Vw Golf 3 vr6 1993.a automaatkast-manuaali vastu?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 15 Jaan 2009, 20:35
- Telefon: 56786244
- Auto: vw golf2 1987 **LUMIVALGEKE**
- Asukoht: TALLINN
Vw Golf 3 vr6 1993.a automaatkast-manuaali vastu?
Ehk keegi teie seast on selle tee läbinud ja pannud automaatkastiga vr6 mootorile manuaal kasti peale? Mehhaaniline osa on lihtsalt teostatav, aga kuidas jääb kasti juhtmestikuga? Mida tegema peaks, et aju nn lolliks teha? See tähendab, et aju saaks pideva signaali nagu oleks neutraal käik sees? Või on ainus variant võtta manuaal kastiga vr6 mootori juhtmestik koos ajuga ja kogu juhtmestik ümber visata?
Loodan et keegi oskab sellise ümberehituse kohta mulle midagi tarka öelda, sest oleks vaja auto kohe varsti liikuma saad.
Ette tänades JR
Loodan et keegi oskab sellise ümberehituse kohta mulle midagi tarka öelda, sest oleks vaja auto kohe varsti liikuma saad.
Ette tänades JR
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:32, muudetud 2 korda kokku.
parim asi auto juures on hea helitehnika!
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 15 Jaan 2009, 20:35
- Telefon: 56786244
- Auto: vw golf2 1987 **LUMIVALGEKE**
- Asukoht: TALLINN
Re: K: vr6 automaat kast manuaali vastu
eks ma siis pajatan teile natuke mida tegin ja kuidas.
alustan sellega et aega läks mul selle ümberehitusega 15h(pluss liitirine rumm) ja seda muidugi peale sõitu tartusse ja tagasi tallinnasse ning ööläbi tööd.
SOOVITUS TEISTELE: EI OLE MÕTET ÖÖLÄBI SEDA TÖÖD TEHA. mõttekam kasvõi magada 2h ja siis edasi teha.tekkisid lõpuks lihtsalt hallarid ja jõudu polnud et kasti üles upitada.
vajalikud asjad :
hooratas, sidur, hooratas, survelaager, käigukast, mootori eesmine ja käigukasti kinnitus kronsad, starter, siduri pea ja töösilinder(kui tegu trossiga kastiga siis ainult tross), käiguhoovastiku trossid koos trossi kinnitustega mis käivad kasti külge, pedaalide komplekt(võib tekkida tõsine jama nendega kuna neid nii mitu erinevat tüüpi), veovõllid(automaadi omad on lühemad), minul tuli ka spidotigu ära vahetada kuna kast vist tuli auto pealt millel oli spido trossiga aga minul elektrooniline, keskonsool, käigukanginupp koos nahaga. vb oli veel midagi aga kõige olulisemad asjad said kirja pandud.
nüüd siis natuke paigaldamisest:
alustuseks tuleb muidugi kogu vana kraam küljest ära kiskuda. mina alustasin pedaalidest. sellega läks mul kõige kauem aega sest mul oli lõpuks kolm paari pedaale ja ükski otseselt ei sobinud, seega sai võetud 2liitirse gti pedaalide komplekti raam sest see oli kõige paremini sobivam. selle küljest jäi alles ainult piduripedaal. gaasi pedaali ja siduri võtsin kahe erineva komplekti pealt ja tegin siduri pedaalile uue kinnituskoha kuhu sillindri ots kinnituma hakkas.
seejärel paigaldasin siduri peasilindri. selleks pole vaja midagi muud teha kui tuuletõkkeseinast kummist tropid eest ära võtta ja selle asemele paigaldada silinder kuueste poltidega.
järgmisena vahetasin välja käiguhoovastiku. selleks oli vaja ära võtta sumpsi keskmine osa ehk siis minu auto puhul kat. seejärel eemaldada plekid põhja küljest mis kaitsevad põhja keskelt summuti poolt tekitatava kuumise eest. peale nenede plekkide eemaldamist on näha juba 4 kuuest polti millega käiguhoovastiku karp kinnitub. ülevalt poolt tuleks lahti ennem võtta keskonsool ja muu pudi mis käigukangi ümbruses. alt need neli polti lahti keerata ja ülevalt üks suurem kaheksane mutter ja hoovastik on käes.
järgmisena tõstsin auto tõstuki peal üles ja hakkasin mootori ruumis askeldama. vahetasin ära hooratta ja paigaldasin siduri.
vahetasin ära mootori ja käigukasti kinnitus kronsa, kuna eesmisel kronsal augud ei kattunud enam uue kasti korpusega ja kasti kinnitus oli teise kinnitusega kasti küljes.
järgmisena panin kasti alla, veovõllid külge, starter külge, mootori ja kasti kinnitus kinni.
siis tuli külge panna voolik mis ühendab siduri pea silindrit ja töösilindrit(õhtuamine oli valus nuhtlus
). kui keegi juhuslikult ei tea siis peasilindrile pole vaja lisapaaki vaid saab oma vedeliku samast anumast kus on pidurivedelik. pidurivedeliku paagil on isegi valmidus selleks et sidur sinna külge ühendada.(külje peal on toru mille ots tuleb ära lõigata ja sinna külge siduri silindri veldeliku peale voolu voolik panna)
elektriga tegelesin ainult nii palju et võtsin vahelt välja käigukasti aju mis asub kõrvalistuja pool tagaistuja istme all.
eemaldasin starteri relee ja ühendasin relee pistikus kokku kaks otsa nr 6 ja nr 8.
järgmisena panin auto käima ja lasin rämedalt peeneks ilma sumpsi ja poole sisuta
pm oligi kogu see asi nii kerge. minu arust täielik ümberlappamise töö(kui just õiged jupid saad sest vastasel juhul saab täiega möllata asjade ümber tjuunimisega nagu mina).
loodan et nüüd siis on kõigil enamvähem pilt selge kuidas asi käib ja kui kellelgi midagi juurde küsida siis andke aga tuld
Parimat soovides
JR
alustan sellega et aega läks mul selle ümberehitusega 15h(pluss liitirine rumm) ja seda muidugi peale sõitu tartusse ja tagasi tallinnasse ning ööläbi tööd.

