Mis te arvate siin tõsimeeli, moodul süsteem on see, et tahan sõidan täna bensiini Golfiga, tõstan garaazis jupid ümber ja homme juba diisel Passatiga.
Ega see mingi ulmefilm pole.
Moodul süsteem tähendab seda, et autode kandmikere, mootori/kasti süsteem tehakse sama platformiga autodel ühesugune.
Erinevatel platformidel kasutatakse ka nn valmis mooduleid, mida liidetakse siis omavahel vastavalt kere pikkuse/tüübile/uste arvule.
Nt esosa moodul (A-piilar ja sellest eespool olev osa ) tuleb kõikidel mudelitel identne, mille külge poogitakse siis mida parasjagu klient tellib golf/jetta/tiguan.......
Terve VAG konsern saab kasutada idenstet kandmik moodulit sama klassi auto juures, erineb ainult väliskest (see on keevitatud/liimitud/needitud kandmikuga kokku ja seda enam muuta ei saa).
Kujutage ette seda rahalist kokku hoidu kui nt kümnele erinevale mudelile/margile saab paigaldada identseid varuosi. See teeb autod ja varuosad odavamaks, kuna neid ei pea enam igale mudelile eraldi välja töötama.
Ja see 200000 eluiga on ka nagu lapse lalin, kui hammasrihma alles 240000 pealt alles kontrollima peab kas on vaja vahetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....