Njah, "Varikasutajaga" täiesti nõus - enamus kes tagarattad lääpasse ajand kasutavad seibe, ning keeg ei ütle midagi ? (Reaalselt pole kuulnud, et oleks juhtunud ka siiani midagi kuigi ise ei soovita [olen proovind - mitte kasutanud])
Ma ei sõida talvel, see et ma lume sees pilte teen ei tähenda et ma sõidan igapäev - kes iganes oma 195 rehvi taga ajab jne...
Madalal autol rooliots
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Madalal autol rooliots
Kui lumes ei sõida, siis on tõesti veidi ohutum see asi. Praegu lihtsalt tunnen, kuidas minu autol on sild kergelt paigast ära ja juhitavust pole lihtsalt absoluutselt. Nii kui pehme lumi parema ratta alla satub, siis auto läheb lihtsalt otse. Mis siis veel rääkida sellest, et kui ratas on lausa nähtavalt viltu all?
Kas siis tõesti mootoriflantsid ei aita? See ju põhimõtteliselt tõstab kõik selle kama samale kõrgusele tagasi, mis stockis, et, et asjad pole enam nii ebaloomuliku nurga all. Aga ei oska tõesti öelda, rohkem kursis G4 baasiga.
Kas siis tõesti mootoriflantsid ei aita? See ju põhimõtteliselt tõstab kõik selle kama samale kõrgusele tagasi, mis stockis, et, et asjad pole enam nii ebaloomuliku nurga all. Aga ei oska tõesti öelda, rohkem kursis G4 baasiga.
Re: Madalal autol rooliots
Põhimõtteliselt küll jah. Selle viimase probleemi vastu aitab notch
Autobaas oskab ilmselt rohkem sellest rääkida.

-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 28 Apr 2010, 20:32
- Telefon: 56257962
- Auto: vw jetta 84.a BMW 524td 89.a
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra vald, Kaisma
Re: Madalal autol rooliots
Iseenesest oleks võimalik ka roolilati tõstmine 10-30mm kui just rooli kardaan liiga pikaks ei jää, ega pooma ei hakka.
Muidugi saab ju roolivarda lahti lasta ja käega väänata, siis näeb kui suure nurga alla kannatab keerata, ning teades kui palju vedrustus liigub,
siis sellega arvestada, et liigendeid lõhkuma ei hakka. Keskmiselt peaks rooliots liikuma 15 kraadi ühele ja teisele poole.
Muidugi saab ju roolivarda lahti lasta ja käega väänata, siis näeb kui suure nurga alla kannatab keerata, ning teades kui palju vedrustus liigub,
siis sellega arvestada, et liigendeid lõhkuma ei hakka. Keskmiselt peaks rooliots liikuma 15 kraadi ühele ja teisele poole.