Sain vist enda auto mootoris käivale kotermannile jälile. Küte vajub tagasivoolus ära ehk siis pihustitihendid on õhtal ja ei hoia küttekanalis survet üleval. Mida külmemaks ilmad läksid seda rohkem probleem süvenes.
Pihustid maha võtta ja tihendid ära vahetada pole probleem aga küsimus on selle, et mis moodi pärast pihusti ``nookuri`` suhtes õigesti ära reguleerida. Seda mis moodi kellaga õige koht välja peelitakse seda olen näinud aga ilma kellata...... loogiliselt võtta siis kui lihtsalt tihendid ära vahetada siis reguleer kruvid jäävad ju paika ja pihustid lähevad omasse pessa tagasi sellisel juhul ei lähe midagi paigast?!...või mis arvate.
Oodatud on näpunäited\filmilõigud\pildiseeriad.
NB Kelle miskit asja kohta öelda ei ole see ärgu mulli ajama hakaku-valige teine teema, minge näiteks Tähekesse. Sooviks lugeda kommentaare nendelt kes seda tööd teinud on ja kes teavad kuidas asi käib

Tänud ette