Mure VW vento vr6-ga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure VW vento vr6-ga
Et siis sai ostetud mõni päev tagasi omale vento vr6 ja mure nyyd siis selline et salongi ei tule sooja õhku ainult kylma ,teine mure on et kojamehed ei tööta kuigi kaitsemed kõik korras siis kolmas mure ventilaatorid ei tööta!!!
Muidugi oleks tore kui kellegil oleks pakkuda juhiukse elektrilist klaasitõstukit!!!
ootaks soovitusi mida peaks nende vigade likvideerimiseks tegema!!
Muidugi oleks tore kui kellegil oleks pakkuda juhiukse elektrilist klaasitõstukit!!!
ootaks soovitusi mida peaks nende vigade likvideerimiseks tegema!!
Viimati muutis argo, 29 Nov 2012, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Mure VW vento vr6-ga
vigade likvideerimiseks pead sa nende põhjused välja selgitama
see et sooja ei puhu nendest on meil teemasid küll ja küll kasuta otsingut
põhjused siis (termostaat p***s, veepump p***s, soojendusradikas p***s, liigutaja või selle labad p***s)
kojameestega järgmine asi
kas üldse ei tööta 3asendit? + veetõmbe asend. kas vee tõmbamine töötab ehk kas vett pritsib aga kojamees ikka ei liigu?
kui seal miski ei tööta kaasa arvatud vee tõmme siis alustaks kahtlusamist sellega et lülitile kas ei tule vool või on keegi pistiku ära kakunud tagant, kui vett pritsib siis on kojameeste mootori juures midagi kas pistik või mootor ise persiini.
ventikaga samamoodi kas ei tööta ükski asend? kui ei siis on vendika küljes olev reostaat või selle termokaitse otsas. kui aga mõni asend ja vahepeal nagu töötab siis lüliti ise.
see et sooja ei puhu nendest on meil teemasid küll ja küll kasuta otsingut
põhjused siis (termostaat p***s, veepump p***s, soojendusradikas p***s, liigutaja või selle labad p***s)
kojameestega järgmine asi
kas üldse ei tööta 3asendit? + veetõmbe asend. kas vee tõmbamine töötab ehk kas vett pritsib aga kojamees ikka ei liigu?
kui seal miski ei tööta kaasa arvatud vee tõmme siis alustaks kahtlusamist sellega et lülitile kas ei tule vool või on keegi pistiku ära kakunud tagant, kui vett pritsib siis on kojameeste mootori juures midagi kas pistik või mootor ise persiini.
ventikaga samamoodi kas ei tööta ükski asend? kui ei siis on vendika küljes olev reostaat või selle termokaitse otsas. kui aga mõni asend ja vahepeal nagu töötab siis lüliti ise.
viljandi mölamies
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure VW vento vr6-ga
Kas ventilaatorite all pead silmas ees radika jahutusventikaid? Kas jahutusvedeliku tase paisupaagis on normis? Kas kapoti all tsirkulatsioonipump (asub salongi radika lõdviku vahel plokikaane otsa juures) on töökorras?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Mure VW vento vr6-ga
peab uurima seda asja aga hetkel ei ole aega töö röövib kogu vaba aja!
muidu jh jahutusventikaid!!!Tänud (Y)
muidu jh jahutusventikaid!!!Tänud (Y)
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure VW vento vr6-ga
Jahutusventikate juhtplokk on aku kõrval asuv must karp (peal klaasist luuk) - vaata kas seal on kaitsmed terved. Lisaventikas käib ees ajamirihmaga põhiventika pealt, vaata kas rihm on peal-keeruta põhiventikat ja vaata kas teine vent ka ringi käib samal ajal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Tere. Teema küll paarpäeva vana, aga hiljuti ostin endale volkswagen passat variant vr6 2.9 mootriga syncro. Mure siis samasugune, et kui auto tööle panen siis salongis temperatuuri näidik auto soojenedes ei tõuse ja kui vee temperatuur ületab mingi kraadi hakkavad ees ventika puhurid täisvõimsusel tööle. Kas oskaks keegi ütelda mis viga võiks olla? Ja see must karp millel on klaas luuk seal all on 2 kaitset ja need on terved!
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure VW vento vr6-ga
temperatuuriandur kutuSanderOlen kirjutas:Tere. Teema küll paarpäeva vana, aga hiljuti ostin endale volkswagen passat variant vr6 2.9 mootriga syncro. Mure siis samasugune, et kui auto tööle panen siis salongis temperatuuri näidik auto soojenedes ei tõuse ja kui vee temperatuur ületab mingi kraadi hakkavad ees ventika puhurid täisvõimsusel tööle. Kas oskaks keegi ütelda mis viga võiks olla? Ja see must karp millel on klaas luuk seal all on 2 kaitset ja need on terved!
