Rooli vahetus MF rooli vastu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Rooli vahetus MF rooli vastu
Keegi on äkki kokku puutunud sellise teemaga. Plaan vahetada 2006a. Passat B6 tavarool, MF rooli vastu.
Välismaiseid foorumeid sirvides olen aru saanud et, vahetada tuleb:
rool ise (või on võimalik lisada ainult nupud?)
roolisambal olev juhtelektroonika moodul
Ei ole saanud täpselt aru, kas vahetada tuleb ka roolilint, või mitte?
Tänud ette, kes oskab nõu anda!
Välismaiseid foorumeid sirvides olen aru saanud et, vahetada tuleb:
rool ise (või on võimalik lisada ainult nupud?)
roolisambal olev juhtelektroonika moodul
Ei ole saanud täpselt aru, kas vahetada tuleb ka roolilint, või mitte?
Tänud ette, kes oskab nõu anda!
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Ise küsin, ise vastan (nagu tavaliselt...) Äkki on kellelgi ka kasu. MF rool on peal ja toimib. Vahetada tuli rool, airbagi juhtmesari ja rooli kontrollmoodul. Kodeerimine ja andurite kalibreerimine on vajalik peale paigaldust. Natuke juttu siin http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... eplacement
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
enn1 kirjutas:Ise küsin, ise vastan (nagu tavaliselt...) Äkki on kellelgi ka kasu. MF rool on peal ja toimib. Vahetada tuli rool, airbagi juhtmesari ja rooli kontrollmoodul. Kodeerimine ja andurite kalibreerimine on vajalik peale paigaldust. Natuke juttu siin http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... eplacement
Oleneb mis aasta autodest on juttu. 2005a-2006a on slipring teistsugune kui 2007a-2009a samuti ka airbagi ajud vanemal on 2 detonaatoriga uuemal 1. Vanemale peab uuema aju peale pannes ka taki vahele panema , kuna suurem osa ajudel ei ole teine siin lõpuni viidud algus on olemas aga lõpp pistikusse ei jõua jääb airbagi viga näitama. samuti ka vanema ja uuema airbagid on erinevad vastavalt siis 1 ja 2 detonaatoriga.aga jah muidu edasi sama jutt mis teema algatajal.
Viimati muutis mauh, 27 Jaan 2013, 22:39, muudetud 2 korda kokku.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Tänud tagasiside eest, airbagitule põlemise põhjust olin just hakkamas otsima 

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
mis aasta auto sul on? Ja mis aasta auto jupid peale läksid. Siis osakan sind ka vähe aidata sellel teemal.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Auto on tehasest tulnud 09/2005, airbag jäi orig. roolimooduli sain ebay'st uue kodeerimata 3C0 953 549 AC
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Sellel rooliajul ei jookse yks siin läbi sealt . Kui võtad rooli juhtmooduli uuesti auto küljest lahti ja tagant kaane maha siis vasakul servas jookseb 4 laia rada millest 2 jõuavad pistikusse 2 ei jõua. Üks võimalus on et viid kuhugi kes sul selle pistiku ära vahetab tõstab vana pealt uuele või siis lisab skeemi vahele taki ja sinu airbagi tuli kustub.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Tänud, usun, et saan ise ka need klemmid vana mooduli küljest ümber tõstetud.
Hetkel ka roolivõimendi nö.avariireziimil, mis peaks olema põhjustatud sellest
Hetkel ka roolivõimendi nö.avariireziimil, mis peaks olema põhjustatud sellest
Kui ma asjast õieti aru saan, ei ole minu VCDS kaablist kasu ja vaja on tehaseseadet, et see probleem lahendada...Upload/Install a proper Characteristic Curve
Characteristic Curves need to be uploaded with the Factory Tool which has the latest Brand Version installed as well as access to the latest Flash Updates. Unless you have a Factory Tool which meets these Requirements the only Solution to accomplish this Step is to take the Car to the Dealer and have them perform this.

