Tere, nimelt küsiks sellist asja, et mis alternatiive keegi on teinud/leidnud roolivarda nurgale ja kas see reaalselt üldse ka vajalik on?
Kunagi siin foorumis keegi hinge hinna eest müüs mingit vahejubinat millega sai rooliotsa panna alt-üles mitte ülevalt-alla.
Oskab keegi midagi tarka selle kohta rääkida kuna enda silmis asi ei ole väga õige kui rooliots sellise nurga all on (vasakul originaal vedrustus - paremal coil või madaldusvedru, punasega toodud roolivarras)
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 08:56, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus:Lisatud kategooria.
--keit-- kirjutas:Ilmselgelt ei ole kõik muud puksid ja asjad samamoodi "tavaasendis". Et miks ainult rooliotsadele mõtled.
Ei mõtlegi ainult rooliotsale aga Golf 3'l pole seal väga palju midagi...
šarniiri pärast ma vb ei saagi ratast rohkem cambrisse lasta. Sillapukside polte pole mõtet lahti keerata madaldamise puhul ja uuesti kinni pingutada nagu nt Passatitel või Audidel sillakomplekte vahetades. (loodan, et mõistate mida tahan õelda).
Kui käändmikus rooliotsa auk läbi puurida, puks panna ja puksile koonus treida ning rooliots teist pidi panna siis küll mitte aga sarniiri koha pealt ei oska õelda.
Vaevalt...
Pealegi praeguse auto kõrgusega ei saagi ülevaatusele (tsäks ei lähe ka puhtalt stangelisa alla).
Ehk keegi oskab täpsemalt ingliskeelse nimetuse anda konkreetsele asjale?
Edit:
Edit.. VR6-e stangelisa pole madaldus..
Cl lisa on siis? Samamoodi ju originaal varuosa (küll mitte konkreetselt minu auto puhul aga auto sain siis seal polnudki stangelisa, niiet pean üldse ära võtma?
BTW ei saa täpselt aru mida sa õelda tahad :/
Viimati muutis HrLow, 03 Dets 2012, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
--keit-- kirjutas:Ilmselgelt ei ole kõik muud puksid ja asjad samamoodi "tavaasendis". Et miks ainult rooliotsadele mõtled.
Ei mõtlegi ainult rooliotsale aga Golf 3'l pole seal väga palju midagi...
šarniiri pärast ma vb ei saagi ratast rohkem cambrisse lasta. Sillapukside polte pole mõtet lahti keerata madaldamise puhul ja uuesti kinni pingutada nagu nt Passatitel või Audidel sillakomplekte vahetades. (loodan, et mõistate mida tahan õelda).
Miks sa seda camberit taga üldse ajad, kas sa tead ka, milleks madalatel autodel camber tekitatakse? Oma 6" velgede ja kitsa rehviga pole su enda kui ka teiste liiklejate huvides absoluutselt vaja camberit tekitada.
Viimati muutis Jorgen, 03 Dets 2012, 18:10, muudetud 1 kord kokku.
Mis vajadus sul on selliseid lolluseid teha? Kuluta see aeg ja raha uute velgede otsimisele, mis oleksid piisavalt laiad, et camberit üldse vaja oleks. Hetkel nagu lihtsalt - jee rattad risti all ja koopast välja ei paista. Kui juba uued rattad oled leidnud, siis võin sulle öelda, et mujal maailmas lahendatakse seda probleemi mootori flantsidega, st tõstetakse mootor ülesse poole. Sead teiste inimeste elud ka peale enda oma ohtu kui sellist kino teed.
JUSTer kirjutas:Ehk keegi oskab täpsemalt ingliskeelse nimetuse anda konkreetsele asjale?
Edit:
Edit.. VR6-e stangelisa pole madaldus..
Cl lisa on siis? Samamoodi ju originaal varuosa (küll mitte konkreetselt minu auto puhul aga auto sain siis seal polnudki stangelisa, niiet pean üldse ära võtma?
BTW ei saa täpselt aru mida sa õelda tahad :/
Ma ütlen sulle seda, et seda lisa ei ole raske üv-le minnes ära võtta. Mõistagi kui õõtsakinnitustega piduristendi kinni jääd ja stendis rahuldavat tulemust ei saa, siis on teine lugu.
Aga guugeldades leiad "Tie rod flip kit"-i nime alt.
Viimati muutis Zenki, 03 Dets 2012, 18:26, muudetud 1 kord kokku.
