Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
B4 1.8 66kw 02a kast 5.k manuaal 1995.
Nii, esimese asjana põhjakate maha (alt 4 kruvi, külgedel, porikoobastes 2 kruvi) Ristpeaga
Vibra pakk, esisilla tala küljes üks ilus 4 kandiline nelinurk. 13 leht ja 13 padrun. mõlemat vaja. 4 polti.
Poolteljed lahti, sise 12 kant spessal tool.. täpsemat nime ei tea. 6 polti kummalgi poolteljel. Kuna mul õhu püssi pole, siis saatsin ühe venna autosse pidurit vajutama.
Kasti trossid lahti, 3 polti kasti küljes(13 padrun), ligi saab kasti pealt. Trossid on otsapidi kasti hoovastiku küljes, pealmine tuleb natuke plastikut painutades maha ja alumine tuleb maha võtta koos hoovastiku raskusega(13 võti).
Spido tross näpu/kruvika/kullinokkadega(ameeriklased jne)
Mootor toestada, nii et seda on pärast võimalik nihutada üless-alla jne.
kasti tagumine kinnitus 17 leht/padrun.
Siduri töösilinder 13 padrun tagumine ja esimene 13 leht(auto nina poolne).
Starter 16 padrun pikendusega, starteri juhtmed 13 leht/padrun.
Mootori-kasti tagumine alumine, 19 leht soovitavalt, saab padruniga ka.
Mootori-kasti tagumine pealmine - 19 padrun/leht.
Mootori-kasti eesmine ülemine - 13 leht/padrun on massi juhe ja 19 padrun on siis suur polt ise.
Mootori-kasti eesmine alumine - 17 leht/padrun, hoiab esimest "tala" kinni ka.
Nüüd kasti all otsas on hooratta kaitse plekk 10 leht/silmus/padrun.
Esimene tala kus mootori padi istub otsas, see kinnitub poolraamide sisse 6 poldiga, paremal 3 ja vasakul 3. 17 padrun pikendusega.
Nii mootor toestatud, kast lahti, nüüd oleks vaja ära võtta veel viimased asjad, esiteks võiks pooltelge vähe välja poole viia(auto kere suhtes). Mina tegin nii: Śarniirist lahti(16 padrun 2X) ja rooliots lahti(17 lehte). Pooltelg enam jalus pole.
Nüüd kuna mootor suhtselt lahtiselt siis annab see kogu kupatus liikuma. Alustuseks väänasin kasti taha poole vaikselt(nõkutasin ühelt ja teiselt poolt). Nii, kast peaaegu lahti nuudi otsast. Keerasin Diffrit ülesse(taeva) poole ja tõmbasin kasti taha(paremale, poolraami) poole, mootorit väänasin natuke ette poole ja hopsti kast tuli ära(noo okei, natuke läks veel aega, aga põhimõte selge).
Ühesõnaga väike info passati kasti/siduri vahetajatele, et midagi rasket pole, aega võtab ja nöök on pooltelje polte lahti saada.
Probleem oli selles, et vahetasin 3 kuud(100km) tagasi siduri(korv ketas survelaager),kasti, hooratta ja hoovastiku, ikka libiseb..
Nii, siit nüüd ka küsimus!
Siduri korv tuleb maha nr 9 leht võtmega, millel on 12 KANTI!(SILMUS/ PADRUN KA!) Esimese asjana nägin siis sellist pilti(üritan kirjeldada, unustasin pilti teha)
Korvi lamellid olid umbes pooled KÕVERALT, nagu sidur oleks 50% ON(libisen asendis) ja pooled sirgelt!? Keerasin pooled poldid lahti ja voilaa, korras!????
Korvil ühtegi seibi ega asja ei ole, ketas sirge, korv uus(100-150km sõit SIDURI KOMPELKT) surve laager kõveralt ei suru ega midagi, käpad asjad kõik sirged!??
Panen nüüd maas uuesti kokku, hoorattale sidur külge ja üritan siis pildi uuesti teha. Ketas valetpidi sees pold, ärge kartke..
Nii, ootan nõuandeid!
PS. Täiustan peagi teemat piltidega, siis saab ehk kusagile üless panna.
Nii, esimese asjana põhjakate maha (alt 4 kruvi, külgedel, porikoobastes 2 kruvi) Ristpeaga
Vibra pakk, esisilla tala küljes üks ilus 4 kandiline nelinurk. 13 leht ja 13 padrun. mõlemat vaja. 4 polti.
Poolteljed lahti, sise 12 kant spessal tool.. täpsemat nime ei tea. 6 polti kummalgi poolteljel. Kuna mul õhu püssi pole, siis saatsin ühe venna autosse pidurit vajutama.
Kasti trossid lahti, 3 polti kasti küljes(13 padrun), ligi saab kasti pealt. Trossid on otsapidi kasti hoovastiku küljes, pealmine tuleb natuke plastikut painutades maha ja alumine tuleb maha võtta koos hoovastiku raskusega(13 võti).
Spido tross näpu/kruvika/kullinokkadega(ameeriklased jne)
Mootor toestada, nii et seda on pärast võimalik nihutada üless-alla jne.
kasti tagumine kinnitus 17 leht/padrun.
Siduri töösilinder 13 padrun tagumine ja esimene 13 leht(auto nina poolne).
Starter 16 padrun pikendusega, starteri juhtmed 13 leht/padrun.
Mootori-kasti tagumine alumine, 19 leht soovitavalt, saab padruniga ka.
Mootori-kasti tagumine pealmine - 19 padrun/leht.
Mootori-kasti eesmine ülemine - 13 leht/padrun on massi juhe ja 19 padrun on siis suur polt ise.
Mootori-kasti eesmine alumine - 17 leht/padrun, hoiab esimest "tala" kinni ka.
