Makk ei lülitu välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Makk ei lülitu välja
Tere, nimelt probleem selline, et kui võti eest ära võtta jääb makk käima, nagu polekski midagi, juhtmed on kõik õieti pandud (kollane,punane) Punaselt peaks siis vool ära kaduma, aga ei kao, sai proovitud igatpidi ja 12V jääb peale koguaeg mõlemale. Oskab keegi öelda milles probleem võib olla? Diagnostika veakoode ka ei näidanud.
Masinaks Passat 1.9TDI automaat 2002
Masinaks Passat 1.9TDI automaat 2002
Viimati muutis argo, 07 Dets 2012, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Ma eeldan, et sul on siis aftermarketi makk mille sa ise installisid?
Süüdelukust tulev juhe mis on + kas selle oled üle vaadanud kas sealt kaob vool ära?
Süüdelukust tulev juhe mis on + kas selle oled üle vaadanud kas sealt kaob vool ära?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Makk ei lülitu välja
kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Jah juhe on kontrollitud, vool jääb peale, süüteluku põhi? Ise parandatav või mingit uut juppi vaja?raiku kirjutas:kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Vaja uus süüteluku põhi osta.Nokia555 kirjutas:Jah juhe on kontrollitud, vool jääb peale, süüteluku põhi? Ise parandatav või mingit uut juppi vaja?raiku kirjutas:kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Makk ei lülitu välja
aga samas milleks nussitada? kasuta makil olevat ON/OFF nuppu ?
aga samas kui käed on otsas ja mitte saepurust tehtud siis süüteluku põhja vahetamine on kukepea. õpetused olid isegi siin kusagil foorumi sügavustes peidus ja kindlasti aitab ka guugel ja juutuub.
aga samas kui käed on otsas ja mitte saepurust tehtud siis süüteluku põhja vahetamine on kukepea. õpetused olid isegi siin kusagil foorumi sügavustes peidus ja kindlasti aitab ka guugel ja juutuub.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Probleem on selles, et see makk, mida ma kasutan, jääb nn standby-sse mis tarbib koledasti voolu 85ah aku imeb kotti 3 päevaga, kui on tehtud täislaadimine ja testitud aku peal.raiku kirjutas:aga samas milleks nussitada? kasuta makil olevat ON/OFF nuppu ?
aga samas kui käed on otsas ja mitte saepurust tehtud siis süüteluku põhja vahetamine on kukepea. õpetused olid isegi siin kusagil foorumi sügavustes peidus ja kindlasti aitab ka guugel ja juutuub.
http://www.pioneer.eu/eur/products/25/1 ... /page.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd oleks vaja see asi lihtsalt fixida siis.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Jep asi kindlasti makis, ma olen nüüd mitu päeva või isegi nädal, võtnud seda punast juhet ära makilt järelt igakord, see mis peakski siis offi minema ja auto läheb koguaeg käima, aga kui oli järel, siis metsas, mõõtsime, siis näitas minu teada 0.5A tarbimist 0.3-0.5A vms.rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
Re: Makk ei lülitu välja
aga pole ju stand-by modes kui mõlemal juhtmel on toide peal. stand-by on siis kui vaid mälutoide on.rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
mingil golfil kunagi oli nii et süütelukupõhjal polnud häda miskit, vaid lukul endal oli viga, ei tulnud üles kui võti välja võtta
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Standby all mõtlesin, et lülitan maki ise "OFF"-i ja panen ekraani kinni, aga ta jääb tarbima ka siis.golf2gt kirjutas:aga pole ju stand-by modes kui mõlemal juhtmel on toide peal. stand-by on siis kui vaid mälutoide on.rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
mingil golfil kunagi oli nii et süütelukupõhjal polnud häda miskit, vaid lukul endal oli viga, ei tulnud üles kui võti välja võtta
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Kui sa ta täiesti kinni paned, siis ta ei tohiks sul enam midagi tarbida.
Või kui on isegi väike tarbimine mälu poolelt, siis 0. midagi amprit ei ime akut kuidagi ööga tühjaks. Siis pigem ikkagi suurem tarbimine, kui teie mõõdetud. Kui muidu ei saa, siis võta lihtsalt tester, indikaator vms. ja vaata süüte välja keeramisel toite juhtmele peale tulevat voolu, kas katkeb või mitte.
Kõige lihtsam oleks sul siis ise sinna mingi lüliti vahele panna, voolu juhtmele, kuid mälu jääb sul ikkagi seda 0, midagi tarbima, kui sa selle ka ära katkestad, siis saad igal käivitusel uuesti setinguid muuta.
