GOLF 4 1.9TDI 96KW 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA-HOORATAS?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
GOLF 4 1.9TDI 96KW 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA-HOORATAS?
Tere!
Sai poolteist nädalat tagasi ostetud VW GOLF 4 VARIANT 4MOTION 1.9TDI 96kw.
Probleem siis selles, et mõnel hommikul on külmast peast mootor teinud kahtlast laagri klõginat vms. Sidurit alla vajutades on see hääl aga kadunud. Olen proovinud ka külmast peast hoida sidurit nö. veerandi peal-mitte põhja vajutada ja ka siis tegi kahtlast klobinat. Soojast peast aga sellist jama ei toimu . Nüüd täna sõites tundus ka, et sidur ei tule enam nii 100% hästi tagasi teatud käiguga. Muidu sidur lahutab ilusti.
Kas probleem võiks olla hüdraulilises survelaagris ? Kui suur töö on selle vahetamine ?
Sai poolteist nädalat tagasi ostetud VW GOLF 4 VARIANT 4MOTION 1.9TDI 96kw.
Probleem siis selles, et mõnel hommikul on külmast peast mootor teinud kahtlast laagri klõginat vms. Sidurit alla vajutades on see hääl aga kadunud. Olen proovinud ka külmast peast hoida sidurit nö. veerandi peal-mitte põhja vajutada ja ka siis tegi kahtlast klobinat. Soojast peast aga sellist jama ei toimu . Nüüd täna sõites tundus ka, et sidur ei tule enam nii 100% hästi tagasi teatud käiguga. Muidu sidur lahutab ilusti.
Kas probleem võiks olla hüdraulilises survelaagris ? Kui suur töö on selle vahetamine ?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:25, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Koha peal käies ei ole kuulda "kolinat" juhipoolse ratta juurest? Ning kuidas käivitades ja välja suretades end üleval pidas? Mul hakkas hooratta suremisel niimoodi märke andma, kui välja suretades siduri alla vajutasin ei kolisenud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
See heli meenutab rohkem sellist klobinat kui kolinat.Tundub muidu jah juhipoolse ratta juurest. Sidurit alla vajutades see aga kaob. Samuti soojast peast helid kaovad. Sisse ja välja lülitades mingeid erilisi märke pole. Kui hooratas hakkab ära surema, kas siis mitte suurt vibratsiooni ei tekita see???
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Windows Smartphone'i kaudu ]

Viimati muutis S.P, 07 Nov 2012, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Nii, kuulasin nüüd ja tõepoolest teeb imelikku laagri häält vms ka siis kui auto käima keerad ja välja suretad. Proovisin nii, et hoidsin sidurit all ja suretasin auto välja ning siis ei kostunud midagi . Kas tõesti hooratta vahetus ?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Ja mitte lihtsalt hooratas, vaid nagu aru olen saanud, siis tegu kahemassilise hoorattaga ja selle hind korruta julgelt 2-ga, kui mitte 3-ga (vähemalt selline hinnakogemus bemmiga olemas).
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Ega sa enne reaalset pilti ei saa kui vahekast ära võetud ja käigukast ise ka kätte saadad. Eks vaikselt võid ette valmistada kahemassilise hooratta vahetuseks. Ma lasin ühe korraga kõik vajamineva uue vastu vahetada ja tulemus jäi hea.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Võibolla on mõistlikum panna ühemassiline mis maksab koos siduriga 640€ umbes
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Ma olen hindu alaa 350-400€ juba kuulnud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Kui vähe inglaste jms foorumeid lugeda, siis ei ole see üldse mitte mõistlik valik. Sel puudub leevendus, mis omakorda hakkab lõppkokkuvõttes käigukastile negatiivselt mõjuma. Tänapäeval on võimalik ( küll krõbedama hinna eest ) tellida kogu komplekt, mis kannatab rohkem.anti555 kirjutas:Võibolla on mõistlikum panna ühemassiline mis maksab koos siduriga 640€ umbes
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Ei puudu leevendus,leevendus on ketta küljes nagu vanakooli aegadel.Ja väga ei usu et halvemini leevendabcorbe kirjutas:Kui vähe inglaste jms foorumeid lugeda, siis ei ole see üldse mitte mõistlik valik. Sel puudub leevendus, mis omakorda hakkab lõppkokkuvõttes käigukastile negatiivselt mõjuma. Tänapäeval on võimalik ( küll krõbedama hinna eest ) tellida kogu komplekt, mis kannatab rohkem.anti555 kirjutas:Võibolla on mõistlikum panna ühemassiline mis maksab koos siduriga 640€ umbes
Täitsa võimalik sai esimene letikas võetudrako kirjutas:Ma olen hindu alaa 350-400€ juba kuulnud.