Jorgen: Ma ei ajagi Cambrit taga, asi on seotud antud hetkel selles, et ei saa muidu rattaid välja pöörata. Hetkel ongi täpselt paras ja pole camberis ka väga palju... Muidu nagu ei hooligi sellest
Androt: Mis kinost sa täpsemalt räägid? Rooliotsa flip? Mujal maailmas tehakse seda juhitavuse parandamiseks nagu aru olen saanud, et tuleb tiba vastipidine väide... (On juttu olnud Bump-Steeringust + mootori tõstmisega ma rooliotste ja sarniiri probleemi küll ei lahenda)
Zenki: Ma ei mõõtnud viimane kord aga eeldatavasti on auto kõrgus kuskil 1 toll. Ennem oli natuke alla 2 - et jah ei jää stangelisaga piduristendi vaid õõtsakinnitustega Ning tänud nimetuse eest.
Edit: Ning piduristend on 1 mure aga ennem tuleks kanali peale ka saada millel on tavaliselt ~5cm kõrgused randid...
Viimati muutis HrLow, 03 Dets 2012, 18:30, muudetud 2 korda kokku.
ma ei saa aru millest siin selline vastukaja?
tõesti, ma ei kujuta ette kas see on kellegile kuidagi ohtlik kui lääpas tema rattad on või ei ole, aga kui tahab lääpa lasta siis las laseb, kulub rehve ja juppe jne... ma ei ole kuskilt nurgast kuulnud mingit virinat too lexuse üle, mis eelmisel aastal tallinnas ringi lasi ja rattad rohkem lääpas kui siin kõigil autodel kokku vist. on seda vaja või ei ole, ma arvan et see on vist ka tema otsustada.
sama hästi võib näiteks androt käest küsida, mis vajadul sul on oma audi vastu maad lasta?
ei suuna siin kellegi vastu mingit isiklikku viha ja oleme kõik sõbrad edasi, aga vastukaja jäi mulle arusaamatuks, that's my point.
Jurmola kirjutas:Rooliotsa teistpidi keeramisest on reeglina vähe kasu kui sul pole sarniiri pikendust. Lihtsalt rooliots hakkab sul vastu õõtsa peksma.
Hea teada (Y)
Kuid pmst kui hädavajalik selline flip ja pikendus reaalselt on? Rooliots ja sarniir on 1 nurga all koguaeg pinges nagu ma aru saan - oskab keegi lahti kirjeldada kuidas see täpselt juhitavusele mõjub võrreldes flipi ja pikendusega?
Hetkel veel nii madala setiga pole eriti sõita saanud nagu praegu on auto ja selle pärast uuringi
BTW keegi rääkis cambri ohtlikusest - jah, talvel on ilmselgelt pidamine halvem kui ratas on ikka 10 kraadi lääpas kuid mul seda ei ole ning võrreldes teiste huvilistega klubis kelle autod linna vahel kolisevad, krigisevad ja ragisevad on mul veermik & pidurid täiesti korras ja hooldatud koguaeg, ega hakka kohe kohe rattaid alt kukkuma.
Mul sõi madaldus näiteks pooltelje otsasi. G3 2.0 110kw tuli suve jooksul kindlasti seda vahetada korra või paar. Talvel kõrgema autoga ei olnud mingit probleemi - talvel ei rakendu seal nii suurt jõudu ka.
Stabikaga oli ka mingi kala aga enam ei mäleta mis.
varikasutaja kirjutas:ma ei saa aru millest siin selline vastukaja?
tõesti, ma ei kujuta ette kas see on kellegile kuidagi ohtlik kui lääpas tema rattad on või ei ole, aga kui tahab lääpa lasta siis las laseb, kulub rehve ja juppe jne... ma ei ole kuskilt nurgast kuulnud mingit virinat too lexuse üle, mis eelmisel aastal tallinnas ringi lasi ja rattad rohkem lääpas kui siin kõigil autodel kokku vist. on seda vaja või ei ole, ma arvan et see on vist ka tema otsustada.
sama hästi võib näiteks androt käest küsida, mis vajadul sul on oma audi vastu maad lasta?
ei suuna siin kellegi vastu mingit isiklikku viha ja oleme kõik sõbrad edasi, aga vastukaja jäi mulle arusaamatuks, that's my point.
