Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
metsaline
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 05 Nov 2009, 20:54
Telefon: 5115287
Auto: Transporter T3 Doka Syncro 1,9td 92a.
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas metsaline »

Hakkas siin jõulude ajal masin kohapealt ära minnes ja eriti tagurdades rohkem müra tegema kui tavapäraselt on teinud. Täna tõsteti masin üles ja müra tuleb käigukasti-mootori vahelt. Seega hooratas näitab väsimuse märke.
varuosakeskusse panin juba päringu üles , et soetada uus hooratas ja sidurikomplekt koos survelaagriga kuid tekkis küsimus:
Palutakse ka asenduskomplekti ühemassilise hooratta ja leevendusega siduri näol 425 eur (kõik kokku) .
Sama hinnaga pakutakse ka kahemassilisega komplekti koos siduriga.
Kumba eelistada? Ühemassiline peaks selle mure tulevikuks ära kaotama kuid kas selle paigalduse järel ei hakka auto kõvemini vibreerima või ei teki muid vigu,mis kahemassilise puhul varju jäävad.

Andke nõu ja aidake otsustada.
PS! Kui on kellelgi pakkuda vajaminevat komplekti hea hinnaga,võib teada anda.

Head uut aastat!
Sander
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas R36 »

Olen sõitnud autoga millel on vahetatud kahemassiline ühemassilise vastu ja ütleks, et sidur on alguses harjumatu, st äkiline.

Teineasi, et kahemassiline ongi loodud kuluma, sest "imeb" endasse diisli vibratsiooni ja säästab käigukasti.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui sama hinnaga saad siis oleks mõistlik panna ikkagi kahemassiline. See kestab sul ju järgmised 150 000km või rohkem, olenevalt kasutusest. Käigukastile ka tervislikum ja ei pea põdema vibra ja äkilise siduri pärast.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas copilot »

Oleneb milline ühemassiline satub st kui ei joppa ja kaal pole õige, võib hakata samuti tegema tühipööretel häält nagu peetid DMF. Lisaks ei garanteeri sulle keegi, et pika peale ei saa käimar ise otsa, sest ühemassiline ei summuta neid järske väändekõveraid moto ja kasti vahel...lisaks lugenud et ühemassiline võib lõhkuda ka vändagrupis miskit pika peale.
Diesel Power KEEPS ME GOING

metsaline
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 05 Nov 2009, 20:54
Telefon: 5115287
Auto: Transporter T3 Doka Syncro 1,9td 92a.
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas metsaline »

Selge pilt . Jälgin ainult 2massilisi ja 1massilise jätan valikust kõrvale.
Kas 2massilist valides on mingi firmatoode,millest peaks ilmtingimata eemale hoidma?

Sander.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas copilot »

Olen siit ja sealt lugenud, et soovitatakse LUK oma...see küll vanemate diislite puhul kus LUK täheldatud kauem vastu pidavat. Ei ole kindel kas nii uuele LUK valikust miskit on ja kas käib ka nende kohta. Aga ega ka Sachs vist väga paha pole. Nendest Valeo jms tootjatest ei tea midagi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas Siim »

Valeoga pole probleeme old(teised automargid), aga soovitaks Sachs või Luk'i.
Aga siuke jutt et pidavat vända grupile midagi tegema.. ahah, "Jyrisoo" "CHIP" on siis turvaline? Lisa ~15kw mootorile mõjub samamoodi halvasti, ise võtaks igal juhul 1masssilise.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas rako »

Siim kirjutas:Valeoga pole probleeme old(teised automargid), aga soovitaks Sachs või Luk'i.
Aga siuke jutt et pidavat vända grupile midagi tegema.. ahah, "Jyrisoo" "CHIP" on siis turvaline? Lisa ~15kw mootorile mõjub samamoodi halvasti, ise võtaks igal juhul 1masssilise.
Palun seleta see lause nüüd lahti ja sel hetkel mõtle ka see lause nüüd ise korralikult läbi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas copilot »

Siim kirjutas:Valeoga pole probleeme old(teised automargid), aga soovitaks Sachs või Luk'i.
Aga siuke jutt et pidavat vända grupile midagi tegema.. ahah, "Jyrisoo" "CHIP" on siis turvaline? Lisa ~15kw mootorile mõjub samamoodi halvasti, ise võtaks igal juhul 1masssilise.
Minu originaalis olev ASZ 96kw PD borat on remapitud just see 15kw juurde, kuid ei põe selle pärast, sest originaalis olev ARL 110kw PD on täpselt sama mootori blokk ning sidur/käimar....see millele muidugi see 15kw juurde kirjutatakse on iseasi küsimus st kas kogu ülejäänud raud kah seda vastu peab. Viimase lause mõttest ei saanud kah aru, et mis öelsa tahtsid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas andrec »

