Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

Tere,
Autoks on VW Passat 2,5 TD 110kw 12.1999.a.

Mure siis kahe pealkirjas mainitud asjaga.
Esimene mure: on õlitaseme anduriga mis armatuuris pidevalt annab märku, et kontrolli õli taset. Armatuuris põleb kollane õli kann ja kompuutris vilgub pidevalt chek oil level.
Mida proovinud juba olen: Mul oli olemas ühe audi pealt õli andur. Vahetasin selle vastu välja, kuid ei miskit. Siis kahtlustasin,et äkki on viga juhtmes. Sain juhtme alt nii üles, et sain kontrollida juhtme korrasolekut. Juhe kuskil katki ei ole, kuigi see rüü mis sinna juhtme peale tehase poolt kaitseks lisatud oli kõva kui plastik ja murdus tükki haaval ära. Proovisin ka nii, et võtsin väike topsi ja valasin selle õli niipalju täis, et sain õli anduri sinna sisse uputada (simuleerides samat olukorda nagu ta oleks karteri küljes). Tulemus oli sama, ehk siis miskit ei muutunud. Sellega mu tänased katsetused lõppesid.Alati jääb võimalus,et mul lihtsalt ei vedanud ja teine andur on ka tuksis.
Arvutiga diagnostikat tehes näitas sellist viga:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to Plus

Teine mure: Seisneb selles,et auto aju ei saa ühendust ABS-i mooduliga.
Arvuti näitab sellist asja:
01316 - ABS Control Module
49-00 - No Communications
Viga avaldub nii, et armatuuris põlev nii ABS-i kui ka Veojõukontrolli tuli (ASR). Ning ca 10 sek. pärast seda kui auto käima panen lisandub pidurisüsteemi hoiatustuli ja kiri STOP. See, kas see viimane on kuidas ABS-iga seoses või mitte ei oska ma öelda.
Kas oskab keegi pakkuda mida võiks katsetada/ proovida.

Kindlasti oleks kõige lihtsam, lihtsalt teine plokk kohe peale visata ja proovida, et kas toimib või mitte. Autodata-st sain niipalju inffi, et on veel mingid kaitsmed ja releed olemas. Üritasin neid tuvastada, kuid pean tõdema, et õhtul taskulambi saatel see väga ei õnnestunud.
Küsiks veel sellist asja, et kui järgmist ABS-i plokki otsima hakkan kas minu "uue" kood peab ühilduma 1:1-le minu autol olevaga?

Abi lootma jäädes,

Kristjan

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Esimene viga, et tõesti ahela katkestus, ilmselt on tegu lihtsa lülitil baseeruva anduriga mille klemmid võid pistikus ära lühistada ja siis proovida.
Teine vea probleemiks pakuks tõesti kaitsmeid, kontrolli lihtsalt ükshaaval üle.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

golfi_vend kirjutas:Esimene viga, et tõesti ahela katkestus, ilmselt on tegu lihtsa lülitil baseeruva anduriga mille klemmid võid pistikus ära lühistada ja siis proovida.
Teine vea probleemiks pakuks tõesti kaitsmeid, kontrolli lihtsalt ükshaaval üle.


Minulegi tundub loogiline,et asi toimib kas kontaktib koos või lahti. Vastavalt, et kas õli on alla min. normi või üle. Korra juba mõtlesin,et sildad pistikus juhtmed ära, kuid lõpuks jäi see proovimatta kuna pistikul on kolm juhet. Pruun, must punase soonega ja siis punane (mingit värvi soonega). Mida ma millega sildama peaks, et saaks testida juhtme korrasolekut. Homme mõõdan veel testrida mõlemad andurid ära. Kui mõlemad näitavad samat näitu siis kahtlen, et anduris viga.

Tänan vastu eest.
Kristjan

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Üks asi veel, kas autol olemas ka kapotiandur? Proovi sillata kapotianduri juhtmeid, inglismaa foorumites on olnud vigu, kus kapotianduri mittetoimimine paneb põlema ka õlitule.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

golfi_vend kirjutas:Üks asi veel, kas autol olemas ka kapotiandur? Proovi sillata kapotianduri juhtmeid, inglismaa foorumites on olnud vigu, kus kapotianduri mittetoimimine paneb põlema ka õlitule.
On olemas kapoti andur, kuid kahtlustan, et see hiljem sinna lisatud aftermarketi signat paigaldades. Kuid kontrollin selle kindluse mõttes üle.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Orig andur on kapotilukku küljes/sees mikrolüliti.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

