Xadoga ravimine!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Noh, aga pane siis oma auto turbole mõõtmiseks termopaar turbo keskosa, st laagrisõlme peale (selliseid hiina testreid on saada, kus termopaar on komplektis) ja vea juhtmed kabiini. Edasi tõsta ta ringi kollektori peale enne ja pärast turbot jne. Saad suht objektiivse info.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 13:08, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Noh, aga pane siis oma auto turbole mõõtmiseks termopaar turbo keskosa, st laagrisõlme peale (selliseid hiina testreid on saada, kus termopaar on komplektis) ja vea juhtmed kabiini. Edasi tõsta ta ringi kollektori peale enne ja pärast turbot jne. Saad suht objektiivse info.
mul ei ole millegi tõestamiseks midagi paigaldada sest seda teinud sajad vennad ennem mind ning seda tõestanud et temperatuurid TDI väljalaskes tõusevad üsna kõrgeks....ja seda teinud inimesed kes antud teema koha pealt kordades adekvaatsemad kui sina oma infrapuna termomeetriga mõõtmise jutuga.
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Ära muutu isklikuks, seda olen sulle juba eelnevalt öelnud. See, et tänavamasinal reeglina ei juhtu turbo laagrisõlmega midagi, kinnitab praktika, et 200 tuh km nad ikka vastu peavad. VASTASEL KORRAL OLEKSID PÄRAST 1.ST SÕITU KINNI.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Ära muutu isklikuks, seda olen sulle juba eelnevalt öelnud. See, et tänavamasinal reeglina ei juhtu turbo laagrisõlmega midagi, kinnitab praktika, et 200 tuh km nad ikka vastu peavad. VASTASEL KORRAL OLEKSID PÄRAST 1.ST SÕITU KINNI.

ja keegi pole rääkinud nende kinni sõitmisest esimese sõiduga v isegi mitte 10tkm jooksul....kuid nähes tänavapildis kuidas mõni oma TDI ga ümber käib siis pole imestada kui vahetatakse turbosid 60tkm vms peal uuel masinal v et miks turbode läbi õli lahkub. teoreetiliselt peaks turbo vastu pidama sama kaua kui moto ise st isegi 400tkm aga kinni jäävad katalüsaatorid(liigne vastusurve ja väljalaske gaaside tõus), kinni jäävad geomeetriad jne jne ja muidugi ka sõidustiil on põhjused mis neid hädasid tekitavad ja see õli võlli külge põlemine/kõrbemine liigsuurest temperatuurist väljalaskes välja suretamise hetkel....me ei ütle et see oleks üks ja ainuke põhjus sest erinevaid põhjuseid mida ka sina nimetasid veel ja veel....see oli üks välja toodud põhjustest mida sina nimetasid muinasjutuks...ja termin mullaks muutumine ei ole kõige õigem asja juures aga mõttest saad vast aru.
Viimati muutis copilot, 01 Nov 2012, 14:02, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Nii,minu jaoks siis teema lõppenud positiivselt -too aine toimib ja edukalt.
Neile,kes siin teemas plõksivad niisama soovitan soojalt proovida.
Surnud mootorit ta loomulikult ei elusta aga uuele ja vähemkulunud mootorile sobib ta k üll.
Minu poolt teema lukku!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Miks teda uuele mootorile sisse peaks toppima?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

tobimarg kirjutas:Miks teda uuele mootorile sisse peaks toppima?
siis vast ikka võib kui sulli nii palju et pole sellega miskit mõistliku peale hakata :lol: aga jah, ei saa ka mina sellest aru miks seda vaja heas korras mootorisse toppida ja seda veel katse eksituse meetodil toetudes kellegi kogemusele mis põhineb sisuliselt ainult nn tagumiku tunnetusel??? vahetage parem õli ja vajalikud filtrid õigel ajal ning isiklikult ei soovita ka teha long life välpa mis sest et õli vb vastav sees(diislile long life minu arvates lollus mis lollus), siis sõidab diisel mootor kaugelt üle poole milli kelladele ilma et oleks vaja hakata kappremonti tegema v sisse kallata tele turu sarnaseid tooteid.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

copilot kirjutas:
tobimarg kirjutas:Miks teda uuele mootorile sisse peaks toppima?
siis vast ikka võib kui sulli nii palju et pole sellega miskit mõistliku peale hakata :lol: aga jah, ei saa ka mina sellest aru miks seda vaja heas korras mootorisse toppida ja seda veel katse eksituse meetodil toetudes kellegi kogemusele mis põhineb sisuliselt ainult nn tagumiku tunnetusel??? vahetage parem õli ja vajalikud filtrid õigel ajal ning isiklikult ei soovita ka teha long life välpa mis sest et õli vb vastav sees(diislile long life minu arvates lollus mis lollus), siis sõidab diisel mootor kaugelt üle poole milli kelladele ilma et oleks vaja hakata kappremonti tegema v sisse kallata tele turu sarnaseid tooteid.
mis ingel [VW Bot: "Keel korda!"]-i longlife jutt siin käib-meil siin banaanias ei saa mingit sellist vahetusvälpa kasutada,vähemalt 10000km tagant võiks ikka õli vahetadad või ka varem.

uude mootorisse,sest ta kaitseb mingil määral kulumise eest.

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Seda,kuidas Xado toimib saab lugeda siit
http://www.xado.ee/tutvustus/" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas copilot »

leek kirjutas:
copilot kirjutas:
tobimarg kirjutas:Miks teda uuele mootorile sisse peaks toppima?
siis vast ikka võib kui sulli nii palju et pole sellega miskit mõistliku peale hakata :lol: aga jah, ei saa ka mina sellest aru miks seda vaja heas korras mootorisse toppida ja seda veel katse eksituse meetodil toetudes kellegi kogemusele mis põhineb sisuliselt ainult nn tagumiku tunnetusel??? vahetage parem õli ja vajalikud filtrid õigel ajal ning isiklikult ei soovita ka teha long life välpa mis sest et õli vb vastav sees(diislile long life minu arvates lollus mis lollus), siis sõidab diisel mootor kaugelt üle poole milli kelladele ilma et oleks vaja hakata kappremonti tegema v sisse kallata tele turu sarnaseid tooteid.
mis ingel [VW Bot: "Keel korda!"]-i longlife jutt siin käib-meil siin banaanias ei saa mingit sellist vahetusvälpa kasutada,vähemalt 10000km tagant võiks ikka õli vahetadad või ka varem.

uude mootorisse,sest ta kaitseb mingil määral kulumise eest.
aga kasutatakse ju longlife välpa, kuna tehas soovitab :wink: ja siis ei imesta kui 300tkm v 400tkm on moto kohvi v muud suuremad hädad küljes...nagu aru saanud siis ega autotootjad tänapäeval pole väga huvitatud et masinad üle 5 aasta palju kestaks, ilma et peale tava hoolduse miskit suuremat teha oleks vaja. Ikka võimalikult vara kuusakoski kaubaks vaja asi teha et siis uus ostetaks. :idea:
Viimati muutis copilot, 09 Nov 2012, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

leek
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:23
Asukoht:

Re: Xadoga ravimine!

Lugemata postitus Postitas leek »

Ei maksa uskuda kõike,mida räägib esindus või autotootja.
Meie kliimas ja väikeste läbisõitude juures on pikk õlivahetus välp kurjasti!

Vasta

Mine “Diislid”