Esiteks, selle Lexuse tagumine velg on 10.5" lai, võrreldes 6" selle Golfi all. Ka juba rehvi on palju rohkem. Teiseks, see Lexus sõidab ainult suvel ja pole absoluutselt igapäeva auto. Lase oma 195 vms rehv lääpa ja vaata palju sul reaalselt kontaktpinda jääb maaga. Seejärel mõtle mis seisus talvised teed tihti on maanteel
Viimati muutis Jorgen, 04 Dets 2012, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Olen selle pulli läbi teinud, ja soovitan soojalt, et kui midagi vastu kere ei käi ole mõtet näppida ka.
Lihtsalt rooliotste flippimisest pole kasu. Siis läheb geomeetria täiesti paigast ära. Vaja on siis ka tükk õõtsa ja käändmiku vahele.
See tähendab aga seda, et siis liigub ka ratas veidikene väljapoole, võib koopasse käimise probleeme tekkida.
Muidu on täiesti võimatu sõita. Tekib bump-steer, ehk kui vedrustus töötab hakkavad rattad ise keerama.
Ühesõnaga kui midagi konkreetselt häda pole, pole mõtet näppida.
varikasutaja kirjutas:ma ei saa aru millest siin selline vastukaja?
tõesti, ma ei kujuta ette kas see on kellegile kuidagi ohtlik kui lääpas tema rattad on või ei ole, aga kui tahab lääpa lasta siis las laseb, kulub rehve ja juppe jne... ma ei ole kuskilt nurgast kuulnud mingit virinat too lexuse üle, mis eelmisel aastal tallinnas ringi lasi ja rattad rohkem lääpas kui siin kõigil autodel kokku vist. on seda vaja või ei ole, ma arvan et see on vist ka tema otsustada.
sama hästi võib näiteks androt käest küsida, mis vajadul sul on oma audi vastu maad lasta?
ei suuna siin kellegi vastu mingit isiklikku viha ja oleme kõik sõbrad edasi, aga vastukaja jäi mulle arusaamatuks, that's my point.
Esiteks, selle Lexuse tagumine velg on 10.5" lai, võrreldes 6" selle Golfi all. Ka juba rehvi on palju rohkem. Teiseks, see Lexus sõidab ainult suvel ja pole absoluutselt igapäeva auto. Lase oma 195 vms rehv lääpa ja vaata palju sul reaalselt kontaktpinda jääb maaga. Seejärel mõtle mis seisus talvised teed tihti on maanteel
varikasutaja kirjutas:ma ei saa aru millest siin selline vastukaja?
tõesti, ma ei kujuta ette kas see on kellegile kuidagi ohtlik kui lääpas tema rattad on või ei ole, aga kui tahab lääpa lasta siis las laseb, kulub rehve ja juppe jne... ma ei ole kuskilt nurgast kuulnud mingit virinat too lexuse üle, mis eelmisel aastal tallinnas ringi lasi ja rattad rohkem lääpas kui siin kõigil autodel kokku vist. on seda vaja või ei ole, ma arvan et see on vist ka tema otsustada.
sama hästi võib näiteks androt käest küsida, mis vajadul sul on oma audi vastu maad lasta?
ei suuna siin kellegi vastu mingit isiklikku viha ja oleme kõik sõbrad edasi, aga vastukaja jäi mulle arusaamatuks, that's my point.
Esiteks, selle Lexuse tagumine velg on 10.5" lai, võrreldes 6" selle Golfi all. Ka juba rehvi on palju rohkem. Teiseks, see Lexus sõidab ainult suvel ja pole absoluutselt igapäeva auto. Lase oma 195 vms rehv lääpa ja vaata palju sul reaalselt kontaktpinda jääb maaga. Seejärel mõtle mis seisus talvised teed tihti on maanteel
aga tal on ka ju tegu suveautoga või mis?
No ma siin ka mingeid talviseid pilte näinud. No mis vahet, pole mõtet võrrelda seda Lexust ja Golfi. Lexus on hea näide, kuidas camberit tuleb kasutada ja miks seda kasutatakse, see Gollf aga ei ole praeguse setupiga camberit nõudev.
Jorgen kirjutas:
No ma siin ka mingeid talviseid pilte näinud. No mis vahet, pole mõtet võrrelda seda Lexust ja Golfi. Lexus on hea näide, kuidas camberit tuleb kasutada ja miks seda kasutatakse, see Gollf aga ei ole praeguse setupiga camberit nõudev.
kui nüüd mõtlema hakkad siis paljud siin foorumis autodega tehtavad asjad ei ole ennast nõudvad.
Viimati muutis varikasutaja, 04 Dets 2012, 15:09, muudetud 1 kord kokku.