Või kui on isegi väike tarbimine mälu poolelt, siis 0. midagi amprit ei ime akut kuidagi ööga tühjaks. Siis pigem ikkagi suurem tarbimine, kui teie mõõdetud. Kui muidu ei saa, siis võta lihtsalt tester, indikaator vms. ja vaata süüte välja keeramisel toite juhtmele peale tulevat voolu, kas katkeb või mitte.
Kõige lihtsam oleks sul siis ise sinna mingi lüliti vahele panna, voolu juhtmele, kuid mälu jääb sul ikkagi seda 0, midagi tarbima, kui sa selle ka ära katkestad, siis saad igal käivitusel uuesti setinguid muuta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Ma juba ennem kirjutasin, et me vaatasime ja vool ei katke ära, kui võtta võti välja, see makk tarbib päris kõvasti, kui isegi OFF-i panna nupust, ei ole tal midagi 0, kui oleks 0, siis poleks aku tühi, nüüd on juba pea nädal aega ööseks offi pandud makk ja juhe järelt ära, koguaeg läheb auto käima, enne seda oli vaja pea iga hommik laadida. Aga jep lüliti on juba vahel, kuniks saab asjad vahetatud.woody kirjutas:Kui sa ta täiesti kinni paned, siis ta ei tohiks sul enam midagi tarbida.
Või kui on isegi väike tarbimine mälu poolelt, siis 0. midagi amprit ei ime akut kuidagi ööga tühjaks. Siis pigem ikkagi suurem tarbimine, kui teie mõõdetud. Kui muidu ei saa, siis võta lihtsalt tester, indikaator vms. ja vaata süüte välja keeramisel toite juhtmele peale tulevat voolu, kas katkeb või mitte.
Kõige lihtsam oleks sul siis ise sinna mingi lüliti vahele panna, voolu juhtmele, kuid mälu jääb sul ikkagi seda 0, midagi tarbima, kui sa selle ka ära katkestad, siis saad igal käivitusel uuesti setinguid muuta.
Viimati muutis Nokia555, 06 Dets 2012, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Viska selle makiga lutsu ja võta uus makk. See on sul pekkis. Mitte ükski makk ei tarbi nii voolu kui ta korras on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Garantii on õnneks olemasrako kirjutas:Viska selle makiga lutsu ja võta uus makk. See on sul pekkis. Mitte ükski makk ei tarbi nii voolu kui ta korras on.

- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Kas paigaldasid maki ise autosse ja kas ta on selles autos üldse kunagi normaalselt toiminud? Kuidas on antenn ühendatud? Seal maki passis on muide mitmeid hoiatusi kirjas, nii paigalduse kui kasutuse kohapealt, mis võivad aku tühjaks tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
HawkHill kirjutas:Kas paigaldasid maki ise autosse ja kas ta on selles autos üldse kunagi normaalselt toiminud? Kuidas on antenn ühendatud? Seal maki passis on muide mitmeid hoiatusi kirjas, nii paigalduse kui kasutuse kohapealt, mis võivad aku tühjaks tõmmata.
Ei ikka elektroonik vaatas üle, ma tahtsin nii, et töötaks ilme võtmeta (ei teadnud, et imeb tühjaks) natuke aega hiljem hakkas jama, viskasime siis ümber ja oh imet, ei lülitagi enam välja ennast. Algselt arvasime, et aku imeb 1000rms-i tühjaks (kondekas pani segast) sai uus võetud ja ikka jama, siis nüüd tuleb välja, et makk ikka n****b, ma panin nüüd lüliti maki vahele ja teine nädal läheb auto ideaalselt tööle, makk ikka imeb kuidagi palju, ei tea miks.
Viimati muutis argo, 07 Dets 2012, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Teatavasti süütevõtme eemaldamisel peab kaduma ühest toitejuhtmest vool. Kui seda ei juhtu, siis ei saagi makk ju välja lülituda. Ja kui mõlemal juhtmel on toide peal, siis ongi ilmselt standby reziim, isegi kui nupust välja lülitada, ning ka ootereziimile vastav voolutarbimine. Kui see elektroonik Sul seal midagi vähegi jagab, siis võtku makk välja , eemaldagu ka antenni ühendus ja andku toide peale ainult pideva plussi otsale ja massile, ning mõõtku siis ampermeetriga voolutarvet. Midagi on selles varasemas kirjelduses jama või ebatäpne.
