Sharan 98 a esiamordid?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Sharan 98 a esiamordid?

Lugemata postitus Postitas K.Siim »

Tere. Oleks vaja teada kui raske või kuidas sharanil esiamorte vahetada?

Tänan.
Viimati muutis argo, 30 Nov 2012, 16:38, muudetud 1 kord kokku.

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Re: Sharan 98 a esiamordid?

Lugemata postitus Postitas helari »

Väga raske pole. aga kui ülemised poldid lahti ei tule siis oled jamas. Igatahes on need neil väga kinni roostetanud tavaliselt ja tuleb leotada korralikult. Ja suur õhupüss on abiks alumise osaga miskit hullu pole lihtsalt lahti arutada kindlasti rooste surma kasutada leotada. Ülemiste poltidega on tavaliselt probleem

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Sharan 98 a esiamordid?

Lugemata postitus Postitas K.Siim »

okei, tänan.

M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

Re: Sharan 98 a esiamordid?

Lugemata postitus Postitas M-H »

Kui pole ammu vahetatud, nagu minu auto puhul - siis palju õnne! Ülemised mutrid nr 21 võtmega ja pidevalt vee all roostes. Kuna ka suured tangid ei hoidnud amorti pöörlemast, siis lükkasin püstakul tolmukaitsme võimalikult üles ja keevitasin amordile täpid peale. Nii hoidsid tangid väga hästi ja sai mutrid ülevalt lahti keerata. Tulid kuni viimase keermeni raskelt, kuigi paar päeva enne olin taldrikud kuivatanud ja roostesurmaga täis uputanud. Need originaalis olevad sisekuuskandid, millega amorti pöörlemast hoida keerad ilmselt natuke tugevama liigutusega ümmarguseks. Alumised poldid murduvad tavaliselt sisse ära ja nii, et ainult pea tuleb küljest. Tuleb harrastada kõvasti akutrelliga puurimist. Hiljem saab selle poldi asendada läbivaga, millele mutter otsa keerata. Kasutada tuleks tugevat polti, et see ise ei veniks, vaid käändmiku ümber amordi kinni veaks. Vedru tuleb üsna kokku keerata, et püstak üldse rattakoopast välja tuleks. Kokkupanekul vaata kindlasti ka ülemised tugilaagrid üle, profülaktika mõttes võiks ära vahetada, kuna ei maksa eriti midagi, aga vahetada üsna kehv. Kõikidele keermetele vaskmääret vahele ka, et tulevikus vahetajal natuke lihtsam oleks.
Viimati muutis M-H, 22 Nov 2012, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Tel: viis5 977 1O5

Vasta

Mine “Veermik”