Praegu netist otsides leidsin video kus b5 kerega Audi a4-jal oli sama mure. ABS põles ning isegi kui käsipidur oli maas kostusid tihedad "piip" signaalid.
Panen siia video ka : http://www.youtube.com/watch?v=yF0BaYxgl_A" onclick="window.open(this.href);return false; video kvaliteet küll kehv, kuid hetkel tundub mulle, et viga suht sarnane, ehk siis elektroonika juhtmetes aju sees. Küsin korra veel, et kas ajud on oma elektroonika poolest väga erinevad? Nimelt passatil mul peal plokk millel selline kood: 8E0 614 111 AH, samas on mul olemas audi a6 quattro pealt pärinev plokk koodiga : 8E0 614 111 T . Vahe on ainult viimases tähes. Mida see täht tähendab ning kas reaalselt hakkaks asi tööle või mitte?

niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

golfi_vend kirjutas:Orig andur on kapotilukku küljes/sees mikrolüliti.
Tänud. Ma suht roheline VW maailmas. Kuna endal varem ainult audid olnud. Kui sa nüüd seda kapotiliku asja mainisid siis meenub, et a6 on samasugune lahendus. Kontrollin asja homme üle.
Tänud

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Täht määrab varustuse, ehk ta võib, aga ei pea tööle hakkama.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kaitsmete viga vast ei tohiks olla. Ma hiljuti kiskusin voolusäästmise eesmärgil "mittevajalikud" kaitsmed välja. Vähemalt A4 B5-l paneb see ainult ABS tule põlema ja viskab hüüumärgi põlema kompus. Veojõukontrolli oma ei tee midagi, k.a nupule vajutus.
Kui huvi, siis AH ABS plokk on mul müügis olemas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

niffu
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:02
Auto: Vw Passat B5 2,5 td
Asukoht:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas niffu »

golfi_vend kirjutas:Täht määrab varustuse, ehk ta võib, aga ei pea tööle hakkama.

Paar päeva mööda läinud ja palju targem. Algatuseks mõtlesin,et proovin enda olemasolevat plokki millel viimane täht on "T", kuid sellega sai suht kiirelt ühelepoole. Kuna minu autol oleval AH plokil on hoopis teistsugune pistik. Nagu ma varem kirjutasin siis arvuti ei näinud ABS plokki ja tegin omad järeldused ning hankisin "uue" ploki. Pistik külge,süüde sisse ja tulemus oli see, et armatuuris ei põlenud enam ei ABS, Veojõukontroll ega ja Punane pidurihoiatus tuli. Kolm tulukest ühe hoobiga. Kahjuks jäi dellu hiljaks. Mine võta nüüd kinni kas oleks odavamalt saanud või mitte.

Seoses sellega tekkis uus küsimus. Kuidas pidurid nüüd toimima uuesti saada? Võtsin autolt kogu ploki küljest ja kõikidest torudest jooksis õli välja. Panin uue ploki peale ning kõik torud ka. Pidurivedeliku anuma DOT-4 täis ja asusin piduripedaali sõtkuma. Tulemust see ei andnud. Mulle tundus loogiline, et saan pidurisüsteemis surve uuesti üles samamoodi nagu pidureid õhutades või vedelikku vahetades. Kuigi ma supportite pealt ventiile lahti ei keeranud siis isegi siis kui süsteemis õhk sees peaks pika sõtkumise peale pedaali "kiviks" saama.

Abi on oodatud :D

Tänud ette,
Kristjan

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pead õhutama ka ABS pumba, sellejaoks vaja kaabliga teha basic settings, seal vist andis ka, et suru ja hoia ja siis põristab :) Eks pead ise vaatama.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Õli taseme anduri ja ABS-i mure

Lugemata postitus Postitas dellu »

Õhutama pean igal juhul ju. Hakkad kõige kaugemast pihta, ehk siis tagumine parem ja nii hakkad ettepoole tulema. Kui üksi teed, siis vaata üks läbipaistev voolik otsa ja pane sinna omakorda teise otsa mingi pudel, kuhu tõrts õli sisse, et voolik oleks vedeliku sees. Siis valad paagi täis ja hakkad pumpama, kuni õhk välja tuleb/voolik ühtlaselt vedelikku täis. Point selles, et kui voolik täis, siis ei tõmba ka õhku sisse tagasi. Kui keegi teine abiks, siis saab loomulikult ka nii teha, et kui mulle ei tule keerab kohe kinni ära kui teine pidurit hoiab.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Mootor”