Makk ei lülitu välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Makk ei lülitu välja
Küsimus suurtele elektrikutele, kes digitaalsete multimeetritega SINA peal....mida ise kahjuks nii väga pole. Veidi vb teemast mööda aga ei hakanud ka uut teemat tegema. Sai siis igaksjuhuks mõõdetud auto voolutarvet signa all. Olles signa peale pannud ning lastud mõne minuti seista näitas multimeeter 20A skaalal 0.05 ning 2A skaalal .005 Kohati kõikusid korraks mõlemas vastavalt 0.06/.006 peale. Kas see siis tähendab et voolu tarve ~50mA ning mis oleks norm max voolutarve? Kust võiks viga otsida(tean et saab kontrollida kui tõmmata ükshaaval kaitsmeid välja) kui ikkagi veidi liiga suur? Või see täitsa norm? Siga maas näidud kõikusid vastavalt 0.04/0.05 ja .004/.005
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Mingi väike kõikumine on ikka tavaliselt elektroonilise multimeetriga. Võimalik, et kui krokodilliga panna ühendus, siis kaob see ära, kuna kontakt parem.copilot kirjutas:Küsimus suurtele elektrikutele, kes digitaalsete multimeetritega SINA peal....mida ise kahjuks nii väga pole. Veidi vb teemast mööda aga ei hakanud ka uut teemat tegema. Sai siis igaksjuhuks mõõdetud auto voolutarvet signa all. Olles signa peale pannud ning lastud mõne minuti seista näitas multimeeter 20A skaalal 0.05 ning 2A skaalal .005 Kohati kõikusid korraks mõlemas vastavalt 0.06/.006 peale. Kas see siis tähendab et voolu tarve ~50mA ning mis oleks norm max voolutarve? Kust võiks viga otsida(tean et saab kontrollida kui tõmmata ükshaaval kaitsmeid välja) kui ikkagi veidi liiga suur? Või see täitsa norm? Siga maas näidud kõikusid vastavalt 0.04/0.05 ja .004/.005
Teeme siis tehte:
80 Ah aku / 0,05 A voolutarve / 24h = 66 ööpäeva tühjenemiseni
Viimati muutis HawkHill, 03 Jaan 2013, 17:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Makk ei lülitu välja
Jah, ilmselt kui nii kauaks seisma jätan, siis tuleb aku maha ja aku ~toa temp juurde seisma üleüldse(vajadusel laadida) ning peaks seisma probleemideta pool aastat kuni aasta. Kuid ikkagi kas see 50mA(nagu ma aru saan õigesti) on lubatud max sees v siis võiks olla väiksem a la 30mA vms?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Noemaane kuni 100mA, absoluutne maksimum 200mA.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Makk ei lülitu välja
Nii palju ei taha uskuda...sellise voolu tarbimise juures oleks minu 77Ah aku tühi vastavalt 32 päeva ja 15 päeva....ei taha uskuda et see norm. See miskine VW ametlik? Olen sutsu asja googeldanud...mingit vw ametliku väidet pole leidnud kuid erinevates muudes teemades on läbi käinud 50mA suurimaks lubatud piiriks. Ehk keski elupõline autoelektrik oskab miskit öelda?golfi_vend kirjutas:Noemaane kuni 100mA, absoluutne maksimum 200mA.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Makk ei lülitu välja
elektriga tegelenud üle 15aasta ja see 200mA on pullikaka, auto tarbib algul peale süüte väljakeermisel jah miski sinnakanti, aga kui "magama" jääb on 50mA maksimum.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
nii teema siis selline, et süütelukupõhi sai uus pandud ja tere talv makk ikka töötab, on ideid? Punane ja kollane vool jääb alles...
Viimati muutis Nokia555, 08 Mär 2013, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
- Telefon: 58505708
- Auto: t4 :g4
- Asukoht: Kuusalu-Tallinn
Re: Makk ei lülitu välja
Järsku sul see mehaanik ,kes paigaldas viis kuskil punase ja kollase kokku ? Ehk siis süütelukk ei puutu enam mängu ..
