K: Syncro kohta...

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mk3turbo
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Sept 2012, 14:31
Telefon: 5045844
Auto: Golf MK3 VR6
Asukoht:

K: Syncro kohta...

Lugemata postitus Postitas mk3turbo »

Kas golf 3-el on mingi vahe ka sellel 4x4 süsteemil ma mõtlen just seda, et 66Kw CL ja VR6 2.9 Süsteemil???
Soov oleks panna esiveolisele golf 3 VR6 Ottingerile (147Kw) 4x4 alla, mis on probleemid millega tuleks arvestata ja kas on üldse seda võimalik teostada ilma suuremate jamadeta kui osta kõrvale golf3 66Kw CL syncro millelt see siis ümber lapata ja kui vastupidav on see horsepoweri suhtes???
Viimati muutis MustVälk, 30 Aug 2014, 13:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategooria lisatud.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Re: K: Syncro kohta...

Lugemata postitus Postitas uno »

Lihtsam on osta kohe 4x4 auto :)

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: K: Syncro kohta...

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Millegi pärast arvan et lihtsam on see mootor sinna cl peale tósta koos oma sisuga jne, kui on juhtumisi nii et cl on lisade vaene ja endal on el aknad jne.

[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ] Pilt
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: K: Syncro kohta...

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Käed jalad otsas, tõsta vr6 selle "4x4" kerele, kui see juba mentide poolt ära pole ruunatud(eeldusel et enamus siin turul olevatest 1,8 syncrodest on endised riigivõimu esindajate liikurid). Ainuke häda on selles, et pead leidma vr6 syncro kasti, r4 mootori vahekast peaks istuma ka vr6 kasti külge.

Kui aga oled kõva keevitaja-insener ja tööristad olemas siis on teoreetiliselt võimalik. Arvestama pead siis põhja suureulatusliku ümbertegemisega.
Viimati muutis Boxerdaja, 25 Okt 2012, 12:18, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Veermik”