ja jah, sry, minu halb...lugesin esimese raksuga selle koha valesti st sain aru et ka moto õli hulka panedlohe kirjutas:Copilot, ma ikka olengi seda 2T õli diisliga talle sisse söötnud
Ja kogu selle puhastamise juures ongi see ummistuste hirm. Seega kõige ohutum puhastamine on mootoriõli vahetamine. Mul hetkel plaan seda pmst 3 x järjest teha:
vana õli Castrol Edge TD 505.01 välja > 505.00 Castrol Magnatec sisse (koos uue filtriga muidugi)>
mõnikümmend km sõitu, et see õli korra ringi käiks ja õlivahetus veelkord Magnatec-i vastu (koos filtriga muidugi)>
mõnikümmend km sõitu ja siis Edge ehk 505.01 sisse (ikka koos uue filtriga)
Usun, et see 60..80 km kokku mitte PD õliga, aga korraliku 5W40-ga ei tohiks küll asja hullemaks teha


aga disla hulgas sutsu lisamääret ei tee paha...eriti kui satub paaki veel kütus mis ei vasta tegelt nõuetele ja vb määrimisomadused pole kõige paremad(sellist kütust liigub eesti turul kindlasti ka paremates tanklate kettides ringi).
nu ei taha ise kah uskuda et see paarkümmend km midagi hullu teeks...seda enam et läheb vahetusse sul ülemine pool nagu aru saanud.
ah jah, nende mootori spets pesu ainetega tuli mulle meelde lugu mida mingi aeg netis lugesin, kus peale moto pesu hakkasid turbod lendama ja uued ei pidanud vastu paari tkm tki....lõpuks kui hakati nuputama mis värk on selgus et mingi aeg tagasi oli tehtud moto pesu ja eks see mingi joga kuskilt lahti pesi ja õlivahetustega välja ei tulnud...kusjuures moto oli mingi ~100tkm aint sõitnud vms st suht väike läbisõit...ei mäleta kas tehti antud masinaga longlife i v mitte.