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Ma võtsin lahti ja vaatasin, ei ole midagi kokku viidud, auto poole pealt tuleb 2 juhet, mõlemad on punane/sinine? mis annavad 14.8v vms ja vool neil ära ei kao, viskasin orika maki sisse ja makk lülitas ennast välja, seal mingi smart süsteem asjal?Paks-J kirjutas:Järsku sul see mehaanik ,kes paigaldas viis kuskil punase ja kollase kokku ? Ehk siis süütelukk ei puutu enam mängu ..
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
- Auto: Üks teine Vag
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Makk ei lülitu välja
2002a autol peabki seal raadio pistikus 2 pidevat plussi olema,aga lisaks sellele on veel acc juhe,kus võti väljas voolu pole.Võib ka olla juba can süsteemiga raadio,siis seda acc juhet pole ja see tuleb ise süütelukust vedada.Kas orig. raadio peal pistiku skeemi pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Vot nüüd hakkas juba parem jutt tulema, ma eeldan, et ongi can süsteem, sest üheski vool ära ei kao, olen vaadanud kõik läbi.HT27 kirjutas:2002a autol peabki seal raadio pistikus 2 pidevat plussi olema,aga lisaks sellele on veel acc juhe,kus võti väljas voolu pole.Võib ka olla juba can süsteemiga raadio,siis seda acc juhet pole ja see tuleb ise süütelukust vedada.Kas orig. raadio peal pistiku skeemi pole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Mis te nüüd. 2002 aasta passatil pole ükski makk CAN juhtimisega(sisse/välja)
Küll võib olla aga maki pistikus olla 3 voolu jaoks mõeldud klemmi +12v ACC ja SAFE
Küll võib olla aga maki pistikus olla 3 voolu jaoks mõeldud klemmi +12v ACC ja SAFE
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
No ei tea, ma vaatasin oma maki pealt ja seal on see kleebis, kus on kirjas "CAN+" "CAN-", tegemist on ikkagi vin koodi järgi 2003 aasta autoga, 12/2002, võibolla siis muutus midagi?golfi_vend kirjutas:Mis te nüüd. 2002 aasta passatil pole ükski makk CAN juhtimisega(sisse/välja)
Küll võib olla aga maki pistikus olla 3 voolu jaoks mõeldud klemmi +12v ACC ja SAFE
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Can on nel sellejaoks, et suhelda kellaplokiga ja kasutada multif. rooli.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
- Auto: Üks teine Vag
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Makk ei lülitu välja
Seal pistikus on jah ainult pidev + ja can.Kuidagi imelik et selline pistik on 2002 a autos.Aga acc juhtme peaks leidma süüteluku tagant.Või kui on plaanis roolinuppude jaoks mingi adapter osta siis seal on ka tavaliselt acc väljund olemas.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Oot said lahenduse?
Makil peab vool kaduma eksju sellelt klemmilt millel on see lüliti pilt.
Vool peab koguaeg taga olema Vb ja SAFE klemmil.
Kas laetuled olles automaat asendis süttivad kui võtme süütelukkust välja tõmbad?
Makil peab vool kaduma eksju sellelt klemmilt millel on see lüliti pilt.
Vool peab koguaeg taga olema Vb ja SAFE klemmil.
Kas laetuled olles automaat asendis süttivad kui võtme süütelukkust välja tõmbad?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Makk ei lülitu välja
Ei saanud lahendust, viskasin originaal maki sisse ja kõik töötab, ma ei tea mis moodi sellel autol see asi lahendada tuleb, pluss on mõlemas peal, originaal makk töötab ilusti ja lülitab ennast välja, ma ei tea, ju seal siis mingi tarkus asja taga on.golfi_vend kirjutas:Oot said lahenduse?
Makil peab vool kaduma eksju sellelt klemmilt millel on see lüliti pilt.
Vool peab koguaeg taga olema Vb ja SAFE klemmil.
Kas laetuled olles automaat asendis süttivad kui võtme süütelukkust välja tõmbad?