti, millest ma saan aru et see annab automaatselt pinget, kas kuskilt saab veel pingutada? Hetkel rihma pinge tundub endale piisav ja on koos hammasrihmaga paari kuu eest vahetatud, tavaolukorras ei libise. Mõtteid'?
Teine küsimus on seoses samast piirkonnast tuleva kiginaga, mis hakkas ka pärast märjema perioodi tulekut, tundub nagu seda põhjustaks pigem roolivõimu kiilrihm, külmana käivitades on seda eriti kuulda, pärast mingit maad jääb häält vähemaks. Kas põhjus võib olla liigniiskuses kuskil rulliku seibi vahel või kas seal on mingi õlitamine/määrimine ette nähtud? Tänud ette.
geneka rihma libisemine märjaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2873
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: geneka rihma libisemine märjaga
Alusta sellest,et mõõda ära generaatori rihmaseibi läbimõõt. See peab olema 50 mm. Kui on ca. 48 mm siis on asi kutu. Uus rihmaratas ja pane ka põhjakate alla,ning muretut sõitu.
Viimati muutis t6nis3, 09 Okt 2012, 21:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: geneka rihma libisemine märjaga
Tõenäoliselt loll küsimus, aga kuidas genekal rihma maha saada? Tundub, et ainuke pingutus on geneka alt vedruga, ehk siis peaks genekal mingid poldid lahti keerama?
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: geneka rihma libisemine märjaga
Kaks polti (üks üleval ja teine all) tuleb jah vabastada, sisi saab juba vedru peal liigutada.