Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Tere!
Ford Galaxyl ,1999a.1,9 TDI lõpetas lisasoojendus või märg gero või kuidas keegi seda nimetab-oma töö ja seda lambist.
Vool kuni ahjuni tuleb.
Tegin ka diagnosti aga minu progega ei pääse ahjule ligi-NOT RESPOND!
Kuut on suur ja ilmad külmad-nii,et abi oleks vaja ja seda Viljandis või Pärnus.
Telefon:5221833
PS.
Ford Galaxyl ,1999a.1,9 TDI lõpetas lisasoojendus või märg gero või kuidas keegi seda nimetab-oma töö ja seda lambist.
Vool kuni ahjuni tuleb.
Tegin ka diagnosti aga minu progega ei pääse ahjule ligi-NOT RESPOND!
Kuut on suur ja ilmad külmad-nii,et abi oleks vaja ja seda Viljandis või Pärnus.
Telefon:5221833
PS.
Viimati muutis HawkHill, 29 Dets 2012, 03:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Ford pole VAG-grupi sõiduk (Audi, Škoda, Seat, VW), seega VW-nite puhul kasutatav kaabel ei sobi. Vaja läheb OBD-II diagnostika kaablit.
seega peaks uurima siit: http://www.fordklubi.eu
seega peaks uurima siit: http://www.fordklubi.eu
Viimati muutis priidu6, 17 Dets 2012, 15:13, muudetud 4 korda kokku.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Kui mõtled et ahjule ei saa ligi siis võimalik aga kõigele muule saab ligi volkari kaabliga (diisel mootorite puhul)priidu6 kirjutas:Ford pole VAG-grupi sõiduk (Audi, Škoda, Seat, VW), seega VW-nite puhul kasutatav kaabel ei sobi. Vaja läheb OBD-II diagnostika kaablit.
seega peaks uurima siit: http://www.fordklubi.eu
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Võibolla on sul mingi füüsiline viga? Sharanil on peal Hydronic d5wz ja võtsin endal ajutiselt vahelt välja, et ära remontida ja puhastada. Samas -10 ei ole nagu väga probleemi, et soojaks ei lähe kuid auto üldisele tervisele on see aparaat hea küll. Ilmselt võiks sul ka tihendid ära vahetada ja nn. füüsilise hoolduse ära teha. Kui omal "kanali" võimalus olemas siis pole see keeruline töö ka ise ära teha. Tihnedikomplekt oli 16 euri. Samas oleks hea ära küll kontrollida, kas eletroonika pool funksib. Kui tsirkulatsioonipump nt läbi on siis ka ei pidavat eelsoojendi tööle hakkama.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Ega sa ei oska öelda mis firma lisasoojendis sul peal on? Uuematel fordidel on peal ebersprächeri hydronic 4 või 5.
Kui asi käima panna siis ta teeb turvakontrolli ( kontrollib aju, leegisensori, vee temp anduri, ülekuumenemis anduri, küünla, veepumba, kütusepumba ja sees oleva õhuventika mootori korrasolekut ). Kui miski on neist läbi siis käima ei lähe.
Kas ta sul midagi üldse teeb? näiteks hakkab tossama või alguses lihtsalt häälitseb.
Omal on kogemused Ebersprächer hydronic 5-ga. Eelmine talv jäi ventilaator kinni ( tahab hooldust vahel saada ) ja see talv hiljuti hakkas ainult tossama ja ei läinud tööle.
Ajus viga ei näidanud , ütles lihtslat et süütamis aeg sai ületatud. Tavaliselt siis küünal vigane või võrk. Sai siis lahti võetud ja need ära kntrollitud ja olid korras. Et millegi pärast oli lihtsalt kütust täis tõmband ja ei süüdanud. Sai siis kokku laotud ja summuti puhtaks põletatud ja asi käib jälle korralikult.
Kui asi käima panna siis ta teeb turvakontrolli ( kontrollib aju, leegisensori, vee temp anduri, ülekuumenemis anduri, küünla, veepumba, kütusepumba ja sees oleva õhuventika mootori korrasolekut ). Kui miski on neist läbi siis käima ei lähe.
Kas ta sul midagi üldse teeb? näiteks hakkab tossama või alguses lihtsalt häälitseb.
Omal on kogemused Ebersprächer hydronic 5-ga. Eelmine talv jäi ventilaator kinni ( tahab hooldust vahel saada ) ja see talv hiljuti hakkas ainult tossama ja ei läinud tööle.
