Passat B5 pidurite remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Passat B5 pidurite remont
Mure nimelt selline, et esimene kundepoolne pidur kipub peale jääma õrnalt kuid tihti ka väga tuntavalt. Küsimus seisnebki selles, et kas lihtsam minna osta uus support koos kolvi ja silindri ja sinna juurde kuuluvaga või kannatab ka remontida? Kolvi peal oli näha meeletu rooste ehk arvatavasti see kolb vajab niikuinii vahetust. Olen miskit kuulnud ka remondikomplektidest (foorumist otsides). Teine küsimus kohe siia juurde, et kui kannatab remontida siis kuidas peaksin edasi käituma? Kuidas kolb silindrist kätte saada kõige paremini? Näiteks Forssist küsides siis peaksin küsima piduri remondikomplekti ja see sisaldab nii kolbi kui kõiki vajalikke tihendeid jnejne?
Tegu Passat B5 2000 aasta 2.8 V6 4motioniga.
Tegu Passat B5 2000 aasta 2.8 V6 4motioniga.
Viimati muutis HawkHill, 07 Jaan 2013, 11:14, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Põhjus: Lisatud kategooria
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat B5 pidurite remont
Rem. komplekt sisaldab tavaliselt ainult tihendeid, kolb tuleb reeglina eraldi osta. Mõnikord on kolvi tihendid ka kolviga kaasas (b-osana), tasub üle küsida. Kolvi on siiani kätte saadud kui võtta support liugurite küljest lahti ja keegi vajutab ettevaatlikult salongis pedaali kuni kolb väljas. Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega), muidu jookseb vedelik välja. Saab ka töölaua peal, lastes suruõhku suppordisse sisse (ettevaatlikult!). Kolbe võib küsida peale Forssi ka näit. Lakiautost, hea hinnaga toob neid maale ka Automeister (Frenkit).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Re: Passat B5 pidurite remont
GTI, oled sa seda reaalselt teinud?GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 pidurite remont
Siit jutust saab mulle endale üha enam selgeks see, et lähen vaatan mis see hinnavahe tuleb tervel supportil koos kolvi ja kõigega vs remondikomplekt plus kolb. Kui hinnavahe midagi kontimurdvat ei ole siis lihtsam osta terve support koos kolviga, lihtsam vahetus ning endal jääb peavalu ja aeg kulutamata.wolkar 3 kirjutas:GTI, oled sa seda reaalselt teinud?GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Passat B5 pidurite remont
Kle kirjuta mulle Psi uuesti,mis asju sa tahtsid,et uuriksin.
Käin homme ära ja uurin sinu asju ka kui tahad !
Käin homme ära ja uurin sinu asju ka kui tahad !
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5 pidurite remont
Mul passatil jài ka rángalt peale. Ostsin uue kolvi ca. 15euri kui õigesti mäletan. Uus sisse ja käis jälle.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 pidurite remont
Kolviga olid ka kõik muu vajalik kaasas nagu tihendid jne?audivana kirjutas:Mul passatil jài ka rángalt peale. Ostsin uue kolvi ca. 15euri kui õigesti mäletan. Uus sisse ja käis jälle.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Re: Passat B5 pidurite remont
Kolbi müüakse eraldi ja tihendite remondikomplekti eraldi.
E: Enda remondilogisid vaadates näen, et tagumiste värk (kolb+tihendid) ca 9 €. Vaevalt esimese oma kallim tuleks.
E: Enda remondilogisid vaadates näen, et tagumiste värk (kolb+tihendid) ca 9 €. Vaevalt esimese oma kallim tuleks.
Viimati muutis wolkar3, 07 Jaan 2013, 14:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5 pidurite remont
Fixuses B varuosa kolviga olid tihendid kaasas.
Hind oli minuarust 15 euri, aga pead ei anna.
Vahetus on lihtne nagu eespool mainiti.
Hind oli minuarust 15 euri, aga pead ei anna.
Vahetus on lihtne nagu eespool mainiti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 pidurite remont
Isegi 15€ kõlab juba hästi võrreldes sellega, et uus support koos kolvi ja kõigega kuskilgi 75€, kui vahetus ka kerge siis pole mingine probleem. Ehk oskab keegi veel näpunäiteid anda kuidas silindri pinda puhastada?audivana kirjutas:Fixuses B varuosa kolviga olid tihendid kaasas.
Hind oli minuarust 15 euri, aga pead ei anna.
Vahetus on lihtne nagu eespool mainiti.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat B5 pidurite remont
Olen teinud rohkem kui üks kord - võib ka sinukirjeldatud viisil vedeliku vool kinni panna, ise olen kasutanud näpitsaid. Rällakas tasuks vana kolvi puhastamisel küll eemal hoida kuna selle pind on galvaaniliselt kaetud ja juba lihtne terashari võib seda kahjustada. Eks töö käigus selgub mis seisus on kolb, tasuks eelnevalt välja otsida koht kuskohast see kolb vajadusel osta. Kui pinnal on juba sööbekahjustused siis oleks mõistlik kolb asendada. Kui tihendid õieti suppordi soontes paigas ja määritud pole kolvi tagasipanek probleem, hea kui saaks muidugi kasutada abinõud.wolkar 3 kirjutas:GTI, oled sa seda reaalselt teinud?GTI kirjutas:Siis tasuks kiiresti voolik kinni pigistada (näit. lukustatavate näpitsatega)
Lihtsalt pannakse pedaali ja istme vahele puidust kepike vms vajaliku pikkusega, mis fikseerib pedaali seisundi. Pärast seda tehakse tihendite/kolvi vahetus. Kui kolb roostes ja uut hetkel käepärast pole, võib kolvi roostes pinna relakaga puhtaks lasta (ei soovita). Parim variant on muidugi uus kolb. Kolvi tagasi toppimine koos tihenditega on omaette ooper, et tihendit ei vigastataks kolvi tagasi panekul.
Ise olen Forssist ostnud Toprani remondikomplekte, mõned tihendid siiani üle jäänud.
Kolvi tagasi pressimiseks kasutasin vastavat kit-i, tavalise pitskruviga see suht jama tegevus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 pidurite remont
Tänud kõigile vastajatele. Sai ostetud uus kolb koos tihenditega, vana välja võetud, silinder puhastatud ning uus kolb sisse aetud. Uute tihendite külge saamisega oli natukene peavalu kuid siiski sain vist hakkama ja loodan, et kõik toimib nii nagu vaja.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.