VW G3 jahutuse probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW G3 jahutuse probleem
Tere,
kirjutan Teile esimest korda.
Mure nimelt golfi jahutus süsteemiga. Alustan algusest!
Kõigepealt panin pirukasse muna, tulemus oli üsnagi paljutõotav
siis aga tuli mõte, et küsiks õige targematelt?
Sõidam ma siis oma Golf 3-ega (5 inimest, pakiruum pilgeni täis) pikki tunde 90km/h - kõik on korras (isegi kus lubatud 100 ja 110km/h), kui ma aga teen kellestki möödasõitu nii umbes 15-25sekundit äkilisemat liiklemist, siis läheb silmnähtavalt temperatuuri anduri näidik 90 kraadi pealt ~110°C peale. 4-5 minutilise stabiilse 90 või 100 km/h sõidu järel olukord normaliseerub.
kontrollisin termostaati potis. Vesi sisse, pliidile keema, termomeeter ka (hinnangut temperatuusist andma), termostaadil kirjas 87°C avaneb aga alles siis, kui termomeeter näitab umbes 110°C.
Kumb neist siis nüüd katki võib olla- termomeeter või termostaat?
Mida ma üldse tegema peaksin sellise dilemma juures?
Kõik kommentaarid oodatud!
nõutu Ussikunn
kirjutan Teile esimest korda.
Mure nimelt golfi jahutus süsteemiga. Alustan algusest!
Kõigepealt panin pirukasse muna, tulemus oli üsnagi paljutõotav
siis aga tuli mõte, et küsiks õige targematelt?
Sõidam ma siis oma Golf 3-ega (5 inimest, pakiruum pilgeni täis) pikki tunde 90km/h - kõik on korras (isegi kus lubatud 100 ja 110km/h), kui ma aga teen kellestki möödasõitu nii umbes 15-25sekundit äkilisemat liiklemist, siis läheb silmnähtavalt temperatuuri anduri näidik 90 kraadi pealt ~110°C peale. 4-5 minutilise stabiilse 90 või 100 km/h sõidu järel olukord normaliseerub.
kontrollisin termostaati potis. Vesi sisse, pliidile keema, termomeeter ka (hinnangut temperatuusist andma), termostaadil kirjas 87°C avaneb aga alles siis, kui termomeeter näitab umbes 110°C.
Kumb neist siis nüüd katki võib olla- termomeeter või termostaat?
Mida ma üldse tegema peaksin sellise dilemma juures?
Kõik kommentaarid oodatud!
nõutu Ussikunn
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:12, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW G3 jahutuse probleem
Kontrolli kas autol radikas on soe kui temp. näidik näitab 90°C, kui jah siis peaks termostaad korras olema.ussikunn kirjutas:Tere,
kirjutan Teile esimest korda.
Mure nimelt golfi jahutus süsteemiga. Alustan algusest!
Kõigepealt panin pirukasse muna, tulemus oli üsnagi paljutõotav
siis aga tuli mõte, et küsiks õige targematelt?
Sõidam ma siis oma Golf 3-ega (5 inimest, pakiruum pilgeni täis) pikki tunde 90km/h - kõik on korras (isegi kus lubatud 100 ja 110km/h), kui ma aga teen kellestki möödasõitu nii umbes 15-25sekundit äkilisemat liiklemist, siis läheb silmnähtavalt temperatuuri anduri näidik 90 kraadi pealt ~110°C peale. 4-5 minutilise stabiilse 90 või 100 km/h sõidu järel olukord normaliseerub.
kontrollisin termostaati potis. Vesi sisse, pliidile keema, termomeeter ka (hinnangut temperatuusist andma), termostaadil kirjas 87°C avaneb aga alles siis, kui termomeeter näitab umbes 110°C.
Kumb neist siis nüüd katki võib olla- termomeeter või termostaat?
Mida ma üldse tegema peaksin sellise dilemma juures?
Kõik kommentaarid oodatud!
nõutu Ussikunn
Termostaadi kontrollimiseks võiks teist kraadi proovida.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW G3 jahutuse probleem
Tere,
teinekord alusta teemat ikka sellest mis kapoti all on.
teinekord alusta teemat ikka sellest mis kapoti all on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW G3 jahutuse probleem
Kontrolli kas autol radikas on soe kui temp. näidik näitab 90°C, kui jah siis peaks termostaad korras olema.
Termostaadi kontrollimiseks võiks teist kraadi proovida.
Jah on soe.
Tere,
teinekord alusta teemat ikka sellest mis kapoti all on.
Tänud, kontrollisin üle mootor oli!
Termostaadi kontrollimiseks võiks teist kraadi proovida.
Jah on soe.
Tere,
teinekord alusta teemat ikka sellest mis kapoti all on.
Tänud, kontrollisin üle mootor oli!
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW G3 jahutuse probleem
Mõeldakse ikka mitme liitrine mootor ja kui võimas(kw).
Kui sul on 87°C termostaat ja kui keedad vees siis peab enne vee keema minekut avanema sest vee keemis temperatuur on 100°C
Kui sul on 87°C termostaat ja kui keedad vees siis peab enne vee keema minekut avanema sest vee keemis temperatuur on 100°C
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
Re: VW G3 jahutuse probleem
Mõtlesin, et peab hakkama avanema siis, kui temp. ületab 87°C.termostaadil kirjas 87°C avaneb aga alles siis, kui termomeeter näitab umbes 110°C
Mul aga siis, kui termomeeter näitab umbes 110°C
(kilowatte 66 ja töömaht ~1800cm³)
Viimati muutis ussikunn, 12 Nov 2012, 07:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
Re: VW G3 jahutuse probleem
Kas lõdvikud on kõvad / pehmed? Kui mootor on töösoe ja kohapeal annad tuuri, kas lõdvikud lähevad kõvemaks? Jahutusvedelikku kaob? Salongi puhub sooja?
