Passat B5 pidurite remont

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Mure nimelt selline, et esimene kundepoolne pidur kipub peale jääma õrnalt kuid tihti ka väga tuntavalt. Küsimus seisnebki selles, et kas lihtsam minna osta uus support koos kolvi ja silindri ja sinna juurde kuuluvaga või kannatab ka remontida? Kolvi peal oli näha meeletu rooste ehk arvatavasti see kolb vajab niikuinii vahetust. Olen miskit kuulnud ka remondikomplektidest (foorumist otsides). Teine küsimus kohe siia juurde, et kui kannatab remontida siis kuidas peaksin edasi käituma? Kuidas kolb silindrist kätte saada kõige paremini? Näiteks Forssist küsides siis peaksin küsima piduri remondikomplekti ja see sisaldab nii kolbi kui kõiki vajalikke tihendeid jnejne?

Tegu Passat B5 2000 aasta 2.8 V6 4motioniga.
Viimati muutis HawkHill, 07 Jaan 2013, 11:14, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas GTI »

Rem. komplekt sisaldab tavaliselt ainult tihendeid, kolb tuleb reeglina eraldi osta. Mõnikord on kolvi tihendid ka kolviga kaasas (b-osana), tasub üle küsida. Kolvi on siiani kätte saadud kui võtta support liugurite küljest lahti ja keegi vajutab ettevaatlikult salongis pedaali kuni kolb väljas. Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega), muidu jookseb vedelik välja. Saab ka töölaua peal, lastes suruõhku suppordisse sisse (ettevaatlikult!). Kolbe võib küsida peale Forssi ka näit. Lakiautost, hea hinnaga toob neid maale ka Automeister (Frenkit).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
GTI, oled sa seda reaalselt teinud?

Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

wolkar 3 kirjutas:
GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
GTI, oled sa seda reaalselt teinud?

Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.
Siit jutust saab mulle endale üha enam selgeks see, et lähen vaatan mis see hinnavahe tuleb tervel supportil koos kolvi ja kõigega vs remondikomplekt plus kolb. Kui hinnavahe midagi kontimurdvat ei ole siis lihtsam osta terve support koos kolviga, lihtsam vahetus ning endal jääb peavalu ja aeg kulutamata.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

fatedog
Huviline
Postitusi: 787
Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
Auto: Škoda Octavia VRS
Asukoht: Maakeral

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas fatedog »

Kle kirjuta mulle Psi uuesti,mis asju sa tahtsid,et uuriksin.
Käin homme ära ja uurin sinu asju ka kui tahad !

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas audivana »

Mul passatil jài ka rángalt peale. Ostsin uue kolvi ca. 15euri kui õigesti mäletan. Uus sisse ja käis jälle.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

audivana kirjutas:Mul passatil jài ka rángalt peale. Ostsin uue kolvi ca. 15euri kui õigesti mäletan. Uus sisse ja käis jälle.
Kolviga olid ka kõik muu vajalik kaasas nagu tihendid jne?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Kolbi müüakse eraldi ja tihendite remondikomplekti eraldi.

E: Enda remondilogisid vaadates näen, et tagumiste värk (kolb+tihendid) ca 9 €. Vaevalt esimese oma kallim tuleks.
Viimati muutis wolkar3, 07 Jaan 2013, 14:27, muudetud 1 kord kokku.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas audivana »

Fixuses B varuosa kolviga olid tihendid kaasas.
Hind oli minuarust 15 euri, aga pead ei anna.

Vahetus on lihtne nagu eespool mainiti.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

audivana kirjutas:Fixuses B varuosa kolviga olid tihendid kaasas.
Hind oli minuarust 15 euri, aga pead ei anna.

Vahetus on lihtne nagu eespool mainiti.
Isegi 15€ kõlab juba hästi võrreldes sellega, et uus support koos kolvi ja kõigega kuskilgi 75€, kui vahetus ka kerge siis pole mingine probleem. Ehk oskab keegi veel näpunäiteid anda kuidas silindri pinda puhastada?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas GTI »

wolkar 3 kirjutas:
GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
GTI, oled sa seda reaalselt teinud?
Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.
Olen teinud rohkem kui üks kord - võib ka sinukirjeldatud viisil vedeliku vool kinni panna, ise olen kasutanud näpitsaid. Rällakas tasuks vana kolvi puhastamisel küll eemal hoida kuna selle pind on galvaaniliselt kaetud ja juba lihtne terashari võib seda kahjustada. Eks töö käigus selgub mis seisus on kolb, tasuks eelnevalt välja otsida koht kuskohast see kolb vajadusel osta. Kui pinnal on juba sööbekahjustused siis oleks mõistlik kolb asendada. Kui tihendid õieti suppordi soontes paigas ja määritud pole kolvi tagasipanek probleem, hea kui saaks muidugi kasutada abinõud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Tänud kõigile vastajatele. Sai ostetud uus kolb koos tihenditega, vana välja võetud, silinder puhastatud ning uus kolb sisse aetud. Uute tihendite külge saamisega oli natukene peavalu kuid siiski sain vist hakkama ja loodan, et kõik toimib nii nagu vaja.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Passat B5 pidurite remont

Lugemata postitus Postitas audivana »

Palju kolb maksis?

Vasta

Mine “Veermik”