Passat 1,9 TDI jamab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Passat 1,9 TDI jamab
Tere
Mure järgmine. Sõbra Passat 1,9TDI 99/2000 aasta 81kw, PD mootor jamab. Peale seismist autoga sõitma hakates venib täiega(ei võta turbot taha). Kuskil 1-3 minutise sõidu järel tuleb turbo taha ja probleem kadunud, kuni järgmise käivitamiseni, mootori temperatuurist asi ei sõltu. Mis võib sellist jama teha?
Homme plaanis küll kõik klapid, voolikud, turbo üle vaadata aga eelnev info alati kasuks.
Mure järgmine. Sõbra Passat 1,9TDI 99/2000 aasta 81kw, PD mootor jamab. Peale seismist autoga sõitma hakates venib täiega(ei võta turbot taha). Kuskil 1-3 minutise sõidu järel tuleb turbo taha ja probleem kadunud, kuni järgmise käivitamiseni, mootori temperatuurist asi ei sõltu. Mis võib sellist jama teha?
Homme plaanis küll kõik klapid, voolikud, turbo üle vaadata aga eelnev info alati kasuks.
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 01 Nov 2006, 22:46
- Auto: VW Passat 1.9 TDI '97
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Kas PD ei tähenda mitte pumppihustiga mootoreid...ehk siis 74,85,96 KW????
Bensiiniga võib pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Õhtust
Täna siis vahetatud voolikud, klapid kontrollitud, mida pole see muutus.
Küsin teadjatelt üle, kas sellel Passatil peal sama tüüpi turbo nagu Golf IV tdi 66kw aastast 2000.
Miks küsin. Just 2 nädalat tagasi lõpetasin sõbra golfi turbo jamad. Kui vaatasin kuidas ja kui kergelt VNT liigub siis, auto käivitades vaakum seda VNT hooba ei liigutanud, pööretega mängides liikus see minimaalselt. Kui auto seisis ei jõudnud ma käega seda hooba koos geomeetriaga üldse liigutada. Heebliga alt lükates liikus see ca 1cm (golfil käivitades liikus ikka 2 cm kindlasti ja seisval mootoril jüudis seda ka käega lükata. Millest pakun, et geomeetria kinni. Kas minu kahtlused õiged? Kui palju peab sellel passatil klapp liikuma?
Täna siis vahetatud voolikud, klapid kontrollitud, mida pole see muutus.
Küsin teadjatelt üle, kas sellel Passatil peal sama tüüpi turbo nagu Golf IV tdi 66kw aastast 2000.
Miks küsin. Just 2 nädalat tagasi lõpetasin sõbra golfi turbo jamad. Kui vaatasin kuidas ja kui kergelt VNT liigub siis, auto käivitades vaakum seda VNT hooba ei liigutanud, pööretega mängides liikus see minimaalselt. Kui auto seisis ei jõudnud ma käega seda hooba koos geomeetriaga üldse liigutada. Heebliga alt lükates liikus see ca 1cm (golfil käivitades liikus ikka 2 cm kindlasti ja seisval mootoril jüudis seda ka käega lükata. Millest pakun, et geomeetria kinni. Kas minu kahtlused õiged? Kui palju peab sellel passatil klapp liikuma?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Jah ikka VNT turbo(geomeetriaga)
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Tere taas
Eile sai üle pika aja asjaga jälle tegeletud. Turbo geomeetria puhastatud, ERG puhastatud. VNT klapp liigutab geomeetria hooba kui gaasi anda. Ka kahtlased vaakumvoo0likud said välja vahetatud Aga muutust pole.
Mõistus enam ei võta.
Igaks juhuks ka auto andmed uuesti Passat 1,9TDI 99/2000 aasta 85kw, PD mootor, automaat kk.
Räägin ka sümptomitest uuesti.
