96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
- Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
- Asukoht: Rakvere-Jõhvi
96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Asi siis selles, et vahetult peale turbot, tulev lõdvik, selles oleks nagu liiga suur rõhk, et lõhub seda. Viimati viskas alumise valtsitud klambri vahetlt lõdviku lahti. Surved on korras, kaabli järgi aga konkreetselt eelpool mainitud lõdvikut lõhub. Kunas pole hetkel võimalik, siis kas on võimalik, et radikas või stange alt minev toru umbes, et ei lase piisavalt läbi. Mille tulemusena peale turbot tekib ülerõhk.
On kellelgi taolisi kogemusi, soovin saada lihtsalt ennem piisavalt infot, kui lammutamiseks läheb.
On kellelgi taolisi kogemusi, soovin saada lihtsalt ennem piisavalt infot, kui lammutamiseks läheb.
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: 96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
turbo ülerõhu klapp ei avane? võib olla kinni kiilunud ntx või selle membraan katki.
Võibolla saaks diagnostika kaabliga midagi vaadata.
Võibolla saaks diagnostika kaabliga midagi vaadata.
Viimati muutis Nitro, 19 Nov 2012, 12:59, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
Re: 96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Ülerõhu vältimiseks on turbol tegelt wastegate, mis vaakumiga avaneb. Äkki sul sealt vaakumvoolik ära tulnud või katki?
5060671
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
- Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
- Asukoht: Rakvere-Jõhvi
Re: 96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Liigub, hiljuti oli saba taga ja kinnitati, et asjad ok.
Järgmine nädal kui jodus tagasi, peaksin ka lõdviku külge saama. Ehk saaks uuesti Rakvere kandis saba taha?
Niipalju veel tuli meelde, et võllil lõtke pole, aga karteri tuulutusest vmi. see peaks olema, on näha, et mingit õli tuleb (ei leki vms).
Järgmine nädal kui jodus tagasi, peaksin ka lõdviku külge saama. Ehk saaks uuesti Rakvere kandis saba taha?
Niipalju veel tuli meelde, et võllil lõtke pole, aga karteri tuulutusest vmi. see peaks olema, on näha, et mingit õli tuleb (ei leki vms).
Viimati muutis Scuall, 19 Nov 2012, 13:11, muudetud 1 kord kokku.
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Antud turbo on vnt turbo mitte wastegate st rõhku kuskilt välja ei lasta vaid turbiini liikumise kiirust reguleerib muutuv geomeetria millega muutub vastavalt ka rõhk.kui oleks ülerõhk mis lõhub lõdvikut oleks aega ajalt moto ka limp modes ja veakood ajus.tee üks korralik testisõit kaabel sabas et näha mis rõhud teevad.kui ei eksi siis 96kw turbol max rõhk millest alates läheb limp modei 2.6bar absoluutrõhku ehk 1.6bar ülerõhku eesti tingimustes.pigem vajab lõdvik vahetust st katki ega talu turbo poolt puhutavat normaalset rõhku.nagu aru saan pole sa uut külge pannud et saaks öelda et lõhub lõdvikuid ja seda just mitmuses...jutt käib vist aint ühest lõdvikust mis su masinal kogu aeg küljes olnud?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
- Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
- Asukoht: Rakvere-Jõhvi
Re: 96kw Ei saa turbo lõdviku jamale jälile.
Ei ole esimene. Ja kunas maksab ka, mitte vähe 100- siis pole need just kojamehed, mida hooaeg vahetada. 

Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!