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
oleneb mis tuled sul põlevad sul vaja teha siis tõenäoliselt seda kuna vahetasid aju ära ja kalibreerimatta on
Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.
Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Selle tegin kõik läbi, siis kustus ESP märgutuli ära. Hetkel põleb kollane rooli märk.
Näitab sellist viga ja ära kustutada ei lase:
Näitab sellist viga ja ära kustutada ei lase:
Tegin alljärgnevast läbi kõik 3 punkti, 4 ei õnnestu endal teha:02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Steering Assistant näitab seda 000 mul..Replacement
After Replacing this Control Module several Steps have to be performed in the following Order:
Check/Update Steering Aid Adaptation Channels 002-009
Perform Basic Setting for Steering Angle Sensor (G85)
Perform Steering Limit Stop Adaptation
Upload/Install a proper Characteristic Curve
Characteristic Curves need to be uploaded with the Factory Tool which has the latest Brand Version installed as well as access to the latest Flash Updates. Unless you have a Factory Tool which meets these Requirements the only Solution to accomplish this Step is to take the Car to the Dealer and have them perform this.
If the Identification shows 000 as current Setting it means that no Characteristic Curve has been uploaded and the System is working with a Linear Curve instead. This is a common Situation after the Steering Rack has been replaced, for further Details please see Steering Aid (J500) Control Module Replacement
Viimati muutis enn1, 28 Jaan 2013, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Hmm alustad otsast peale ja teed selle asja veel lõppu.
Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.
Special Procedures
Steering Limit Stop Adaptation
(Engine still running)
Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
Turn steering wheel completely to the left and hold it there for a second.
Turn steering wheel completely to the right and hold it there for a second.
Center steering wheel (±10°).
Switch OFF engine and ignition.
Switch ON ignition.
Wait 5 seconds.
Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.
If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure, increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more.
Sest see sul tegematta. Alati esimesel korral ei õnnestu ja järelikult teed midagi valesti aga mida ei oska ma sulle öelda
Kui ise hakkama ei saa siis 7 veb olen eestis ja võin ära teha, oleneb muidugi elukohast 
Sensor for Steering Angle (G85)
Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.
Special Procedures
Steering Limit Stop Adaptation
(Engine still running)
Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
Turn steering wheel completely to the left and hold it there for a second.
Turn steering wheel completely to the right and hold it there for a second.
Center steering wheel (±10°).
Switch OFF engine and ignition.
Switch ON ignition.
Wait 5 seconds.
Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.
If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure, increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more.
Sest see sul tegematta. Alati esimesel korral ei õnnestu ja järelikult teed midagi valesti aga mida ei oska ma sulle öelda


Viimati muutis mauh, 28 Jaan 2013, 16:02, muudetud 1 kord kokku.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Olen ka seda viimast protseduuri teinud päris mitu korda, erinevate intervallidega
Võibolla on ikka miski valesti läinud, või on asi milleski muus....

Võibolla on ikka miski valesti läinud, või on asi milleski muus....
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Kellel edaspidi plaanis sama protseduur ette võtta, väike soovitus: Kui airbag jääb 2 astmeline, siis peaks moodulisse need kaks pinni ikkagi jootma, kuna takistiga saab küll veateatest lahti, aga airbagil töötab ainult üks laeng ja see pole turvalisuse seisukohalt heamauh kirjutas:Sellel rooliajul ei jookse yks siin läbi sealt . Kui võtad rooli juhtmooduli uuesti auto küljest lahti ja tagant kaane maha siis vasakul servas jookseb 4 laia rada millest 2 jõuavad pistikusse 2 ei jõua. Üks võimalus on et viid kuhugi kes sul selle pistiku ära vahetab tõstab vana pealt uuele või siis lisab skeemi vahele taki ja sinu airbagi tuli kustub.

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Samas kui juhuslikult panna uuem rool ja rooliaju millel on üks detonaator airbagi jaoks , siis tuleb lisada takisti, midagi sellest ei muutu kuna roolil on 1 astmega detonaator ja toimib ilusti, nagu uuematel passatitel on.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Ega siis kaks laengut sul korraga ei rakendu enivei.enn1 kirjutas:Kellel edaspidi plaanis sama protseduur ette võtta, väike soovitus: Kui airbag jääb 2 astmeline, siis peaks moodulisse need kaks pinni ikkagi jootma, kuna takistiga saab küll veateatest lahti, aga airbagil töötab ainult üks laeng ja see pole turvalisuse seisukohalt heamauh kirjutas:Sellel rooliajul ei jookse yks siin läbi sealt . Kui võtad rooli juhtmooduli uuesti auto küljest lahti ja tagant kaane maha siis vasakul servas jookseb 4 laia rada millest 2 jõuavad pistikusse 2 ei jõua. Üks võimalus on et viid kuhugi kes sul selle pistiku ära vahetab tõstab vana pealt uuele või siis lisab skeemi vahele taki ja sinu airbagi tuli kustub.
Need millel kaks laengut - üks tugevam, teine lahjem, lastake avarii korral ainult üks lahti vastavalt siis avarii tugevusele.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Kui nüüd üks laengutest on ühendamata, tekib avarii korral "vene ruleti" olukord. Sõltub avarii tugevusest, kas padi avaneb või mitte....jussike kirjutas: Ega siis kaks laengut sul korraga ei rakendu enivei.
Need millel kaks laengut - üks tugevam, teine lahjem, lastake avarii korral ainult üks lahti vastavalt siis avarii tugevusele.

