Tere, murelapseks VR5 passat, aastast 1999. Nimelt pool aastat tagasi jättis mingitel x hetkedel auto vahele ja puterdas gaasi andes enne kui korralikult minema hakkas.. seda nii kohalt võttes kui ntx maanteel kiirendades. Probleem aga süvenes. Hetkel on auto seisnud ~2kuud ning kui käima panna, auto töötab tühikäigul enamvähem normaalselt, aga gaasi andes sureb ära.. natuke kauem kohapeal tiksudes/soojenedes asi paraneb ja saab liikuda.. aga on tunda, et 1-2 silindrit ei toimi korralikult ja jõudu autol ei ole. Kui asi täiesti soojaks läheb on juba päris hea, saab sõita ja liigub enamvähem, aga ikka pole nagu päris SEE.
Vahetatud on õlid-filtrid ja uued küünlad vastavalt mudelile.. Kustkohast probleemi otsida?
NB! Mootorituli ei näita, et oleks veakoode.. universaalse obd2 lugejaga ei näidanud samuti midagi..
VR5 mootoril hing kinni
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR5 mootoril hing kinni
Viimati muutis argo, 30 Nov 2012, 16:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: VR5 mootoril hing kinni
Kontrolli vaakum voolikud üle! Näpi kõik voolikud üksipulki läbi, kui kuskil mingi vaakum ei toimi siis seda viga mootori veaks ei registreerita aga asi lihtsalt kooleb. Ja teine asi on katalüsaator kui see hakkab otsi andma ja on pooleldi kokkukukkumas siis võib sama pulli teha-olen selle asja ka läbi elanud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VR5 mootoril hing kinni
Vaata süütesüsteem üle - just kõrgepinge asjad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VR5 mootoril hing kinni
See nädalavahetus maale ei jõudnud (tegemist isa autoga), aga uut infot tuli niipalju, et kui õues -10 oli, siis läks auto normaalselt käima ja töötas suht okeilt.. mis seal kõrgepinge asjade juures niiväga vaadata on? Kas silmaga nähtavalt peaks defekt olema, et aru saada asja mittetoimimisest? Mälu järgi tal lähevad kõik küünlajuhtmed ühte plokki küll, kas seal on midagi reaalselt ka näha, kui peetis on?