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Kas oskaksid ka ütelda kus see temperatuuri andur asub ? Sõbra käest kuulsin et radika küljes on 1 ja mootori küljes 3 andurit millel eri värvi pistikud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure VW vento vr6-ga
Asub plokikaane küljes oleva plastikust jahutusflantsi sees. On kas:
Kaks eraldi andurit kahe klemmiga mõlemad, üks sinine, teine must
Või üks nelja klemmiga must andur, millel kollane rõngas ümber.
Kaks eraldi andurit kahe klemmiga mõlemad, üks sinine, teine must
Või üks nelja klemmiga must andur, millel kollane rõngas ümber.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
EI. Minu omal on selle jahutusflantsi juures 3 andurit, eest vaatates vasakult poolt on esimene sinise pistukiga 2 klemmiga andur, sealt järgmine kollase pistuga andur nelja klemmiga ja kolmas eks kõige parem poolne pruuni värvi pistikuga millel on 4 klemmi. Missugune neist on temperatuuri andur ? Lisaks veel, et auto on 1995 aasta ja tal olemas ka kliima seade ehk kontitsioneer.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure VW vento vr6-ga
Siis muidugi teistmoodi.SanderOlen kirjutas:EI. Minu omal on selle jahutusflantsi juures 3 andurit, eest vaatates vasakult poolt on esimene sinise pistukiga 2 klemmiga andur, sealt järgmine kollase pistuga andur nelja klemmiga ja kolmas eks kõige parem poolne pruuni värvi pistikuga millel on 4 klemmi. Missugune neist on temperatuuri andur ? Lisaks veel, et auto on 1995 aasta ja tal olemas ka kliima seade ehk kontitsioneer.

Sinine kahe klemmiga peaks olema mootori/aju jaoks.
Pruun nelja klemmiga kliima jaoks.
Kolmas peaks siis üle jääma näidiku jaoks.
Targemad võiksid parandada, kui puusse panin.
Viimati muutis Deemu, 29 Nov 2012, 22:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Kas keegi siis ei oskaks täpselt öelda missugune see andur on või peangi uue teema sellejaoks tegema ? Ise ei tahaks ka kõiki neid andureid suvaliselt vahetama hakata, sest need 20 euri tükk.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mure VW vento vr6-ga
Vaatasin ETKA-st järgi ning selle järgi on sinine andur kahe klemmiga mootori temp. andur aju jaoks.SanderOlen kirjutas:Kas keegi siis ei oskaks täpselt öelda missugune see andur on või peangi uue teema sellejaoks tegema ? Ise ei tahaks ka kõiki neid andureid suvaliselt vahetama hakata, sest need 20 euri tükk.
Viimati muutis J.Aru, 30 Nov 2012, 18:08, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure VW vento vr6-ga
Enda andmed pärinevad ka ETKA-st. Kirjutasin ka eespool, et sinine aju jaoks. Lihtsam oleks vb külastada nt forssi, nemad kindlasti oskavad öelda, milline see õige andur just onJ.Aru kirjutas:Vaatasin ETKA-st järgi ning selle järgi on sinine andur kahe klemmiga mootori temp. andur aju jaoks.SanderOlen kirjutas:Kas keegi siis ei oskaks täpselt öelda missugune see andur on või peangi uue teema sellejaoks tegema ? Ise ei tahaks ka kõiki neid andureid suvaliselt vahetama hakata, sest need 20 euri tükk.
-
- Huviline
- Postitusi: 321
- Liitunud: 15 Juul 2010, 12:37
- Telefon: 56306326
- Auto: talvel kannan hoolt et kevadel üks e36 teedel vähem on :)
- Asukoht: tallinn/saku
Re: Mure VW vento vr6-ga
lisan siia niipalju, et kui antud autol pruun andur tagant ära võtta siis jääb ventikas vait.
