NIi, käisin ülevaatusel ja öeldi, et tagumised pidurid on nõrgad. Et tuleb peale keerata. Näitas seda regulaatorit ja ütles, et keera siit peale.
Aga mina vaatasin ja vaatasin, ei saanud mina mitte aru millist polti ja mismoodi ma seal neid keerama pean.
Ehk kellelgi on mingi juhtnöör, paar pilti ja õpetussõna Oleksin väga tänulik, sest käsipidurit peale talverehvide allapanemist praktiliselt ei ole.
Autoks Golf 3 1.9TD 93a.
Viimati muutis argo, 29 Nov 2012, 23:34, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus:Lisatud kategooria.
Golf 3 2.0 85kw(USA,GTI)+ paar g3 veel
Never say never.
Mutrid käsipiduri taga. Kõigelihtsam kui võttad selle katte sealt eest ära, tuhatoosi all on 2 kruvi ja tõmbad käsipiduri üles, katet veits tagasi ja üle käsipiduri üle.
Samas on neil ka reguleering trumli see, ehk selline kiil, mis aegapidi alla vajub ja klotse rohkem lahti lükkab, võibolla on sul trumlid nii kulunud, et seal sees samune kiil juba maksimum asendis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Klotsid paistsid nagu tutikad ja trumlid olid ka suhteliselt heas seisus.
Vanamees näitas mulle seda piduriregulaatorit mis põhja all on, vasakul tagasilla küljes. Näitas selle peale ja ütles, et keera siit peale.
Ei ole ainult käsipidur nõrk vaid tagumised pidurid üldse. Seega käsipidurit eraldi pingutama küll ei hakkaks.
Golf 3 2.0 85kw(USA,GTI)+ paar g3 veel
Never say never.
MaidoR kirjutas:Klotsid paistsid nagu tutikad ja trumlid olid ka suhteliselt heas seisus.
Vanamees näitas mulle seda piduriregulaatorit mis põhja all on, vasakul tagasilla küljes. Näitas selle peale ja ütles, et keera siit peale.
Ei ole ainult käsipidur nõrk vaid tagumised pidurid üldse. Seega käsipidurit eraldi pingutama küll ei hakkaks.
Ma ei soovita seda ära võtta. Kunagi pidureid remontides ka nö. targad ühendasid piurid otse ja samas jätsid selle põhja alla igaks juhuks alles aga ülevaatusele minnes sain kohe pragada, et nii ei tohi ehk võrdub omavolilise ümberehitusega jne. kuigi iseenesest see ei mõjutanud pidurite tööd kuidagi mu meelest. Õnneks lasti siiski ülevaatuselt läbi.
Siis vaata kuidas ta täpselt toimib ja tõmba mingi klambriga max. Asendisse. Asja mõte see, et kui on taga rohkem raskust, siis reguleeritakse tagumised pidurid rohkem pidurdama. Minu arvates suht mõttetu jubin. Omal kõik kas juba vahelt ära olnud või siis olen need ise eemaldanud või max asendisse peale reguleerinud.
Seal peaks miski hoob küljes olema, mis vajutab mingile kolvile või kuidas iganes seda nimetada, mis selle regulaatori sees. See peab võimalikult sees olema.
Tookord uurisin ka uue hinda vist forsist ja mu mäletamist mööda oli ta 800 Eesti raha ja ei raatsinud. Tolle regullimisest ei tea midagi aga sõida esimesse teenindusse ja seal kindlasti öeldakse sulle juba täpsemalt, mis teha, kui siit abi ikkagi ei saa.
stoneface17 kirjutas:Ma ei soovita seda ära võtta. Kunagi pidureid remontides ka nö. targad ühendasid piurid otse ja samas jätsid selle põhja alla igaks juhuks alles aga ülevaatusele minnes sain kohe pragada, et nii ei tohi ehk võrdub omavolilise ümberehitusega jne. kuigi iseenesest see ei mõjutanud pidurite tööd kuidagi mu meelest. Õnneks lasti siiski ülevaatuselt läbi.
täpselt sama asja tegin isegi sügisel läbi,lõime regulaatori minema ja panime pidurivoolikuga otseühenduse aga pidurdamine paranes küll tänu sellele..
Ainuke mis on,on see,et ilma regulaatorita võivad tagarattad libedal blokeeruda..
Uue regulaatori hind oli 80 - 114 €
Algul olid all 15 valukad suvekatega, millega sai ülevaatusel käidud kus öeldi, et tagumised pidurid nõrgad ja käsipidur nõrk. Kuid käsipidur hoidis ennem mäepeal ilusti autot.
Vahetasin tagumised veljed ära, alla läksid 13tolli plekkveljed talvekatega. Käsipidur enam ei hoia nii nagu enne. Mäe pealt veeren hooga alla. Seega tagumised pidurid on nõrgad. Käsipidurikangi tagant trossid mõlemad põhja pingutatud pm ja tagumine parem võtab vahest plokki.
Ju tuleb pidurid uuesti lahti võtta ja vaadata kui kulunud need trummlid ikkagi on. Vb ka piduriparanduskomplektiga üle lasta.
Kuigi kõik asjad liikusid ilusti
Viimati muutis MaidoR, 30 Nov 2012, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
Golf 3 2.0 85kw(USA,GTI)+ paar g3 veel
Never say never.
Kas plekkveljed läksid samade poltidega alla millega valuveljed?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tagant trumlid uuesti maha ja mõõda ka piduritrumli läbimõõt ära, kahtlustan liigset kulumist. Samuti, nagu ka juba eelpool sulle soovitati, proovi trumli sees oleva kiilu abil pidureid reguleerida.
Ise olen seda teinud ka trumlit maha võtmata, kuid see natukene peenem näputöö, kuid saab ka niimoodi.