Viimati muutis HawkHill, 07 Dets 2012, 23:17, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
No täpselt nii ongi, et vool jääb peale, pole midaig enam väga arutada, makk tarbib standby-s ja kogulugu, makil endal ka kirjas, et tarbib.HawkHill kirjutas:Teatavasti süütevõtme eemaldamisel peab kaduma ühest toitejuhtmest vool. Kui seda ei juhtu, siis ei saagi makk ju välja lülituda. Ja kui mõlemal juhtmel on toide peal, siis ongi ilmselt standby reziim, isegi kui nupust välja lülitada, ning ka ootereziimile vastav voolutarbimine. Kui see elektroonik Sul seal midagi vähegi jagab, siis võtku makk välja , eemaldagu ka antenni ühendus ja andku toide peale ainult pideva plussi otsale ja massile, ning mõõtku siis ampermeetriga voolutarvet. Midagi on selles varasemas kirjelduses jama või ebatäpne.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Sellel kas vool jääb toitejuhtmele peale või mitte, pole makiga vähimatki pistmist ja see ei näita maki kohta midagi. Vool peab ühes juhtmes võtme eemaldamisel katkema ka siis, kui makki üldse polegi.
Sinu jutu järgi (4 postitus) on pidevalt toide mõlemal juhtmel peal, olenemata võtme sees või väljas olekust.
Kuidas sa kujutad ette, et makk saab välja lülituda, kui toide ei katke, mis peaks maki viima väljalülitatud seisu?
Aga ok las ta olla siis.
Sinu jutu järgi (4 postitus) on pidevalt toide mõlemal juhtmel peal, olenemata võtme sees või väljas olekust.
Kuidas sa kujutad ette, et makk saab välja lülituda, kui toide ei katke, mis peaks maki viima väljalülitatud seisu?
Aga ok las ta olla siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Ma ju rääkisingi, et vool jääb 2ele peale ja küsimus oli, et miks jääb kahele juhtmele vool peale, sellele sai juba ammu vastus, millest enam arusaada on? .DHawkHill kirjutas:Sellel kas vool jääb toitejuhtmele peale või mitte, pole makiga vähimatki pistmist ja see ei näita maki kohta midagi. Vool peab ühes juhtmes võtme eemaldamisel katkema ka siis, kui makki üldse polegi.
Sinu jutu järgi (4 postitus) on pidevalt toide mõlemal juhtmel peal, olenemata võtme sees või väljas olekust.
Kuidas sa kujutad ette, et makk saab välja lülituda, kui toide ei katke, mis peaks maki viima väljalülitatud seisu?
Aga ok las ta olla siis.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Kui sul vool peale jääb kahele otsale, siis on ikkagi lisakoormus sul endal auto elektris, ükski makk ei ole veel standby´s akut tühjaks imenud. Ka siis ei õnnestunud, kui auto 2 nädalat ühel kohal oli. Selle makiga võid ka siis juba arstile minna, kui see ise ka enam ei toimeta, nii nagu peab.
Ahjaa, standby´s on tarbimine ikkagi 0, midagi amprit! Sai kohe profilaktika mõttes endal ära mõõta.
Ahjaa, standby´s on tarbimine ikkagi 0, midagi amprit! Sai kohe profilaktika mõttes endal ära mõõta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Just woody, seda ma ka üritasin väita.
Siin on probleeme suisa 2.
1 - et süüteluku põhi vms ära
2 - makk tarbib mida ei tohiks siiski teha
Ja ütle palun selle maki mark, nagu sa enne väitsid, et peabki tarbima ma ei usu.
Siin on probleeme suisa 2.
1 - et süüteluku põhi vms ära
2 - makk tarbib mida ei tohiks siiski teha
Ja ütle palun selle maki mark, nagu sa enne väitsid, et peabki tarbima ma ei usu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Makk ei lülitu välja
rako kirjutas:Just woody, seda ma ka üritasin väita.
Siin on probleeme suisa 2.
1 - et süüteluku põhi vms ära
2 - makk tarbib mida ei tohiks siiski teha
Ja ütle palun selle maki mark, nagu sa enne väitsid, et peabki tarbima ma ei usu.
rako maki mudel on Pioneer AVH-2400BT. Mõtle, kuidas ma seda tean.

Ja lisan juurde, et tegu on sellise taseme makiga, mis on tegelikult miniarvuti.
Igasugune vooluga mängimine ja mitte juhendi järgi paigaldus võib sellel viia täiesti ennustamatute anomaaliateni.
Rääkimata veel sellest, et autos olevad toitejuhtmed ei toimi nii kui peaks (manualis isegi hoiatus kirjas, et will drain the battery), või et näiteks sini-valge juhe on ühendatud mitte juhendi järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
- Auto: Üks teine Vag
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Üldine reegel on selline,et kõik multimeedia raadiod ühendatakse läbi süüteluku,olenevalt mudelist tarbivad nad ka kinnises olekus rohkemal või vähemal määral voolu.