Nüüd kasti all otsas on hooratta kaitse plekk 10 leht/silmus/padrun.
Esimene tala kus mootori padi istub otsas, see kinnitub poolraamide sisse 6 poldiga, paremal 3 ja vasakul 3. 17 padrun pikendusega.
Nii mootor toestatud, kast lahti, nüüd oleks vaja ära võtta veel viimased asjad, esiteks võiks pooltelge vähe välja poole viia(auto kere suhtes). Mina tegin nii: Śarniirist lahti(16 padrun 2X) ja rooliots lahti(17 lehte). Pooltelg enam jalus pole.
Nüüd kuna mootor suhtselt lahtiselt siis annab see kogu kupatus liikuma. Alustuseks väänasin kasti taha poole vaikselt(nõkutasin ühelt ja teiselt poolt). Nii, kast peaaegu lahti nuudi otsast. Keerasin Diffrit ülesse(taeva) poole ja tõmbasin kasti taha(paremale, poolraami) poole, mootorit väänasin natuke ette poole ja hopsti kast tuli ära(noo okei, natuke läks veel aega, aga põhimõte selge).
Ühesõnaga väike info passati kasti/siduri vahetajatele, et midagi rasket pole, aega võtab ja nöök on pooltelje polte lahti saada.
Probleem oli selles, et vahetasin 3 kuud(100km) tagasi siduri(korv ketas survelaager),kasti, hooratta ja hoovastiku, ikka libiseb..
Nii, siit nüüd ka küsimus!
Siduri korv tuleb maha nr 9 leht võtmega, millel on 12 KANTI!(SILMUS/ PADRUN KA!) Esimese asjana nägin siis sellist pilti(üritan kirjeldada, unustasin pilti teha)
Korvi lamellid olid umbes pooled KÕVERALT, nagu sidur oleks 50% ON(libisen asendis) ja pooled sirgelt!? Keerasin pooled poldid lahti ja voilaa, korras!????
Korvil ühtegi seibi ega asja ei ole, ketas sirge, korv uus(100-150km sõit SIDURI KOMPELKT) surve laager kõveralt ei suru ega midagi, käpad asjad kõik sirged!??
Panen nüüd maas uuesti kokku, hoorattale sidur külge ja üritan siis pildi uuesti teha. Ketas valetpidi sees pold, ärge kartke..
Nii, ootan nõuandeid!
PS. Täiustan peagi teemat piltidega, siis saab ehk kusagile üless panna.
Viimati muutis Siim, 10 Jaan 2013, 18:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Seda juhtub kui korvi tagasipanekul keerata ühe poole polt (või paar polti) korraga kinni ja taldrikvedru jääb valesti pingesse - korv on vaja kinni keerata pingutades polte ringiratast ja järk-järgult, jälgides et taldrikvedru lamellid ei muudaks eriti oma asendit ja kinnikeeratud olekus oleksid nad võrdsel kaugusel.Siim kirjutas: Korvi lamellid olid umbes pooled KÕVERALT, nagu sidur oleks 50% ON(libisen asendis) ja pooled sirgelt!? Keerasin pooled poldid lahti ja voilaa, korras!????
Korvil ühtegi seibi ega asja ei ole, ketas sirge, korv uus(100-150km sõit SIDURI KOMPELKT) surve laager kõveralt ei suru ega midagi, käpad asjad kõik sirged!??
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Nii ja hakkasin maas, just natuke aega enne kui foorumisse tulin, proovima ja nii nagu GTI ütles nii ka on!
Aga kas see võis põhjustada siduri libisemise? Ise arvan nii, aga homme viin igaks juhuks hooratta treimisse/karestamisse.
Aga kas see võis põhjustada siduri libisemise? Ise arvan nii, aga homme viin igaks juhuks hooratta treimisse/karestamisse.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Eks see pool korvi surveplaadist, mille lamellid jäid sissepoole, on lahutatud olekus e. kettast eemal - kindlasti võis ta juba seepärast libiseda kuna survejõudu on vähem.Siim kirjutas:Aga kas see võis põhjustada siduri libisemise?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
nii panin kokku, probleem järgmine : siduri pedaal all ja ülesse tuleb aint kaasa aidates. Sidur libiseb!
Töösilinder maha, asi kohe parem, aga jah pedaal jääb ikka alla, väga huvitav. Kas võib kahtlustada töösilindri töölepingu lõpetamist? Või tasuks õhutamisega proovida?
Töösilinder maha, asi kohe parem, aga jah pedaal jääb ikka alla, väga huvitav. Kas võib kahtlustada töösilindri töölepingu lõpetamist? Või tasuks õhutamisega proovida?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Kui pedaal on all siis aitaks vast õhutamine ja sel juhul sidur ei lahutuks täielikult. Kui aga libiseb, siis jääb kas töö- või peasilinder kinni mingil põhjusel, sidur on siis poollahutatud olekus. Kui pedaali üles tõmmata, kas siis sidur ei libise?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Töösilinder võis ka otsad anda kuna endal juhtus sama pull kasti alt võtmisega ja ns seistes andis töösilinder otsad ,ostsin remondikomplekti panin sisse ja hakkas toimima.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Siduri vahetus - mis saab valesti minna?
Töösilinder tõesti lekib vähesel määral. :O Aga, kui ma võtan silindi küljest, kas pean ka terve pidurisüsteemi õli ära vahetama? Nood käivad ju ühe kopsiku alt.. Alustuseks proovin õhutada, kui toimib siis ostan veel rem. komplekti ära. Lisaks, GTI, võtsin silindri ära, käik sisse ja tuimalt starterit, liikus! Ennem kui silinder oli küljes, ja pedaal 75% alla (ilma jalaga aitamata), siis asi ei liikunud..