Tere
Kas starteri mähise seisukorda on võimalik testriga mõõta nii,et pole vaja maha võtta???
M
Starter
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Aku või el.süsteem
Päris aus olla, siis mitte midagi ei saanud aru.
Katsu ikka inimese moodi kirjutada, nii et laused algavad ja lõppevad normaalselt ja sisukalt.
Katsu ikka inimese moodi kirjutada, nii et laused algavad ja lõppevad normaalselt ja sisukalt.
Viimati muutis dellu, 16 Jaan 2013, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Aku või el.süsteem
760 A käivitusvoolu näitab, et aku suudab lühiajaliselt (käivitushetkel) välja anda sellist voolu. Kui su sõber suutis mingi valemiga (ampertangid ?) ära mõõta su auto starteri poolt tarbitava käivitusvoolu (ja see on väiksem kui aku nimikäivitusvool) siis pole sel akul midagi viga - oled suutnud osta oma autole õige aku. Selliseid voolusid üldjuhul aku seisukorra määramiseks ei mõõdeta, põhinäitaja mida poodides mõõdetakse on pinge langus koormuse all, mida mõõdetakse koormushargiga (või spets. testriga). Kui aku seda koormustesti ei läbi, oleks alust garantiijuhtumiks. Lühikeste otste puhul talvisel ajal ei pruugigi auto el. süsteem akut alati täis laadida, seetõttu oleks kasulik akut aeg-ajalt laadida. Ja november 77 a. ostetud aku üldjuhul ei lähe enam garantii alla.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Aku või el.süsteem
Kas käivitusvool 638A veidi palju pole?
Pigem viga kinnises starteris, mis põhjustab suurt tarbimimist käivitamisel ja ei jõua diislile vajalikku väänet toota.
Kas käivitusvool mõõdeti mootorit kedrates või on antud näitaja maksimum väärtus?
PS pigem on su aku näitajad ikka pigem 77Ah ja 760A
Pigem viga kinnises starteris, mis põhjustab suurt tarbimimist käivitamisel ja ei jõua diislile vajalikku väänet toota.
Kas käivitusvool mõõdeti mootorit kedrates või on antud näitaja maksimum väärtus?
PS pigem on su aku näitajad ikka pigem 77Ah ja 760A
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Aku või el.süsteem
Iseenesest pole nagu midagi ulmelist endal on samamoodi lühikesed otsad ja tarbimised taga.Akut laen 2-3 kuu tagant talvekuudel suvel on muretu.Endal sama aku täpselt 3aasta jookseb ja pole probleeme olnud