Näidake mulle mõni käigukast või vändagrupp mis on otsa saanud tänu ühemassilisele hoorattale. Reaalset olen bensukaga sõitnud 3 aastat üldse ühegi leevenduseta. Nii hooratas kui ka ketas olid jäigad. Auto oli nelivedune ja sai pidevalt "lend" starte, ehk 4-7000 pöörde juurest lihtsalt jalg siduri pedaali pealt maha tõmmatud, nii kiirendustel kui linnavahel. Vahetada tuli ainult ketast vahepeal, sest ei pidanud jõule vastu, mitte midagi muud ei juhtunud. Masin oli igapäevases kasutuses, iga päev sai tööle ja koju sõidetud sellega. Olen ka paigaldanud 1.9tdi pd'le ühemassilise hooratta ja leevendusega ketta. Proovisõidul ei täheldanud küll mingit suuremat müra või raskemat kohaltvõttu.
Ühesõnaga mina nendesse foorumi müütidesse ei usu. Kastid lähevad üldjuhul valest õli kasutusest või õli mitte vahetamisest laiali.
Viimati muutis andrec, 03 Jaan 2013, 20:54, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas copilot »

Üks asi on bensukas, teine asi on TDI. Kui sa teaks, milliseid järske väände muutusi/kõveraid TDI moto tekitab, siis sa päris nii ei räägiks. Ma arvan, et päris niisama pulli pärast neid DMF e TDI motodele siia maani peale ei pandaks ja oleks juba ammu peal kõigil ühemassilised...nüüdseks on isegi DSG kastiga diislitel kahemassilised vahel. Või mis sinu arvamus sellest asjast on, et tänapäevani kõigil TDI motodel DMF vahel(vähemasti väiksema kubatuuriga reas mootorite puhul) ja mitte ainult VAF grupil??? Lisaks sellele ei ole isegi väände moment ise võrreldav mingi samaväärse kw mootoriga bensuka omaga ning see samune maximum vääne tuleb bensuka puhul ikka palju palju hiljem kui diislil. Näiteks 96kw diisli puhul 1700rpm juures lapp põhja väänates on paarsada pööret hiljem väände vahe kuni ~200+ Nm. Jah, annab vahele panna väga vaikset ühemassilist jne jne, kuid need maksavad ikkagi 2-3x ja rohkem võrreldes OEM DMF komplektiga.

Ja youtube on videosid täis, mismoodi ühemassiline kolistab tühipööretel nii mis kole...nii see heli tekitamine kui ka siduri sujuvus oleneb kõik sellest kui raske hooratas satub ning et see õige 100% mitte häält tegev ning samas ka sama sujuv sidur kui DMF saada, on paras õnnemäng. Kujutad sa ette inimese pettumust kui selgub et see samune kurivaim ühemassiline teeb tühipööretel häält nagu manale teel olnud DMF ja lisaks pole sidur ikkagi nii sujuv kui DMF puhul??? Vb sul joppas, vb mitte ja vb oled harjunud bensuka veidi teistsuguse siduriga ning ühemassiline diisli vahel ei ole probleemiks....teisele jälle vb see ei meeldi ja ilmselt ei meeldiks ka mulle.

Uuri miks ikkagi DMF diislitel peal on ja seda just reas mootorite puhul.V6, V8 jms motodel vist üldiselt ei ole, sest neil on see väände jaotumine taktide vahel sujuvam ning seega pole ka DMF i vaja. Jah, ilmselt päris kohe SMF laiali ei lenda, kuid keegi ei garanteeri et see lõpuks kastile haiget ei tee. Eks seda mida keegi valib, on nende enda asi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas svenson »

Üritasin ka ennast kurssi viia natukene teemal DMF versus SMF asendamine, kuna mul ilmselt läheb ka hooratas vahetusse. Viimase aja arvamused on sellised, et kuna kahemassiliste hind on odavaks muutunud ei tasu lõppkokkuvõttes see ühemassilisega asendamine ära. Samas ei leidnud ma mitte ühtegi teemat, kus keegi oleks konkreetselt väitnud, et just temal ühemassiline ketta sisse panek oleks käigukasti või mootori peeti keeranud. Ja kui on siis on autoomanik enivei kooner olnud ja pole mootorit ja kasti ennem hooldanud korralikult :D

Kahemassile hind 1,9TDI sharanile tuli alla 350 euro. Seda, mis ühemassilise hind kokku tuleb hetkel ei tea, aga ilmselt samasse suurusjärku, kuna tuleb ju ära vahetada ka siduriketas ja surveplaat.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 77kw 2007 hooratas vajab vahetust

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kui ta sul nagunii lahti on siis vaata juba ketas ka kriitilise pilguga üle.
M.O.T.T

Vasta

Mine “Diislid”