Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Tere!
Passat 1.9, 74kW Tdi. Probleem on järgmine: kui EGR- l on vaakumvoolik taga, siis pöörded kõiguvad tühikäigul. Kui vaakumvoolik küljest võtta ja voolik pimedaks teha, siis pöörded OK, aga summutist tuleb koledat haisu. EGR on uus, katalüsaator on uus ja Turbo on uus. Kas sedalaadi probleem võib viidata õhupuudusele? Iseenesest õhulugeja on testitud ja OK. Cooler on ka õlist tühi (pärast turbo vahetust sai õli välja lastud). Viimasel ajal olen täheldanud ka kütusekulu tõusu (linnas juba soojade ilmadega 9L/100km). Kütusefilter, õhufilter jne on hiljuti vahetatud. Diagnostika veateateid ei näita, ka pihustite näidud on korras ja üsna sarnased.
Milles võib kõige tõenäolisemalt viga peituda? Mõnes temperatuurianduris?
Passat 1.9, 74kW Tdi. Probleem on järgmine: kui EGR- l on vaakumvoolik taga, siis pöörded kõiguvad tühikäigul. Kui vaakumvoolik küljest võtta ja voolik pimedaks teha, siis pöörded OK, aga summutist tuleb koledat haisu. EGR on uus, katalüsaator on uus ja Turbo on uus. Kas sedalaadi probleem võib viidata õhupuudusele? Iseenesest õhulugeja on testitud ja OK. Cooler on ka õlist tühi (pärast turbo vahetust sai õli välja lastud). Viimasel ajal olen täheldanud ka kütusekulu tõusu (linnas juba soojade ilmadega 9L/100km). Kütusefilter, õhufilter jne on hiljuti vahetatud. Diagnostika veateateid ei näita, ka pihustite näidud on korras ja üsna sarnased.
Milles võib kõige tõenäolisemalt viga peituda? Mõnes temperatuurianduris?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 06:36, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 08 Dets 2009, 23:23
- Telefon: 53 079 716
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Kas sisselaske kollektorisse oled piilunud? On ette tulnud juhuseid kus õhu kulgemiseks on jäänud vaid pastaka jämedune kanal.
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Sisselaske kollektorit pole maha kruvinud. Aga tuleb vist ette võtta see... Tänud nõu eest!
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Kontrolli ka vaakumvoolikud üle. Kõige odavam lahendus. Vaakumvooliku purunemisest võib igasugu lollusi tekkida.
Viimati muutis riio, 04 Nov 2012, 20:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Sügisel lahendas kütusekulu probleemi süüte reguleerimine (syncro angle kõikus +3 ja +4 vahel), sai see reguleeritud +0,5 ja +1kanti. Uus kütusekulu linnas 8L/100km, maanteel 6L/100km. Mõõtsin täispaagimeetodiga.
Nüüd aga kuu aja jooksul olen täheldanud kütusekulu märgatavat tõusu. Linnas kulub keskmiselt 11L/100km ja maanteel 6,5L/100km. 74kw diiselmootori ja manuaalkäigukasti kohta on seda pisut palju. Ummikutes ei seisa ja mootor läheb soojaks ka enamvähem normaalselt.
MAF actual näit tundub jube kahtlane. Nimelt on see tühipööretel 510mg/str kandis, sellest allapoole ei langegi. Mootor veateateid ei näita. Kui tegin testsõidu MAF- logiga, siis kõrgematel pööretel ja kiirendades läks see ilusasti üle 900mg/str. Olen foorumistest lugenud, et tavaliselt on õhulugeja probleemiks just see, et ta ei suuda suuri õhukoguseid õigesti lugeda. Hetkel on EGR- i voolikul pime ees. Kui vaakumvoolik EGR- i otsa torgata, hakkavad pöörded jubedalt kõikuma. Sisselase on muidu puhas. Turbo absolute pressure on tühikäigul 1020mbar (requested 990mbar) kandis. Testsõidul kolmanda käiguga pedaal põhjas kiirendades sai turbo 3000 pöörde juures 2300mbar (absolute pressure) kätte.
Pihustite näidud läksid pärast sügisest süüte reguleerimist imelikumaks. Varasemalt kõikusid nad töösooja mootoriga +/- 0,5mg/H juures, nüüd on esimene pihusti -1,5mg/H, teine +0,4mg/H, kolmas +0,9mg/H ja neljas +0,2mg/H. Injected quantity on tühikäigul 5,6-6,6mg/str. Kui synco angle tagasi +3 ja +4 kanti reguleerin, lähevad näidud kõvasti sarnasemaks. Samas hakkab summutist imelikku haisu tulema. Kütusekulu ei muutu.
