Tere
Pikemaid vahemaid töristaval lähedasel on tekkinud vajadus masinat vahetada ning nõu andes on sõelale jäänud kaks pealkirjas nimetatud kw arvuga mootorit, mis tööpõhimõttelt on täiesti erinevad. Kui väga mööda ei pane, on 81kw pumbaga ning 96kw pihustitega. Teoorias peaks esimene olema lihtsam ning võimalike tekkivate murede osas vähem rahakotti kergendav (igasugune kommentaar või mõtteavaldus oleks väga teretulnud). Sedavõrd palju kui ise kõrvu on jäänud, peaks mootori seisukohalt 81kw peamisteks muredeks olema limp mode (lähtuvalt erinevatest probleemidest: vaakum, turbo geomeetria jms), pumba otsalõppemine ning nukkvõlli kulumine. 96kw on kõrvu jäänud aga enamate rõõmudega alustades pihustitest, kuluvast nukkvõllist, turbost ning erinevalt 81kw ka kergemini otsa lõppevast hoorattast. Dünaamika seisukohalt ei oska võrrelda, kuna ise on õnnestunud sõita ainult 96kw, kuid jällegi, nii palju kui teisi uskuda, peaks vahe olema öö ja päeva sarnane.
Peamine küsimus olekski selles, et kui suurt ressurssi nimetatud mootorid omavad. Peale napilt 150k läbinud kirikus käimiseks kasutatud autode on palju pakkumisel ka sõidukeid, mille odo on +280k ning isegi +390k (mõlema mootoriga). Kas nende mootorite puhul tuleks puhtalt lähtuda ajaloost ning tehtust ning sellist numbrit (nt ~400k läbisõitu) väga mitte karta või lõpptulemusena hakkavad tehtavad investeeringud võimalikku säästu hävitama?
Oleks tänulik igasuguse asjaliku arvamuse eest.
81kw vs 96kw TDI vastupidavus ning ressurss
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 06 Okt 2008, 09:32
- Auto: vr
- Asukoht: Tallinn
81kw vs 96kw TDI vastupidavus ning ressurss
Viimati muutis MustVälk, 17 Nov 2015, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Sellel teemal on 13 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse