Elektriline pump tõstab pealetuleva magistraali rõhku, mille tõttu seal aurumulle ei teki. Aurumullide jaoks ei ole vaja, et kogu kütus aurustuks, piisab vaid, et kerge fraktioon (ka osaliselt) neil tingimustel gaasistuks. Aga aitab küll jahust, mõistusega inimene peaks ammu juba mõikama, millest jutt. Vaidluse võib loomulikult lõpetada see, kui teha katse, kuid kas iga triviaalsuse tõestamiseks seda vaja on, on kahtlane. Lihtsam osa katsest oleks manomeetriga mõõta filtri järel alarõhku, kaldun arvama, et see võib olla -0,2 kuni -0,5 bar sõltuvat mootori pööretest ja filtri ning torustiku takistusest, mis soodustab kergema fraktiooni gaasistumist.
Mis puutub auku turbo vahejahutisse, siis juba puurisin tema põhja augu ja panin kruvi ette, kust kaudu õli välja lasta. Kui seda liiga palju tuleb, siis kaalun vooliku paigaldamist.
Tiidule. Arvata võib, et 1 auramisele võib järgneda teise tõsine kobin. Kas teine ka ära aurab, sõltub juba sideme tugevusest,

.
EDIT. Paar lolli kirjaviga