1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Selline jama siis nüüd, et auto 1200 pöörde juures hakkab rõvedalt hakkima, nagu siis, kui pööre liiga madalale läheb ja järksu gaasi vajutad. Seda tunda ainult 4'nda ja 5'nda käiguga, kiirustel siis vastavalt ~45-50 ja ~65-70
Tundub, et asi läheb järjest hullemaks ka. Õhufilter ja kütuse filter vahetatud hiljuti. Proovisin ka ilma õhulugejata, aga viga ikka sama. Samuti ei olene see gaasi asendist. Jõnksutab lihtsalt 1200 pöörde kandis.
Kellegil ideid?
Midagi kuskilt umbes? Elektroonika viga? Turbo viga? Või mõni muu rike?
Auto 99 aasta Seat Cordoba.
Tundub, et asi läheb järjest hullemaks ka. Õhufilter ja kütuse filter vahetatud hiljuti. Proovisin ka ilma õhulugejata, aga viga ikka sama. Samuti ei olene see gaasi asendist. Jõnksutab lihtsalt 1200 pöörde kandis.
Kellegil ideid?
Midagi kuskilt umbes? Elektroonika viga? Turbo viga? Või mõni muu rike?
Auto 99 aasta Seat Cordoba.
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:31, muudetud 2 korda kokku.
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Sain siis lõpuks vigade otsingu ka ära teha. Tulemus siis selline, mis nende short groundide põhjuseks võiks olla?
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Vigad siis ikka pahad
mina kustutaks ära ja vaatka mingi ajapärast uuesti. Seda 00777 ma ei usuks muidu sul gaas ei töötaks 


Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Kuidas ma neid kustutan? Esimest korda täna näppisin seda teemat.
Gaas ju mingi hetk streikis, sellest ilmselt viga jäänud. Õhulugejal sai ka pistik tagant korra ära. Aga seda boost solenoidi näppinud pole.
Gaas ju mingi hetk streikis, sellest ilmselt viga jäänud. Õhulugejal sai ka pistik tagant korra ära. Aga seda boost solenoidi näppinud pole.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Seal võibki see koer maetud olla. Vaata üle vaakum voolikud N75 läheb 1 ka turbosse.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 01 Mai 2008, 19:00
- Telefon: 5 6 7 6 5 0 5 0
- Auto: VW golf III 1,9 TDI Audi A6 c4 2,5 TDI
- Asukoht: pärnu
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Need vead enamus sellest, et süüde sees pistikud tagant ära võetud (või töötava mootoriga)
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Just! Veakoodid sai kustutatud, solenoidi oma kustus ka ära, kui juhtme taha panin
Pistik oli niisama peale tõstetud sinna aind
Aga klapp plõksub, sp ongi vist tagant kisutud. Kui to klapp ei plõksu, läheb nüüd auto ulmeliselt edasi. Tunduks nagu vahepeal ei jõnksagi. Ei ole veel aru saanud kas jõnksab siis, kui solenid tiksub või ei sõltu sellest.
Ideid?


Aga klapp plõksub, sp ongi vist tagant kisutud. Kui to klapp ei plõksu, läheb nüüd auto ulmeliselt edasi. Tunduks nagu vahepeal ei jõnksagi. Ei ole veel aru saanud kas jõnksab siis, kui solenid tiksub või ei sõltu sellest.
Ideid?
Viimati muutis erxx, 24 Nov 2012, 00:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
klapp läbi....võid veel proovida kui vahetad ajutiselt EGR solenoidi ja turbo oma omavahel ära ja siis vaata kas minek püsib...aga ei tohiks klõbistada minu teada eriti veel kui tühipööretel auto tiksub.
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2012, 13:51, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TD 66kw Jõnksutab 1200 RPM juures, 3 faults
Kui auto liiga hästi liigub, võib N75 vigane olla, ei tõmba turbo rõhku vajadusel maha. Kontrolliks tee arvutiga proovisõit, turbo rõhk ei tohi minna üle 2 Bar (st 1 Bar ülerõhku).
Kui juhtplokk põhjuseta näitab anomaalseid veakoode, siis viska sellega lutsu ja pane teine. NB! immo tuleb siis tööle progeda.
Kui juhtplokk põhjuseta näitab anomaalseid veakoode, siis viska sellega lutsu ja pane teine. NB! immo tuleb siis tööle progeda.
Viimati muutis bora24, 13 Dets 2012, 00:15, muudetud 1 kord kokku.