vajalikud asjad :
hooratas, sidur, hooratas, survelaager, käigukast, mootori eesmine ja käigukasti kinnitus kronsad, starter, siduri pea ja töösilinder(kui tegu trossiga kastiga siis ainult tross), käiguhoovastiku trossid koos trossi kinnitustega mis käivad kasti külge, pedaalide komplekt(võib tekkida tõsine jama nendega kuna neid nii mitu erinevat tüüpi), veovõllid(automaadi omad on lühemad), minul tuli ka spidotigu ära vahetada kuna kast vist tuli auto pealt millel oli spido trossiga aga minul elektrooniline, keskonsool, käigukanginupp koos nahaga. vb oli veel midagi aga kõige olulisemad asjad said kirja pandud.
nüüd siis natuke paigaldamisest:
alustuseks tuleb muidugi kogu vana kraam küljest ära kiskuda. mina alustasin pedaalidest. sellega läks mul kõige kauem aega sest mul oli lõpuks kolm paari pedaale ja ükski otseselt ei sobinud, seega sai võetud 2liitirse gti pedaalide komplekti raam sest see oli kõige paremini sobivam. selle küljest jäi alles ainult piduripedaal. gaasi pedaali ja siduri võtsin kahe erineva komplekti pealt ja tegin siduri pedaalile uue kinnituskoha kuhu sillindri ots kinnituma hakkas.
seejärel paigaldasin siduri peasilindri. selleks pole vaja midagi muud teha kui tuuletõkkeseinast kummist tropid eest ära võtta ja selle asemele paigaldada silinder kuueste poltidega.
järgmisena vahetasin välja käiguhoovastiku. selleks oli vaja ära võtta sumpsi keskmine osa ehk siis minu auto puhul kat. seejärel eemaldada plekid põhja küljest mis kaitsevad põhja keskelt summuti poolt tekitatava kuumise eest. peale nenede plekkide eemaldamist on näha juba 4 kuuest polti millega käiguhoovastiku karp kinnitub. ülevalt poolt tuleks lahti ennem võtta keskonsool ja muu pudi mis käigukangi ümbruses. alt need neli polti lahti keerata ja ülevalt üks suurem kaheksane mutter ja hoovastik on käes.
järgmisena tõstsin auto tõstuki peal üles ja hakkasin mootori ruumis askeldama. vahetasin ära hooratta ja paigaldasin siduri.
vahetasin ära mootori ja käigukasti kinnitus kronsa, kuna eesmisel kronsal augud ei kattunud enam uue kasti korpusega ja kasti kinnitus oli teise kinnitusega kasti küljes.
järgmisena panin kasti alla, veovõllid külge, starter külge, mootori ja kasti kinnitus kinni.
siis tuli külge panna voolik mis ühendab siduri pea silindrit ja töösilindrit(õhtuamine oli valus nuhtlus

elektriga tegelesin ainult nii palju et võtsin vahelt välja käigukasti aju mis asub kõrvalistuja pool tagaistuja istme all.
eemaldasin starteri relee ja ühendasin relee pistikus kokku kaks otsa nr 6 ja nr 8.
järgmisena panin auto käima ja lasin rämedalt peeneks ilma sumpsi ja poole sisuta




loodan et nüüd siis on kõigil enamvähem pilt selge kuidas asi käib ja kui kellelgi midagi juurde küsida siis andke aga tuld

Parimat soovides
JR
Viimati muutis zaz222, 21 Veebr 2012, 00:31, muudetud 1 kord kokku.
parim asi auto juures on hea helitehnika!
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 04 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56759541
- Auto: passat vr6 b4 automaat 1288 kw exclusiv edition
- Asukoht:
Re: Vw Golf 3 vr6 1993.a automaatkast-manuaali vastu?
Et mis kasti sa sinna installisid kas vr6 oma manuaal kast või on ka muid sobivaid isendeid sinna panna
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 01 Dets 2013, 20:21
- Auto: vw passat b5.5 V6 TDI
- Asukoht: Tartumaa
Re: Vw Golf 3 vr6 1993.a automaatkast-manuaali vastu?
Päris iga manuaalkast ei sobi ainuüksi ülekandearvude erinevuse tõttu. Vale kastiga ei saavuta loodetud kiirendust ja minekut.