Kui õhulugejal pistik tagant võtta, liigub masin kehvemini. Seega peaks lugeja korras olema? Või siiski on MAF vigane? Või on masinal mitu üksteisest sõltumatut viga?
Nüüd aga kuu aja jooksul olen täheldanud kütusekulu märgatavat tõusu. Linnas kulub keskmiselt 11L/100km ja maanteel 6,5L/100km. 74kw diiselmootori ja manuaalkäigukasti kohta on seda pisut palju. Ummikutes ei seisa ja mootor läheb soojaks ka enamvähem normaalselt.
MAF actual näit tundub jube kahtlane. Nimelt on see tühipööretel 510mg/str kandis, sellest allapoole ei langegi. Mootor veateateid ei näita. Kui tegin testsõidu MAF- logiga, siis kõrgematel pööretel ja kiirendades läks see ilusasti üle 900mg/str. Olen foorumistest lugenud, et tavaliselt on õhulugeja probleemiks just see, et ta ei suuda suuri õhukoguseid õigesti lugeda. Hetkel on EGR- i voolikul pime ees. Kui vaakumvoolik EGR- i otsa torgata, hakkavad pöörded jubedalt kõikuma. Sisselase on muidu puhas. Turbo absolute pressure on tühikäigul 1020mbar (requested 990mbar) kandis. Testsõidul kolmanda käiguga pedaal põhjas kiirendades sai turbo 3000 pöörde juures 2300mbar (absolute pressure) kätte.
Pihustite näidud läksid pärast sügisest süüte reguleerimist imelikumaks. Varasemalt kõikusid nad töösooja mootoriga +/- 0,5mg/H juures, nüüd on esimene pihusti -1,5mg/H, teine +0,4mg/H, kolmas +0,9mg/H ja neljas +0,2mg/H. Injected quantity on tühikäigul 5,6-6,6mg/str. Kui synco angle tagasi +3 ja +4 kanti reguleerin, lähevad näidud kõvasti sarnasemaks. Samas hakkab summutist imelikku haisu tulema. Kütusekulu ei muutu.
Kui õhulugejal pistik tagant võtta, liigub masin kehvemini. Seega peaks lugeja korras olema? Või siiski on MAF vigane? Või on masinal mitu üksteisest sõltumatut viga?
Viimati muutis everge, 02 Mär 2013, 14:32, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Mida teevad pöörded siis, kui EGR taga, kuid MAF tagant ära? Ja mida teeb MAF näit kui EGR taga ning MAF kah taga? Samuti mida teeb EGR duty cycle sel ajal? Muidu see MAF näit 510mg/str EGR lahti ühendatuna on suht norm. Või see näit on selline ajal, mil EGR taga?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Panustan vaakumvoolikute veale. Oma autol läbi põetud..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Kas egr juhtklapp ei leki?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27 Mär 2012, 20:18
- Auto: Audi 80,Opel Astra,Volkswagen Passat, Touareg
- Asukoht: Tartu
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Kasutan seda postitust ära,ja küsin targemate käest,Praktiliselt sama probleem mul et vahepeal pöörded hakkavad kõikuma umbes nii 900 pöördest 1100-1200 peale.Vahepeal tihedamini vahepeal mitte.Samas avastasin et egr klapp lekib õli,võib selle taha see viga jääda?
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27 Mär 2012, 20:18
- Auto: Audi 80,Opel Astra,Volkswagen Passat, Touareg
- Asukoht: Tartu
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Autoks täpselt sama aasta passat ja sama mootor.ja unustasin ka mainida et kütusekulu on ok linnas 6-6,5 maanteel 5,5
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 08 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 59021566
- Auto: B5.5 Highline
- Asukoht: Tartust 15km out
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Mul täpselt sama jama hakkand esinema, ja viga suht ma ei tea kust tulnud, vb liiga lühikesed otsad? kuigi nädalas korra saab 200+km tunda ühes päevas kindlasti
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27 Mär 2012, 20:18
- Auto: Audi 80,Opel Astra,Volkswagen Passat, Touareg
- Asukoht: Tartu
Re: Passati pöörete kõikumine 2001 1.9 74kw Tdi
Kuna pöörete kõikumine toimub üha tihkemini,oskab keegi aidata või on oma probleemile lahenduse saanud?