Viimati muutis anti555, 07 Nov 2012, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
On olemas sellised sidurid, kus leevendusvedrusid on topelt, sobib hästi high-end tuuningmasinatele. Hind on kah kahekordne 
Kui pihustid on korras siis kestab see uus kahemassiline ka ilusti ära.

Kui pihustid on korras siis kestab see uus kahemassiline ka ilusti ära.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
siit ja sealt loetud kogemuste põhjal peaks see kahemassiline vabalt 160tkm ja rohkem kestma ilma jamadeta...see eeldab muidugi enamasti mõistliku sõidustiili ja muidu korras mootorit. on isegi 250tkm sõidetud ennem kui vahetust vajanud teine.golfi_vend kirjutas:On olemas sellised sidurid, kus leevendusvedrusid on topelt, sobib hästi high-end tuuningmasinatele. Hind on kah kahekordne
Kui pihustid on korras siis kestab see uus kahemassiline ka ilusti ära.
aga ütlen ära et siin inglismaal saab terve siduri komplekti suurusjärgus ~500EUR kätte koos kohale toimetamisega st seal sees uus kahemassiline, uus siduri ketas, survelaager ja vist oli ka siduri korv hinna sees(kui saan inglise keelsest terminist siduri korvi kohta õigesti aru). ainult hooratast tellides saab kätte hinnaga ~280 EUR. seega mingi ühemassilise komplekti hind 650EUR+töö ei näe minu jaoks küll eriti ahvatlev olevat. lisaks tuleb arvestada sellega, et kui saab olema just mitte kõige "õigem" ühemassiline siis võib teha tühipööretel samamoodi väikest kolinat nagu peetis DMF - see oleneb milliste leevendustega on see ühemassiline ning ka sellest millise kaaluga see hooratas on ja sellest oleneb muidugi ka see kui sujuv saab olema sidur selle ühemassilisega(youtube neid videosid täis kus võib kuulda millist kolinat asendus ühemassiline võib teha). samuti on DMF ikkagi mõeldud selleks et kaitsta kasti TDI mootori poolt tekitatavate nn väände kõverate eest st tdi puhul muutub vääne ikkagi päris järsult. samuti olen lugenud teemat, kus oli juttu samuti DMF i asendsamisega ühemssilisega ning ühel teemas kirjutanul oli võimalus andud teemat arutada LUK i esindajatega ning olevat olnud juhtumeid kus näiteks 2.0TDI l väntvõll koostöö lõpetanud ning kõigil neil oli peal olnud ühemassiline ja peasüüdlaseks just seda ühemassilise komplekti peetud.
Eks järeldused teeb igaüks ja igaüks teab mida usub v mitte, kuid kindel on see et uus korralik kahemassilise komplekt peaks tagama mõnusama ning sujuvama siduri kui ühemassiline ja see on vast nn tavakasutaja jaoks väga oluline. kunagi mõtlesin kah ühemassilise peale et kui läheb vahetuseks, kuid loetud põhjal läheb loosi ikkagi kahemassiline. Seda enam kui normaalse eksplotatsiooni korral peaks kestma vabalt 160tkm+ ja samuti ei paelu mind ühemassilise asenduse hind mis isegi kallim kui uus kahemassiline...ning suht põrsas kotis et kas see uus sidur saab olema 100% kolina vaba ja sama mugav kui originaalis olev kahemassiline.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA?
Selles suhtes on see kahemassiline pehmem jah kui need kes ostnud pole nagu kurtnud kolinat või jäikuse jama.Samas on neid väntasid ka kahemassiga lennaud.Tegelt oleneb paljuks masinat kasutatakse kui selle 4motioniga palju talvel hullata siis võibolla oleks üksmass töökindlam kui niisama kulgeda siis pole vist eriti vahet mugavam kindlasti kahemassiga
Re: VW GOLF 4 1.9TDI 4MOTION- PROBLEEM SIDURIGA-HOORATAS?
Küsimus, et kui ma lasen juba hooratta ära vahetada, siis mis võiks veel ära teha ? Saan aru, et mõtekas oleks sidurikomplekt ka panna uus sisse, kas eraldi tuleb sinna juurde hüdrauliline survelaager ka osta ? Vahekasti õli ?
Viimati muutis S.P, 08 Nov 2012, 19:36, muudetud 2 korda kokku.