Kui auto käivitada ja sõitma hakata, siis isegi põhjagaasiga venib täielikult. Kui pöörded jõuavad ca 2500-ni tuleb mingi kiirendus taha. Kui peale seda autoga sõitu alustades venimist ei ole (samas ei ütleks ka, et meeletu minek olöeks). Maanteel möödasõiduks kiirendades mida pole see on kiirendus, pigem venitad käiguga mööda.
Kui suretad mootori välja hakkab kõik otsast peale, sõltumata mootori temperatuurist.
On Kellelgi häid mõtteid mida teha?
Lugedes ka erinevaid märksõnadega tulnud postitusi tekkis veel üks küsuimus Kas sellel autol on ja kus asub MAP andur ( kas see on see andur, mis asub enne ERG klappi selles plastmass torus).
Eile sai üle pika aja asjaga jälle tegeletud. Turbo geomeetria puhastatud, ERG puhastatud. VNT klapp liigutab geomeetria hooba kui gaasi anda. Ka kahtlased vaakumvoo0likud said välja vahetatud Aga muutust pole.
Mõistus enam ei võta.
Igaks juhuks ka auto andmed uuesti Passat 1,9TDI 99/2000 aasta 85kw, PD mootor, automaat kk.
Räägin ka sümptomitest uuesti.
Kui auto käivitada ja sõitma hakata, siis isegi põhjagaasiga venib täielikult. Kui pöörded jõuavad ca 2500-ni tuleb mingi kiirendus taha. Kui peale seda autoga sõitu alustades venimist ei ole (samas ei ütleks ka, et meeletu minek olöeks). Maanteel möödasõiduks kiirendades mida pole see on kiirendus, pigem venitad käiguga mööda.
Kui suretad mootori välja hakkab kõik otsast peale, sõltumata mootori temperatuurist.
On Kellelgi häid mõtteid mida teha?
Lugedes ka erinevaid märksõnadega tulnud postitusi tekkis veel üks küsuimus Kas sellel autol on ja kus asub MAP andur ( kas see on see andur, mis asub enne ERG klappi selles plastmass torus).
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Kas enne seda kõike jama(geomeetria puhastus, voolikute ülevaatamine jne on suur töö) poleks mõtekas alustada
arvuti taha ühendamisest?
Pärast tulebki välja, et õhulugeja pekkis ja asi vask.
arvuti taha ühendamisest?
Pärast tulebki välja, et õhulugeja pekkis ja asi vask.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Nõus Sinuga.
Pajatan juurde ka eelloo.
Eelnevalt sai loetud ka veakoode need olid siis 16485 ja 17965. Seejärel sai vaadatud lekkeid, mõned voolikud juba siis vahetatud ja ka geomeetria liikumist silmaga hinnatud( selles mõttes kas VNT üldse liigutab geomeetriat.) Ei liigutanud, vaakum klapini tuli. Proovitud sai siis geomeetriat käsitsi liigutaga Ei jõudnud. Kui turbo maas siis mingil hetkel geomeetria liikus, siis kiilus kinni ja näpitsatega ettevaatlikult väänates hakkas jälle liikuma, kuni uuesti kinni kiilus jne. Olles just eelnevalt jamanud sõbra Golfi turboga, mille geomeetria peale puhastust liikus nagu kulda, leidsime, et on mõistlik ka see puhastada, kuna ka VNT-ga liigutades võib see kinni kiiluda. Seega ise vähemalt loodan, et see polnud mõtetu tegevus. Töö oli küll suur jah, kuna Golfi turbo mahavõtt värskelt meeles sai tehtud, ka see.
Lugedes autodatat, siis koodidele annab järgnevad seletused:
16485- (Fault location) Mass air flow(MAF) sensor, bank 1- range/perfomance problem ( Probable cause) intake leak, wiring, MAF sensor.
17965- (Fault location) Turbocharger(TC) pressure controllimitexceeded ( Probable cause) Hose connection interchanged/not connected
Küsimus ka Kas 1,9 TDI 66kw õhulugeja sobib sellele passatile (sellel golfil, mida tegin vahetasime ära, kuna VAG COm seda teatas, kuna muutusi auto töös polnud on ehk töökorras)
Pajatan juurde ka eelloo.
