Vento 1.8 55kw mootori temp

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Tervist,
Mis võib viga olla, kui mootori temp. on vahepeal sõites umb 100 peal, kohati isegi rohkem.
Veepump/termostaat?

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Võib nii embakumba olla. Kas termostaat ei avane või veepump ei suuda piisavt tsirkulatsiooni tekitada. Ka temperatuuri andur võib anda valet infot kelladele ning ka kellades endas võib viga olla.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas jahutusventilaator ikka läheb käima kui temp. on seal 100 juures juba?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Jahutusvent tuleb taha umbes 105 kraadi juures, jahutab maha kuni 100 kraadini, ja nii see kordub.

juula3
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 24 Jaan 2011, 08:59
Telefon: 5kolm62349kuus
Auto: seat leon 1,9 d 77 kw, 2007.a.
Asukoht: põlvamaa

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas juula3 »

kui temperatuuri andurid on asendused,siis näitab rohkem kuskil 10 kraadi. Kui mootor üle ei kuumene siis ok.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas GTI »

endrik_R kirjutas:Jahutusvent tuleb taha umbes 105 kraadi juures, jahutab maha kuni 100 kraadini, ja nii see kordub.
Vaata kas termolüliti radika küljes on 2- või 3-klemmiga - viimasel juhul on 2-kiiruseline ventikas ja vahest pole tal 1.-st kiirust? 105 peal vendi käivitumine on ikka natuke liiga hilja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Kas temp. andur võib ka sellist pulli teha? Nimelt see pistik, kuhu too andur läheb, selle kõrval on teine täpselt samasugune pistik, mis vahe neil on? Kummas neist see andur olema peab? Mul nimelt seisab mootoripoolne pistik tühjana.

Samuti olen täheldanud, et kütusekulu on üüratu. "Arvutused" on küll seieri järgi tehtud, mis ei ole kuigi täpne, aga sellegipoolest sõitsin umbes 8 liitriga ~50 kilti, mis teeks keskmiseks umbestäpselt sitaks.
Kõik sõidud on linnas, enamasti suhteliselt külma mootoriga ning rahuliku sõiduga. :roll:
Viimati muutis endrik_R, 14 Nov 2012, 20:19, muudetud 1 kord kokku.

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Keegi oskab miskit öelda siis selle pistiku kohta?
Nimelt siis see sinine pistik (mul on musta värvi) seisab tühjana, kas seal peaks mul olema miskit?
Pilt
Sõbra golf 3, millel on sama mootor on antud kohas ainult 1 pistik.
Aitäh.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Deemu kirjutas:Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
Just. Minu G3-l täpselt sama mootor ja temp. andur musta värvi ja 4-ja klemmiga.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Deemu »

TiitRE kirjutas:
Deemu kirjutas:Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
Just. Minu G3-l täpselt sama mootor ja temp. andur musta värvi ja 4-ja klemmiga.
Peaks veel olema mustal anduril kollane ring ümber.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Sinine andur ajule, must andur kelladele infi jagamas. Pistikud peavad ka ikka olema samavärvi mis andur. Kui anduri juhe tagant ära siis annab ajule külmkäivitusväärtuse ja ongi sul kütusekulu suurem kui normaalne oleks. Seda sinsit andurit saab mõõta ka, töösaooja mootoriga (80-90) peaks selle takistus olema 200-300 oomi.

tulejumal25
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 03 Juul 2012, 18:29
Telefon: 56788558
Auto: Golf III 92a 55kw,vento 66kw 1.8 93a
Asukoht: paide
Kontakt:

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas tulejumal25 »

termostaadi viga??

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Mul on hoopis selline süsteem :D
Pilt
Ülemine on siis üleliigne?

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Üks vist augutäiteks :D
Tegelikult on selleks müügil spetsiaalsed pimedad.

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Vahetasin jahutusvedeliku temp. anduri ära ja tundub, et asi toimib. Temperatuur näidiku järgi on 85-90C vahel ja vent tuleb u. 90 kraadi peal taha.

