Kaks kütusepumpa üheks?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
XIII
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Juun 2011, 14:37
Asukoht:

Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas XIII »

Tere,

Autoks on '92 corrado 2.0 16v millel on 2 kütuse pumpa. Kuna väline kütusepump on üles öelnud ja tuleb midagi ette võtta siis olen natuke asja uurinud. Tuleb välja, et antud seadistuses annavad 2 pumpa mootorisse vähem kütust kui seda teeks 1. Ehk siis 1 pump oleks nii mootori tööle kui ka rahakotile ehk kasulikum. VW sai ka ise sellest hilisematel aastatel vist aru, kuid nendel mudelitel pidavat ka teistsugune kütusepaak olema.


Isiklikult puuduvad mul tehnilised teadmised ja kogemused, et midagi kokku improviseerida. Siit ka küsimus teadmajatele:

Kuidas oleks võimalikult lihtsalt, taskukohaselt jne. võimalik sellist conversionit teostada?
Ehk eksisteerib mõni hilisem mudel mille pump antud isendi paaki istuks? Mõni aftermarket pump?

Kõiksugu abi oodatud. Tänud ette.
Viimati muutis HawkHill, 24 Dets 2012, 14:02, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas spool »

Pane Walbro 255 ja mured murtud (hinnaklass on 100eur kasutatud, uus veidi kallim). Samas võid ka leiutada mõne teise auto või mudeli pumba ka.

XIII
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 14 Juun 2011, 14:37
Asukoht:

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas XIII »

spool kirjutas:Pane Walbro 255 ja mured murtud (hinnaklass on 100eur kasutatud, uus veidi kallim). Samas võid ka leiutada mõne teise auto või mudeli pumba ka.
Kas neid kuskilt kodumaisest poest ka leiab?

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas Siim »

Soovitaks Turboclub.ee'le silm peale visata-

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas tito »

XIII kirjutas:
spool kirjutas:Pane Walbro 255 ja mured murtud (hinnaklass on 100eur kasutatud, uus veidi kallim). Samas võid ka leiutada mõne teise auto või mudeli pumba ka.
Kas neid kuskilt kodumaisest poest ka leiab?
Autoeksperdist saab tellida :wink: Kui mu mälu mind alt ei vea maksis miski 150 tuuri

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kõigile KE-Motronic pritsega VW-dele pandi kuni tootmise lõpuni etteandepump paaki ja kõrgsurvepump (KE-Motronicu töörõhk oli mäletamist mööda kuskil 6,2...6,6 bar-i) koos surge tankiga põhja alla.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas valz »

Minu Corradol lekib väline bensiinipump ja oleks ka vaja taskukohast lahendust. Kas võib välise pumba eemaldada ja jätta ainult paagisisese pumba? Või mis lahendused on antud probleemi lahendamiseks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ma olen pannud välise pumba asemele sobivate voolikuühendustega pumba ja asi töötas ilusti. Tegu oli G2 millele läks Opeli paagiväline pump külge. Pealevool on toru, mis tuleb paagisisesest pumbast surge tank-ini ja väljavool siis põhjaaluse pumba väljavool. Samas mul ei lekkinud see pump ja tagasivool surge tank-i küljest jäi paika nagu ta orig.-is oli. Vana pumba surveotsale panin pimeda ette.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas valz »

Ma lahendasin selle nii, et panin Walbro pumba selle välise pumba asemel ja ilma surge tankita. Ja tagasivool otse paaki. Siiani asi töötab.
Pilt

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas valz »

Nüüd on selge, et kui kütust vähe paagis siis jääb kuivaks kurvis. Peab ikkagi mingi vahepaagi sinna aretama.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Kaks kütusepumpa üheks?

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kaks pumpa on suurema surve pärast. Üks pump annab teisele ette. Vajalik töörõhk nagu mainiti on üle 6, madalam rõhuga töötab ka, kuid väidetavalt on kütuse kulu suurem. Praeguste bensiini hindade juures hoiaks ma süsteemi korras, mitte ei prooviks midagi leiutada.
M.O.T.T

Vasta

Mine “Mootor”