Eelnevalt sai loetud ka veakoode need olid siis 16485 ja 17965. Seejärel sai vaadatud lekkeid, mõned voolikud juba siis vahetatud ja ka geomeetria liikumist silmaga hinnatud( selles mõttes kas VNT üldse liigutab geomeetriat.) Ei liigutanud, vaakum klapini tuli. Proovitud sai siis geomeetriat käsitsi liigutaga Ei jõudnud. Kui turbo maas siis mingil hetkel geomeetria liikus, siis kiilus kinni ja näpitsatega ettevaatlikult väänates hakkas jälle liikuma, kuni uuesti kinni kiilus jne. Olles just eelnevalt jamanud sõbra Golfi turboga, mille geomeetria peale puhastust liikus nagu kulda, leidsime, et on mõistlik ka see puhastada, kuna ka VNT-ga liigutades võib see kinni kiiluda. Seega ise vähemalt loodan, et see polnud mõtetu tegevus. Töö oli küll suur jah, kuna Golfi turbo mahavõtt värskelt meeles sai tehtud, ka see.
Lugedes autodatat, siis koodidele annab järgnevad seletused:
16485- (Fault location) Mass air flow(MAF) sensor, bank 1- range/perfomance problem ( Probable cause) intake leak, wiring, MAF sensor.
17965- (Fault location) Turbocharger(TC) pressure controllimitexceeded ( Probable cause) Hose connection interchanged/not connected
Küsimus ka Kas 1,9 TDI 66kw õhulugeja sobib sellele passatile (sellel golfil, mida tegin vahetasime ära, kuna VAG COm seda teatas, kuna muutusi auto töös polnud on ehk töökorras)
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9 TDI jamab
OK! võrdlen koode ja mõõdan pingeid. On Kellelgi veel häid mõtteid, mida teha/uurida.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Tõmba õhulugejal pistik järelt ära ning vaata kuidas siis liigub. Kui auto liigub paremini või samamoodi on õhulugeja arvatavasti otsas.daniil32 kirjutas:OK! võrdlen koode ja mõõdan pingeid. On Kellelgi veel häid mõtteid, mida teha/uurida.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9 TDI jamab
Õhtust
Täna sai uuesti veakoode vaadatud ja koodiks andis ikka õhulugeja. Seda turbo veakoodi 17965- Turbocharger(TC) pressure control limit exceeded enam pole. Katsetasin ka pistiku eemaldamist. Peale pistiku eemaldamist auto enam ei uimerdanud. Seega tõesti oli ka õhulugeja töölepingu lõpetanud. Kuna olemas oli golf 4 1,9 TDI 66kw õhulugeja (mis veakoodide järgi olevat ka peetis) tekkis mõte, et katsetan. Eelnevalt uurisin, kas Golfi oma sobib Passatile (korpustel tootekoodid erinevad). Korpus ei sobi aga andur ise on sama. Golfi andur peale ja testima. Auto sõidab nagu peab, seega golfi andur polnudki peetis.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Täna sai uuesti veakoode vaadatud ja koodiks andis ikka õhulugeja. Seda turbo veakoodi 17965- Turbocharger(TC) pressure control limit exceeded enam pole. Katsetasin ka pistiku eemaldamist. Peale pistiku eemaldamist auto enam ei uimerdanud. Seega tõesti oli ka õhulugeja töölepingu lõpetanud. Kuna olemas oli golf 4 1,9 TDI 66kw õhulugeja (mis veakoodide järgi olevat ka peetis) tekkis mõte, et katsetan. Eelnevalt uurisin, kas Golfi oma sobib Passatile (korpustel tootekoodid erinevad). Korpus ei sobi aga andur ise on sama. Golfi andur peale ja testima. Auto sõidab nagu peab, seega golfi andur polnudki peetis.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.