Probleem siis järgmine. Nimelt sai auto väikse laksu ning selle tagajärjel läks termostaat ning ka seda hoidev plastik ( mis suunab lõdviku radikasse) puruks. Sai ostetud nii uus termo. kui ka plastik. Kui aga asi kokku sai pandud selgus, et plastiku vahelt lekib. Kruvid keerasin tugevalt kinni ning panin ka uue tihendi. Kas seal peaks kasutama ka mingit möginat? Kui termo puruks viskas läks jahutusvedelik keema, mis tähendab, et see koht sai kuuma, kas on ka võimalik, et sealt läks hoopis keskuse plastik kõveraks?
Omex kirjutas:Probleem siis järgmine. Nimelt sai auto väikse laksu ning selle tagajärjel läks termostaat ning ka seda hoidev plastik ( mis suunab lõdviku radikasse) puruks. Sai ostetud nii uus termo. kui ka plastik. Kui aga asi kokku sai pandud selgus, et plastiku vahelt lekib. Kruvid keerasin tugevalt kinni ning panin ka uue tihendi. Kas seal peaks kasutama ka mingit möginat? Kui termo puruks viskas läks jahutusvedelik keema, mis tähendab, et see koht sai kuuma, kas on ka võimalik, et sealt läks hoopis keskuse plastik kõveraks?
Ettetänades,
Omex
Mis auto ja mootoriga tegu? Mis firma flantsi kasutasid? Mitme Nm kinni keerasid polid?
Sellesmõttes väljapoole,paned termostaadi pessa ja tihend flantsi peale ja siis surub toru serv tihendile peale kui poldid kõvasti kinni tõmbad(Passatil oli nii,ei ole palju kakkunud neid termostaate teistel autodel)