Ajus viga ei näidanud , ütles lihtslat et süütamis aeg sai ületatud. Tavaliselt siis küünal vigane või võrk. Sai siis lahti võetud ja need ära kntrollitud ja olid korras. Et millegi pärast oli lihtsalt kütust täis tõmband ja ei süüdanud. Sai siis kokku laotud ja summuti puhtaks põletatud ja asi käib jälle korralikult.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Hilissügisel töötas ilusti,ei suitsenud ega midagi.Aga nüüd on täielik vaikus.
Aga kas viga saab olla ka välistemp.anduris-see ka peksab segast!
Aga kas viga saab olla ka välistemp.anduris-see ka peksab segast!
Viimati muutis leolendur, 18 Dets 2012, 09:06, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Ei usu et selles. Need pole omavahel seotud.
Vaata veel selle kaitsmed üle. Minul on 3 kaitset selle jaoks kapotiall aku lähedal eraldi ja siis üks relee salongi ventilaatori jaoks.
Vaata veel selle kaitsmed üle. Minul on 3 kaitset selle jaoks kapotiall aku lähedal eraldi ja siis üks relee salongi ventilaatori jaoks.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Ma siin arvasin,et äkki on sellest temp.andurist.Aga kus kohast siis signaal saadakse,et on +5 või alla selle!?
Kas omate ka sarnast isendit?
Kas omate ka sarnast isendit?
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Sa ei ole ju veel öelnud mis firma soojendusega tegu. Autos oleval paneelil peaks mingi logo olema, Defa, Webasto või Ebersprächer. Minu oma igaljuhul ei ole kuidagi seotud välistemp anduriga kuna sellel pole vaja välistemperatuuri infot.
Ja ma avan et teistel seadmetel ka pole seda eriti vaja.
Ja ma avan et teistel seadmetel ka pole seda eriti vaja.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Tehasest paigaldatud gerodel on välistempist olenevalt kas läheb tööle või mitte automaatselt.VWM kirjutas:Sa ei ole ju veel öelnud mis firma soojendusega tegu. Autos oleval paneelil peaks mingi logo olema, Defa, Webasto või Ebersprächer. Minu oma igaljuhul ei ole kuidagi seotud välistemp anduriga kuna sellel pole vaja välistemperatuuri infot.
Ja ma avan et teistel seadmetel ka pole seda eriti vaja.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
sel juhul siis viga arvatavasti selles välis temp anduris..vaheta ära kui see nagunni segast paneb.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Sain ka ükspäev fordi kero näpitud, küll uuemal galaxil, viga oli selles, et ei saanud ajule ligi diagnosti kaabliga, kõike muid ajusi sai vaadatud, kaabliks siis tavaline VAGcom'i oma ja ross tech'i VCDC tarkvaraga,
Kiskusin ahju pistiku lahti, mis auto poolt tuleb- kontrollisin voolud ja signaalid ära, laadimine ja temperatuurilüliti ka , kõik korras, võtsin riiulist uue aju ja ahi hakkas tööle. Ahjuks oli Eberi 5kw disla oma.
Iga aastane peavalu need ahjud, sharannidel ja galaxitel.
Kiskusin ahju pistiku lahti, mis auto poolt tuleb- kontrollisin voolud ja signaalid ära, laadimine ja temperatuurilüliti ka , kõik korras, võtsin riiulist uue aju ja ahi hakkas tööle. Ahjuks oli Eberi 5kw disla oma.
Iga aastane peavalu need ahjud, sharannidel ja galaxitel.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Mis kanali all see ahi peaks olema? Aux heating?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Kanal 18 aux. heating.Endal mure Sharani-i lukustunud geroga.Kas keegi teab kuidas läbi vag-comi lahti saada(millisele kanalile enabled panna)? Kaabel endal olemas aga kogemusi napib.
Re: Ford Galaxy lisasoojenduse diagn.+remont
Tekkinud sama mure... Nimelt ahi ei tööta ja ajule ligi ei saa... Sai katsetatud ka teise ajuga(seisukord teadmata), aga ka sellega sama jama... Auto poolsesse pistikusse just nagu kõik voolud tuleks... Et kas on keegi hea inimene oleks nõus korraks aju laenama proovimiseks, veel parem ja kiirem, kui oleks terve töökorras ahi riiulist võtta ja lihtsalt pistikusse torgata, tahaks veenduda ennem uue asja ostmist et autopool pistikut kõik korras on... Autoks 2002 galaxy ja ahi D5WZ lisasoojendi(ilma kellata)
Ideaalis Harjumaal.
Ette tänades
Siim
Ideaalis Harjumaal.
Ette tänades
Siim
Viimati muutis saldion, 22 Sept 2016, 20:50, muudetud 1 kord kokku.