Vabalt võib olla plokikaane tihend. Omal sama mootoriga kogemus, kus jahutusvedelikku läks imevähe, pea märkamatult, õli oli ka puhas, kuid lõdvikud kivikõvad ja peale sõitu veel mitu tundi kõva rõhk sees. Seejuures toimis jahutussüsteem normaalselt, st keema ei läinud, salongi puhus korralikult sooja.
Aitas kaane tihendi vahetus.
Kui kaas sirge siis 4-5h peaks ilusti hakkama saama.
Vabalt võib olla plokikaane tihend. Omal sama mootoriga kogemus, kus jahutusvedelikku läks imevähe, pea märkamatult, õli oli ka puhas, kuid lõdvikud kivikõvad ja peale sõitu veel mitu tundi kõva rõhk sees. Seejuures toimis jahutussüsteem normaalselt, st keema ei läinud, salongi puhus korralikult sooja.
Aitas kaane tihendi vahetus.
Kui kaas sirge siis 4-5h peaks ilusti hakkama saama.
Re: VW G3 jahutuse probleem
Hetkel küll veepump maas aga mäletamist mööda olid lõdvikud vist pehmed niivõrd-kuivõrd ehk siis kindlasti mitte kivikõvad. Kohapeal tuuri andmist hetkel katsetada ei saa, jahutusvedelikku kaob vaid juhul kui temperatuur on pikemalt olnud nii 100-110°C juures. Õli justkui ka puhas ning kõvat rõhku ei ole sammuti täheldanud pikalt peale sõitu. Sooja puhub ka seni kuni vedeliku tase on normis. Masinal aga läheb keema, kui ei muuda sõitu rahulikuks, näiteks kas või linnas valgusfooride taga seistes või ummikutes liigeldes temp. stabiilselt 100 ringis ja ventikas ees undab.
Ehk pääsen kaane tihendi vahetusest?
Ehk pääsen kaane tihendi vahetusest?
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
Re: VW G3 jahutuse probleem
Kui töösooja mootoriga lõdvikud parajalt kõvad (mitte liialt- 1,2 bar max on norm) siis kork peab. Ja kuiva ilmaga sõites peaks peale kõvemat andmist siis paisupaak märg olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 29 Dets 2009, 15:19
- Telefon: 56316078
- Auto: Polo mk2
- Asukoht: Pärnu/Pärnumaa
Re: VW G3 jahutuse probleem
Tere ei hakkanud uut teemat tegema.
Aga mul siis kah probleem ülekuumeneva autoga aga seda siis kogu aeg. Temp läheb kogu aeg 110 peale, ainult siis sain tempi 100 peale püsima kui salongi puhur põhjas ja pöördeid üleval hoides, kui kasvõi ühe neist ära jätta tõuseb jälle 110 peale või isegi üle. Termostaat vahetatud ja mootori jahutus vent toimetab kah normaalselt. Enda pea enam ei võta mis võiks olla.
Mootoriks siis 1.6 55kw
Aga mul siis kah probleem ülekuumeneva autoga aga seda siis kogu aeg. Temp läheb kogu aeg 110 peale, ainult siis sain tempi 100 peale püsima kui salongi puhur põhjas ja pöördeid üleval hoides, kui kasvõi ühe neist ära jätta tõuseb jälle 110 peale või isegi üle. Termostaat vahetatud ja mootori jahutus vent toimetab kah normaalselt. Enda pea enam ei võta mis võiks olla.
Mootoriks siis 1.6 55kw
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: VW G3 jahutuse probleem
Tundub, nagu oleks õhk vahel?jaan31 kirjutas:Tere ei hakkanud uut teemat tegema.
Aga mul siis kah probleem ülekuumeneva autoga aga seda siis kogu aeg. Temp läheb kogu aeg 110 peale, ainult siis sain tempi 100 peale püsima kui salongi puhur põhjas ja pöördeid üleval hoides, kui kasvõi ühe neist ära jätta tõuseb jälle 110 peale või isegi üle. Termostaat vahetatud ja mootori jahutus vent toimetab kah normaalselt. Enda pea enam ei võta mis võiks olla.
Mootoriks siis 1.6 55kw
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 29 Dets 2009, 15:19
- Telefon: 56316078
- Auto: Polo mk2
- Asukoht: Pärnu/Pärnumaa
Re: VW G3 jahutuse probleem
No arvasin kah seda aga peale eile õhtu otsa õhutamist asi kahjuks paremaks ei läinud või siis tõesti ei saa selle golfi õhutamisega hakkama 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW G3 jahutuse probleem
Kas radikas ja mõlemad lõdvikud ikka on tulised s.t. termostaat avaneb? Teine teema et veepump võib vigane olla (tiivikul labad maas) või on veepumba rihm valesti peal ja pump käib valetpidi ringi - seda annab 1,6/1,8 mootoritel valesti panna. Sul on lamerihmaga veepumba rihmajam?
Viimati muutis GTI, 03 Juul 2014, 15:10, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisatud üks ilus mõte
Põhjus: lisatud üks ilus mõte
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 29 Dets 2009, 15:19
- Telefon: 56316078
- Auto: Polo mk2
- Asukoht: Pärnu/Pärnumaa
Re: VW G3 jahutuse probleem
ise kartsin kah et äkki veepump kuna pöördeid hoides ei lähe nii väga kuumaks