Probleem, termostaadi vahetus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Omex
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Dets 2012, 19:51
Auto: VW Polo
Asukoht:

Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas Omex »

Probleem siis järgmine. Nimelt sai auto väikse laksu ning selle tagajärjel läks termostaat ning ka seda hoidev plastik ( mis suunab lõdviku radikasse) puruks. Sai ostetud nii uus termo. kui ka plastik. Kui aga asi kokku sai pandud selgus, et plastiku vahelt lekib. Kruvid keerasin tugevalt kinni ning panin ka uue tihendi. Kas seal peaks kasutama ka mingit möginat? Kui termo puruks viskas läks jahutusvedelik keema, mis tähendab, et see koht sai kuuma, kas on ka võimalik, et sealt läks hoopis keskuse plastik kõveraks? :roll:

Ettetänades,
Omex

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas andrec »

Omex kirjutas:Probleem siis järgmine. Nimelt sai auto väikse laksu ning selle tagajärjel läks termostaat ning ka seda hoidev plastik ( mis suunab lõdviku radikasse) puruks. Sai ostetud nii uus termo. kui ka plastik. Kui aga asi kokku sai pandud selgus, et plastiku vahelt lekib. Kruvid keerasin tugevalt kinni ning panin ka uue tihendi. Kas seal peaks kasutama ka mingit möginat? Kui termo puruks viskas läks jahutusvedelik keema, mis tähendab, et see koht sai kuuma, kas on ka võimalik, et sealt läks hoopis keskuse plastik kõveraks? :roll:

Ettetänades,
Omex
Mis auto ja mootoriga tegu? Mis firma flantsi kasutasid? Mitme Nm kinni keerasid polid?

Omex
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Dets 2012, 19:51
Auto: VW Polo
Asukoht:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas Omex »

Tegemist 1998a. pologa. Mootor 1.6. Flants on firmalt topran. Nm kajuhks ei tea kuna võtit pole:( , kuid sai ikka päris korralikult keeratud.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Antud poldid lähevad 15Nm jõuga.

Ülepingutades antud polte hakkab ka vahelt lekkima.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen »

Kontrolli ka, et tihend õigele poole termostaati läks, teinekord kogemata meeltesegaduses äkki... Tihend peab olema väljaspool ehk flantsi pool.

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas andrec »

Need toprani flantsid on ka praagid teinekord. Ja üle ei tohi pingutada.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Noo juhul kui tihend valel pool, siis tavaliselt painutab kõrvad ära ja ega see eriti hoidma ei jää. Vähemalt nii näitab minu kogemus.
Viimati muutis R36, 03 Jaan 2013, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kaido20
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Mär 2012, 20:18
Auto: Audi 80,Opel Astra,Volkswagen Passat, Touareg
Asukoht: Tartu

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas kaido20 »

Ma passatil vahetasin siis panin ka tihendi kogemata valele poole ja hakkas lekkima,panin siis tihendi väljapoole ja oli korras:)

Omex
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Dets 2012, 19:51
Auto: VW Polo
Asukoht:

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas Omex »

Mis mõttes väljaspoole tuleb tihend panna? Tihend tuleb ikka koos flantsiga panna vist? :roll: Ma panin aga lekib ikka.
Viimati muutis Omex, 03 Jaan 2013, 19:45, muudetud 1 kord kokku.

zajets
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas zajets »

Njah, endal oli just sama jama. Lõpuks lahendasin ikkagi mootori silikoniga selle ära. :)

kaido20
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Mär 2012, 20:18
Auto: Audi 80,Opel Astra,Volkswagen Passat, Touareg
Asukoht: Tartu

Re: Probleem, termostaadi vahetus.

Lugemata postitus Postitas kaido20 »

Sellesmõttes väljapoole,paned termostaadi pessa ja tihend flantsi peale ja siis surub toru serv tihendile peale kui poldid kõvasti kinni tõmbad(Passatil oli nii,ei ole palju kakkunud neid termostaate teistel autodel)

Vasta

Mine “Mootor”