-
- Huviline
- Postitusi: 321
- Liitunud: 15 Juul 2010, 12:37
- Telefon: 56306326
- Auto: talvel kannan hoolt et kevadel üks e36 teedel vähem on :)
- Asukoht: tallinn/saku
Re: Mure VW vento vr6-ga
sai see sinine ära vahetatud aga ikka sama jama alles...Deemu kirjutas:Enda andmed pärinevad ka ETKA-st. Kirjutasin ka eespool, et sinine aju jaoks. Lihtsam oleks vb külastada nt forssi, nemad kindlasti oskavad öelda, milline see õige andur just onJ.Aru kirjutas:Vaatasin ETKA-st järgi ning selle järgi on sinine andur kahe klemmiga mootori temp. andur aju jaoks.SanderOlen kirjutas:Kas keegi siis ei oskaks täpselt öelda missugune see andur on või peangi uue teema sellejaoks tegema ? Ise ei tahaks ka kõiki neid andureid suvaliselt vahetama hakata, sest need 20 euri tükk.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Sai siis jah see sinine kahe pistikuga andur ära vahetatud kuid ikka sama jama, auto tööle panen siis mingi aja pärast hakkavad ventilaatorid täisvõimsusel tööle. Selline küsimus siis veel kas seal mingisugust kaitse relle või lihtsalt kaitse ei või katki olla mis ei anna signaali edasi ja segab ventilaatorite tööd ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure VW vento vr6-ga
Sinine ajule temp. infot andev andur ei juhi ju jahutusventikate tööd, seda poleks küll vaja olnud vahetada. Jahutusventikaid lülitab radiaatori küljes olev termolüliti ja juhib seda aku kõrval olev must karp. Kliima korral käib kliima poolt antav juhtsignaal sealtsamast karbist läbi, kuna kliima jahutuseks lisaventikaid pole ja see toimub sama põhijahutus ventikaga. Võta see termopistik radika küljes prooviks korra lahti ja vaata, kas ventikad jäävad seisma. Tegelikult oleks vaja elektrikku, kes sul selle ventikate juhtimise üle vaataks. Kas kliima sisse-väljalülitamine mõjub kuidagi ventikate tööle? Mul G3 näiteks kliima sisselülimine paneb ventika aeglasel kiirusel käima olenemata mootori jahutusvedeliku temp.-st (mis on normaalne). Enne ta seda ei teinud ja kliima täitmisel lõi süsteemi tekkiv ülesurve kliima lülitusanduri all paremas stangenurgas puruks, vahetasin ära selle musta juhtploki aku juures ja asi oli korras.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Autol ka selline probleem, et armatuuris temperatuuri seier ei tõuse mootori soojenedes ja termperatuuri tuli vilgub pidevalt !!! Sellest oli ka see sinise anduri vahetus, aga see ei lahendanud probleemi ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mure VW vento vr6-ga
Temp. näitu kellal juhi üks teine andur seal termostaadi korpuses aga enne selle vahetamist peaks veenduma, kas mootori temp. reaalselt ikka tõuseb või jääb madalaks. Samaaegne temp. tule vilkumine viitaks mingile muule probleemile - selle tule taga peaks paisupaagi tasemeandur olema. Miskit teist kellaplokki pole proovida - võib-olla on kellablokk vigane. Muud näidikud-tuled töötavad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 24 Veebr 2011, 13:10
- Auto: vw passat b4 vr6 syncro
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mure VW vento vr6-ga
Proovisin siis radika anduri juhet ära võtta kui ikka vendikad töötavad täis võimsusel. Kellapokis vilgub ikka see temperatuuri tuluke kuid õli tuluke ei vilgu, käsipiduri tuluke töötab kui seda tõmmata ja aku oma vikgub kui süüdet keerad. Rohkem seal tulukesi ei ole. Salongi puhub ka mootori soojenedes pidevalt ühtlast sooja, aga mitte tulist õhku ehk sooja nupp peab koguaeg põhjas olema.
Sellest mustast kopakast siis nii palju, et võtsin selle sealt korpuse küljest lahti ja panin lahtisena tagasi külge. Esialgu mootori soojenedes midagi ei teinud ja siis mõne aja pärast keskmine klemm läks peale, mootori seismajätmisel läks kõige parempoolsem klemm peale ehk kõige aeglasem aste. Keskmine aste on seal kõige kiirem ja kõige vasakpoolsem keskmine aste. Proovisin neid kõiki ja toimisid.
Sellest mustast kopakast siis nii palju, et võtsin selle sealt korpuse küljest lahti ja panin lahtisena tagasi külge. Esialgu mootori soojenedes midagi ei teinud ja siis mõne aja pärast keskmine klemm läks peale, mootori seismajätmisel läks kõige parempoolsem klemm peale ehk kõige aeglasem aste. Keskmine aste on seal kõige kiirem ja kõige vasakpoolsem keskmine aste. Proovisin neid kõiki ja toimisid.
Viimati muutis SanderOlen, 05 Dets 2012, 00:03, muudetud 1 kord kokku.