Kas golf 3-el on mingi vahe ka sellel 4x4 süsteemil ma mõtlen just seda, et 66Kw CL ja VR6 2.9 Süsteemil???
Soov oleks panna esiveolisele golf 3 VR6 Ottingerile (147Kw) 4x4 alla, mis on probleemid millega tuleks arvestata ja kas on üldse seda võimalik teostada ilma suuremate jamadeta kui osta kõrvale golf3 66Kw CL syncro millelt see siis ümber lapata ja kui vastupidav on see horsepoweri suhtes???
K: Syncro kohta...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:31
- Telefon: 5045844
- Auto: Golf MK3 VR6
- Asukoht:
K: Syncro kohta...
Viimati muutis MustVälk, 30 Aug 2014, 13:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Re: K: Syncro kohta...
Millegi pärast arvan et lihtsam on see mootor sinna cl peale tósta koos oma sisuga jne, kui on juhtumisi nii et cl on lisade vaene ja endal on el aknad jne.
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]

VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: K: Syncro kohta...
Käed jalad otsas, tõsta vr6 selle "4x4" kerele, kui see juba mentide poolt ära pole ruunatud(eeldusel et enamus siin turul olevatest 1,8 syncrodest on endised riigivõimu esindajate liikurid). Ainuke häda on selles, et pead leidma vr6 syncro kasti, r4 mootori vahekast peaks istuma ka vr6 kasti külge.
Kui aga oled kõva keevitaja-insener ja tööristad olemas siis on teoreetiliselt võimalik. Arvestama pead siis põhja suureulatusliku ümbertegemisega.
Kui aga oled kõva keevitaja-insener ja tööristad olemas siis on teoreetiliselt võimalik. Arvestama pead siis põhja suureulatusliku ümbertegemisega.
Viimati muutis Boxerdaja, 25 Okt 2012, 12:18, muudetud 1 kord kokku.