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=95490" onclick="window.open(this.href);return false;
- raitzzzz
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
- Telefon: viisviiisviisviis7272
- Auto: Golf 2, Passat B6
- Asukoht: Tartu-Voore
- Tänanud: 2 korda
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Küsimus siis, et kui mul on juba selline kolme kodaraga rool, siis mida mul veel vaja on kui tahan töötavaid nuppe roolile? Kas piisab ainult nuppudest ja kontollmoodulist või on veel midagi vaja, ning mis need osad umbes maksavad?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Minul jälle küsimus, et kui mul on mudeliaasta 2007, siis, kas mul on 2 või 1 astmeline bag.
Vist 1 nagu aru olen saanud.
Vist 1 nagu aru olen saanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Golfidel ei olnudki mäletamist järgi kaheastmelist laksu, kui siis ainult USA turu jaoks.golfi_vend kirjutas:Minul jälle küsimus, et kui mul on mudeliaasta 2007, siis, kas mul on 2 või 1 astmeline bag.
Vist 1 nagu aru olen saanud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Enne tasub uurida kas olemas olev moodul ei toeta nuppe. Kui vaja siis selle rooli jaoks on mul moodul olemas.raitzzzz kirjutas:Küsimus siis, et kui mul on juba selline kolme kodaraga rool, siis mida mul veel vaja on kui tahan töötavaid nuppe roolile? Kas piisab ainult nuppudest ja kontollmoodulist või on veel midagi vaja, ning mis need osad umbes maksavad?
Aga vea teadetest lahti saamaks on vaja kõigepealt ESP ära õpetada. See järel rool ise.
Paar päeva tagasi just installisin oma autole sellise rooli
Viimati muutis Laur, 24 Jaan 2014, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T
- raitzzzz
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
- Telefon: viisviiisviisviis7272
- Auto: Golf 2, Passat B6
- Asukoht: Tartu-Voore
- Tänanud: 2 korda
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Ehk oleks pakkuda siis väike juhend, kuidas proovida olemasoleva mooduli võimekust. Kaabel on mul olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Nu profid siit foorumist tulistavad puusalt kui mooduli numbri siia paned. Teine võimalus on proovi kaabliga, kas laseb kodeerida MF rooliks
M.O.T.T
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Millise mooduli ma pean panema? Kas LIN 1.3 ja 2.0 toega, või sobib ka ainult 2.0. Ehk siis, kas lõpuga CD või CH.
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
Component: Lenksäulenmodul 636 0070
Coding: 0000042
Shop #: WSC 01279 785 00200
VCID: 74E72E9517BDADBE80B-8021
No fault code found.
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
Component: Lenksäulenmodul 636 0070
Coding: 0000042
Shop #: WSC 01279 785 00200
VCID: 74E72E9517BDADBE80B-8021
No fault code found.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- raitzzzz
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
- Telefon: viisviiisviisviis7272
- Auto: Golf 2, Passat B6
- Asukoht: Tartu-Voore
- Tänanud: 2 korda
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
Ei tundunud nagu olevat sellist valikut, moodul on 1K1 909 144 KLaur kirjutas:Nu profid siit foorumist tulistavad puusalt kui mooduli numbri siia paned. Teine võimalus on proovi kaabliga, kas laseb kodeerida MF rooliks
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Rooli vahetus MF rooli vastu
See on roolivõim. Vaja on rooli aju(see, mis rooliratta all). See on aadress 16, steering wheel.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus