
Kordan veel kord olulise märksõna üle: kütuse erinev fraktsiooniline koostis ja loen omalt poolt teema lõppenuks, ei viitsi ma midagi kellelegi tõestada, kes aru saada ei taha.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
nitrol päris hea viide...aga jah üks võimalus on tagasivoolu klapp filtri peal v õigemini selle O tihend...ei ole ju filtris mingit survet vaid õrn vaakum mida tekitab pump et imeda paagist kütet. ja bora24 aurustumise aurustumise jutt küll puhas ulme...see tähendaks seda et päris suur osa kütusest aurustub kui tekivad sellised mullid....ja kui diisel aurustuks nii madala temperatuuri juures(kujutan ette et suvel on ehk pumpa liikuva kütte temp max 30c v 40c) nii palju et tekiksid sellised nähtavad suured mullid tähendaks see seda et sisaldaks diisel palju kergeid fraktsioone.Nitro kirjutas:Äkki saab mullidest lahti sellise plaadiga?
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... uel+Filter
pole veel sellist diislit näinud mis toatempeatuuril niiviisi aurustuks nagu sa väidad...ennem on soojas olnud bensu kanku see mis avades teeb paraja sutsu korgi vahelt st mingi osa bensiinist on aurustunud ja tekitanud kankusse rõhu, kuid samas kõrval seisnud diisli kanku ei tee korki avades piuksugi. selline küte peab olema siis ikka jube solk ning haisema mis hirmus ja ega ka mootorid sellega ei töötaks hästi mitte st suitseksid jne....ja selleks on kvaliteedi nõuded kütusele et sellist solki ei satuks tanklatesse....kuid sinu jutu järgi olen ma sellist solki viimased pea 4 aastat tanklast ka saanud sest mullid olnud mul kogu aeg....ja mitte ainult mina.bora24 kirjutas:Näiteks diislikütuse tsetaaniarvu modelleerimisel kasutatav metüülnaftaleen aurustub juba toatemperatuuril väga kiiresti. http://osh.sm.ee/training/data1/EST1275.HTM" onclick="window.open(this.href);return false; . Mis muidugi ei tähenda, et see ühend kütuses kindlalt oleks, kuid juhin tähelepanu, et destilatsioonipunktide väljatoomine ei näita midagi aine aurustumise kohta näiteks toatemperatuuril.
'
Minu poolt kõik, püsi ikka pükstes!
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 025&page=2bora24 kirjutas:Mullid on kõigil, millel pole paagis esmast rõhutõstepumpa.
ehk siis õhk võib sattuda süsteemi ka mujalt aga mulle jäi tal kõvasti vähemaks...nagu on kirjutatud võib olla viga tagasivoolu klapi tihendis v selles kopsikus mis paagis asub ja imeb sealt kuidagi õhku vahele.Nitro kirjutas:"My buddies mk4 had bubbles in the line it was the rubber from the hard to the clear line. He put a layer of double wall heatsink over it and fixed 95% of them "
bora24 kirjutas:Naljamees, piisab 1-st veemullist, et kütusepumba plunžer kinni kiiluks. Vesi tuleb eraldada hiljemalt peenfiltris (tavaliselt siiski jämefiltris, kui see on), pumpa ei tohi ta sattud mingil juhul. Läbipaistev voolik on just enne pumpa. Nii, et kohatu on kirjutada, et selles voolikus on nähtavad veemullid.
bora24 kirjutas:Diislite remonditöökodadest. Ja kinni ei kiilu ainult plunžer, vaid ka pihustite nõelad. Kui kahtled, tee proovi,või mine küsi suvalisest diisli töökojast, kas diisli toitesüsteem talub vett. Vee talumatuse tõttu oli osade autode filtripotsikutele tehtud andur, mis signaliseeris veest süsteemis. Foorumite "tarkpeade" lobale ilma kriitikameeleta viidata on saadanast.
Sina ei ole mingi ütleja!bora24 kirjutas:Nagu ennist 1-le teisele kukele mainisin, et midagi palehigis ma siin tõestada ei viitsi, nii, et vala aga vett rahuga, küll liigub,.
olen ma kukk v kana...mind ei koti...kuid sellist naljakat iba, nagu sina ajad, ajab vaid üks teine kurikuulus foorumi tegelane st viskab siia v sinna teemasse huvitavaid mõttelende, kuid kui läheb oma argumentide tõestamiseks v kaitsmiseks siis tõstad käed üles ega oska midagi praktikast tulenevat ning vettpidavat öelda....küll soovitad teha ülerõhu all olevale sisselaske süsteemile mingeid düüse ja sealt veel seda ülerõhku klapikambri kaane alla juhtida ja seda kõike mingi tilga õli pärast, küll väidad et meie tanklates müüdav diisel aurustub juba toatemperatuuri juures ja nii et voolikus suured mullid jne jne...võiks keemia/alkeemia õpikud käest panna ja veidi uurida kuidas sajad vennad ennem sind ühe v teise probleemiga ühele poole saanud ja siis nende kogemuste põhjal mingeid üldistusi teha. lisaks veel soovitan uurida kuidas TDI üldsegi töötab ja seda eriti veel ennem kui soovitad kellelegi sisselaske süsteemi auke teha....võin igatahes öelda et näiteks EGR klapi eemaldamine on sellise lolluse kõrval köömes!!!bora24 kirjutas:Mõnest veemullist kinni ei jää, tähendab, et rohkem, kui mõnest jääb kinni. Võimalik, et teeme siis mõne mulli osas möönduse, kuid muud su mulli ma ei aktsepteeri. Nagu ennist 1-le teisele kukele mainisin, et midagi palehigis ma siin tõestada ei viitsi, nii, et vala aga vett rahuga, küll liigub,.
Eks see nokkimine käi noorte kukkedega kaasas. Enamus siinne seltskond on ju kuni 30 a. vanad. Pakun, et suur hulk ka alla 20.bora24 kirjutas:Täitsa lahe on kukkedega anonüümselt iba ajada, kui sa teaksid, kes ma reaalses elus olen, paneksid plõksti noka kinni. Nagu ma su postidest olen lugenud, ei ole sa autoasjanduses tegev, vaid niisama tilganäppija. Ma vastupidi olen nende kärudega aastakümneid edukalt leiba teeninud. Nii, et rahu ja lenda madalamalt, ma tean ka natukene, mida kirjutan. Kuid uskumatu on see, milline tülinoriv seltskond siin koos. Paistab, et volkariga eriti naisi ei saa,.
Ma ei saanud nüüd võrdlusest aru - et mõlemad auravad ära või mis?bora24 kirjutas:Copilot väitis, et diisel ei aurustu toatemperatuuril.
Naljakamat väidet annab ikka otsida, vala veidi kütust alustassile ja pane tuppa. Vaata, kas naine (naistega pidavat sul olema ok) õhtul esitab sulle ultimaatumi, kas tema või kütus.