K: Torukollektori ehitus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Midagi asjatundjatele :)

Nimelt torukollektori kohta paar küsimust.

1)On olemas torukollektoreid G2-hele millel pole nn sukka. Siis küsimus, et kas auto mootor kollektori torusi ja muud murdma ei hakka ?
Või siis summuti "trippid" annavad niipalju mängima ? Et pole muret.

2)Kas tingimata peaks katma torukollektori spetsiaalse nn keraamilise teibiga ? Või kannatab ka olla ilma ?
Kuna nn keraamiline teip on väga kallis ja kulub palju, siis kas on ka mingeid alternatiive ? Materjale millega katta või värvida ?

Asjalikud kommentaarid oodatud.

Tänan.

JunZuu1991
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 07 Dets 2009, 19:43
Asukoht:

Re: K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas JunZuu1991 »

teipi pole ilmtingimata vaja
ja kindlasti on sukk või munak vahel, millepeal mängib.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas argo »

Kunagi uurisin seda teipi ebayst. Ei mäleta täpset hinda, aga seal oli suht hea hinnaga. :D
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

JunZuu1991 kirjutas:teipi pole ilmtingimata vaja
ja kindlasti on sukk või munak vahel, millepeal mängib.
Aga on mitmeid neid millel pole sukka ning munaku nn ühendus on küll kuid see on kolmest nurgast poltidega kinni.
Ehk siis ei liigu ka sealt midagi. Tundub, et ka nii sõidetakse :) Teoreetiliselt ei tohiks see väga hea olla, kuid mis praktiliselt on ?
Pilt

Peab ebayst siis vast vähe uurima seda.
Lugesin ka seda, et parem kui põhjaall oleks mingi nn kaitse, muidu saab see kollektori nn teip igat pidi viga ja mustaks jne.
Ning paratamatult ka teipi hoidvad klambrid hakkavad järgi andma ning hiljem võibki olla oht, et jookseb lahti.

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Endal oli kunagi kahe kõrvaga munakas ning poldid olid vedrudega mitte jäigalt.
Ei tea kuidas see vedrudega süsteem kolme kõrva puhul toimib.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: K: Torukollektori ehitus

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Riho72 kirjutas:Endal oli kunagi kahe kõrvaga munakas ning poldid olid vedrudega mitte jäigalt.
Ei tea kuidas see vedrudega süsteem kolme kõrva puhul toimib.
Kolmega pole see hästi võimalik. Kolmega ei tehtud ka.
Aga eks ma panen suka vast vahel enne munakaga kolmikühendust.

Vasta

Mine “Mootor”