Panen ühe sarnase probleemi siia teemasse:
Autoks Passat B6 2006 2.0TDI ja nelikvedu. Sai vahetatud sidurikomplekt koos hoorattaga, varem oli tavaline SACHS komplekt ja asemele läks isereguleeruva korviga LUK komplekt. Spetstööriista paigaldusel ei kasutanud, aga palju selliseid sidureid on ilma selleta pandud ja pole probleeme olnud. Komplekti tellis auto omanik kuskilt netipoest, ei pruugi olla õige selle auto jaoks. Sai ka kontrollitud õlitaset kastis ja põhimõtteliselt oli kast kuiv, umbes 1,5l läks juurde. Paari päeva pärast olevat sidur libisema hakanud möödasõidul gaasi andes.
Ainukesed mõtted olid kas vale sidur või õlileke sidurikojas, sest õli oli ju puudu kastist. Tõstukile ajades avastasimegi, et õli tilgub kasti ja mootori vahelt. Tellisime siis sidurivõlli simmeri ja võtsime kasti alt uuesti. Aga sidur ei tundunud õline olevat ja simmeri vahelt ei tundunud samuti lekkivat, avastasime hoopis mingi augu kasti korpuses survelaagri õlitoru taga, arvatavasti lekib sealt. Pildil näha see kahtlane auk, ei pea vist olema seal?
Mida siis arvata nüüd, kas ikkagi õli süü, vale sidur või ei õnnestu alati isereguleeruvat sidurit ilma spetsriistata paigaldada?
