Küsimus suht proosaline, kuid minu jaoks häiriv, et pean naise G3-e nii tihti tankima



Pilt ka sellest kriipsust, millest rääkisin:

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kuna pump ja näidiku andur on seotud detailid, siis lahtine või viltune pump mõjub koheselt kütusenäidiku täpsusele. Analoogilisel auto pole ma näiteks kunagi 40 l paaki saanud - ikka seal 35 ja veidi üle (seda siis, kui seier on ikka kaua punases olnud). Kas eelmise näidikublokiga (see vist sul vahetatud kui õieti mäletan?) oli sama teema?TiitRE kirjutas:Et siis ikkagi "lõhnab" bensupumba veale selline käitumine? Eks soojemate ilmadega katsun pumba üle kaeda.
Sama plokk sai tegelikult tagasi, kuna viga polnudki plokis, teine nüüd lihtsalt üleGTI kirjutas:Kuna pump ja näidiku andur on seotud detailid, siis lahtine või viltune pump mõjub koheselt kütusenäidiku täpsusele. Analoogilisel auto pole ma näiteks kunagi 40 l paaki saanud - ikka seal 35 ja veidi üle (seda siis, kui seier on ikka kaua punases olnud). Kas eelmise näidikublokiga (see vist sul vahetatud kui õieti mäletan?) oli sama teema?TiitRE kirjutas:Et siis ikkagi "lõhnab" bensupumba veale selline käitumine? Eks soojemate ilmadega katsun pumba üle kaeda.
Tänud. Soojemate ilmadega katsun paaki sukelduda ja pumba korrasolek üle tshekata, sinnamaani hoian bensuseieril lihtsalt silma pealBringsMeWomen kirjutas:G3'l peaks ainult üks paagisisene pump olema? G2'l kaks pumpa.
Pump vb pole alumisest otsast tihe, ehk siis madalama kütusetasemega ei saa kütust kätte. Kui pump lahti võtta, siis korpuse põhjas peaks üks kummist rõngastihend olema, kui see ära, peaks ka vast sarnased sümptomid tekkima....