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Tõstaks teema päevakorrale uuesti.
Probleem pole siiski kadunud, sest kohapeal on temp korras aga sõidu ajal u. 70.
Termostaat vahetatud. Siiani ei anna rahu ka see tühjana seisev ülemine andur, milleks ta seal on ja miks ta mul ilma pistikuta on.
Kuri kahtlus, et seal peaks siiski miskit olema, sest nii palju kui ma netiavarustest leidnud olen, siis peaks see ülemine andma inffi ajule.
Kui aga aju seda infot kätte ei saa, siis on ju segu ja asjad ka valed, mis seletaks ka mu kõrget kütusekulu. Jagage tarkusi :D

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

endrik_R kirjutas:Tõstaks teema päevakorrale uuesti.
Probleem pole siiski kadunud, sest kohapeal on temp korras aga sõidu ajal u. 70.
Termostaat vahetatud. Siiani ei anna rahu ka see tühjana seisev ülemine andur, milleks ta seal on ja miks ta mul ilma pistikuta on.
Kuri kahtlus, et seal peaks siiski miskit olema, sest nii palju kui ma netiavarustest leidnud olen, siis peaks see ülemine andma inffi ajule.
Kui aga aju seda infot kätte ei saa, siis on ju segu ja asjad ka valed, mis seletaks ka mu kõrget kütusekulu. Jagage tarkusi :D
Sinna käib raudselt ainult üks andur ja plokikaane poolne andur on lihtsalt augutäide.Kui on 2 andurit siis plokikaane poolne on 2pin ja sinine ja teine on ka 2 pin ja musta värvi.Ventole pole kunagi sellist süsteemi peale pandud nagu see 2 anduriga.Ventol on üks temp andur ja see on 4pin.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Esimestel ventodel ja golf3-del oli 2 eraldi 2 klemmist andurit. Sellepärast ongi need flantsid seal 2 avaga. Uuem süsteem kasutab vaid 1-te 4 juhtmega andurit ja teisel aval peab pime ees olema. Antud pildil kui on 2 4-klemmiga andurit, siis peab üks lihtsalt pimedana kasutusel olema. Vanemal süsteemil selle mootori puhul oli üks sinine ja teine must. Uuemal on nad lihtsalt kokku ühte andurisse ehitatud ja peab olema must kollase triibuga andur. Vast oli nüüd arusaadav.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

See uus andur mille toppisin paar kuud tagasi on must, sinise rõngaga. Peab ikka kollasega olema?

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Tervist, oskab ehk keegi öelda, mis juhe see on (umb 10-15 cm pikk)? Kusagile ühendatud pole.
Tuleb ta samast puntrast jagaja juhtmega.
http://www.upload.ee/image/3179922/IMG_ ... 203544.jpg
http://www.upload.ee/image/3179931/IMG_ ... 203613.jpg

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

endrik_R kirjutas:Tervist, oskab ehk keegi öelda, mis juhe see on (umb 10-15 cm pikk)? Kusagile ühendatud pole.
Tuleb ta samast puntrast jagaja juhtmega.
http://www.upload.ee/image/3179922/IMG_ ... 203544.jpg
http://www.upload.ee/image/3179931/IMG_ ... 203613.jpg
Minu Golfil on täpselt samasugune pistik üle (moto tundub ka sama olema).

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas GTI »

See on õlitemp. anduri pistik - andur peaks ise filtrijala peale käima ja kasut. seda MFA-ga autodel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

GTI kirjutas:See on õlitemp. anduri pistik - andur peaks ise filtrijala peale käima ja kasut. seda MFA-ga autodel.
Just, tulebki meelde, et küsisin ise kunagi sama pistiku kohta sama küsimuse ja teemaks oligi MFA 8)

endrik_R
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:23
Asukoht: Tallinn

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp

Lugemata postitus Postitas endrik_R »

Nonii, uus küsimus päevakorral. :D
Nimelt ostsin teise lambda anduri, mis tuleb välja, et on teistsuguse pistikuga, kolme juhtmega(praegune on 2 juhtmega)
Olemas on ka teise anduri vastus, aga juhtmed läbi lõigatud.
Auto küljes olev vastus:
Pilt
Uue anduri pistik:
Pilt
Küsimus siis selles, et mis juhtmed ma omavahel ühendama pean? Oleks ehk kellegil mingit skeemi/joonist jagada kusmis olema peab.
Praegu muidugi meenus, et oleks võinud ka juhtmete värvusest pildi teha, aga hetkel kohe seda võimalust pole.
:D

Vasta

Mine “Mootor”