1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
tere. probleem selles et kui hommiku käivitada siis läheb ilusti käima aga kui gaasi anda siis mootor hakkab puterdama ja halli , musta tagan välja ajama lõpuks sureb välja,siis juba uuesti käivitades läheb vaevaliselt käima.kui mootor soe siis töötab laitmatult. auto seisab garaazis kus on 2- kraadi külma. paak on puhastatud korralik küte on sees,filter on vahetatud, pump on remonditud ja kontrollitud.diagnostika veakoodi ei anna.
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
kütuse kogus paigas aga süüdet ei lase regullida näitab et temperatuur liiga madal aga näidik näitab 90 keerasin tunde järgi. turbo radikas oli küll õli aga turbo juurest õline ei ole.
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Mootori temp andur ära vahetada ja süüde korralikult paika keerata!
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Kütuse parameetrid:
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
1 =
Engine speed
861...945 rpm
OK
---
2 =
Quantity injected
2.2...9 mg/H
OK
---
Below 2.2 mg/H
Injection pump too rich
- Renew injection pump => Page 23-19
Above 9 mg/H
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Injection pump too lean
- Renew injection pump => Page 23-19
Süüte parameetrid:
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
1 =
Engine speed
861...945 rpm
OK
---
2 =
Commencement of injection (specified)
2° ATDC...
4° BTDC
OK
---
Above 4° BTDC
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
3 =
Commencement of injection (actual)
2° ATDC...
4° BTDC
OK
---
Above 4° BTDC
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Injection pump positioned "early"
- Check and adjust commencement of injection dynamically => Page 23-24
Commencement of injection valve -N108 defective
- Check -N 108 => Page 01-35, final control diagnosis
Retarded 2° ATDC
Injection pump positioned extremely "retarded"
- Check and adjust commencement of injection dynamically => Page 23-24
Injection adjustment blocked
- Check -N108 => Page 01-35, final control diagnosis
Commencement of injection valve -N108 defective
4 =
Duty cycle from commencement of injection valve
2...95 %
OK
---
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
1 =
Engine speed
861...945 rpm
OK
---
2 =
Quantity injected
2.2...9 mg/H
OK
---
Below 2.2 mg/H
Injection pump too rich
- Renew injection pump => Page 23-19
Above 9 mg/H
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Injection pump too lean
- Renew injection pump => Page 23-19
Süüte parameetrid:
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
1 =
Engine speed
861...945 rpm
OK
---
2 =
Commencement of injection (specified)
2° ATDC...
4° BTDC
OK
---
Above 4° BTDC
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Display zone
Display on V.A.G 1551/1552
Possible cause(s) of fault
Fault remedy
3 =
Commencement of injection (actual)
2° ATDC...
4° BTDC
OK
---
Above 4° BTDC
Engine too cold
- Run engine at increased speed to warm up and repeat check.
Injection pump positioned "early"
- Check and adjust commencement of injection dynamically => Page 23-24
Commencement of injection valve -N108 defective
- Check -N 108 => Page 01-35, final control diagnosis
Retarded 2° ATDC
Injection pump positioned extremely "retarded"
- Check and adjust commencement of injection dynamically => Page 23-24
Injection adjustment blocked
- Check -N108 => Page 01-35, final control diagnosis
Commencement of injection valve -N108 defective
4 =
Duty cycle from commencement of injection valve
2...95 %
OK
---
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
mootor oli soe kui võtsin klapikambri kaane maha ja vaatasin märgid üle kõik oli õieti. panin süüte õigeks. käivitus ilusti ja läks pöördesse. jätsin 3tunniks garaazi seisma. uuesti käivitades läks käima ilusti aga niikui gaasi vajutasin hakkas mootor puterdama, suitsema ja suri välja.sain uuesti käima . lasin mõne minuti töödata ja kõik korras. homme võtan pihustid maha ja viin stendi
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
pihustite remont läks maksma 128eur selle hinna eest pani 4x uued otsad, vask seibid ja pihusti vahelised voolikud. romula tahtis tavapihusti 20eur ja juhtpihusti 50eur, 110eur kokku ja ei tea ka kui korras need veel on.lihtsalt pihusti kontroll maksis 2eur pihusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:56
- Auto: golf 1.9 55kw;toyota corolla;Mitsubishi eclipse.
- Asukoht: Rakvere
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Mul umbes sama jama külma mootoriga ei tohi gaasi palju anda kui natuke rohkem juhtub kohe puterdab ja väriseb ja suitseb.Mootor soe anna gaasi palju jaksad kõik ok. Mul igatahes peale turbot kõik torud seest õlised ja turbo loks ka üüratu.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
ma tean jah et sul passatiga sama jama. selline jama ongi vist nende mootoritega mingi tüüpviga tekib. mul on veel audi a6 98a 81kw. sel ei ole veel nii süvenenud,kui ikka külma mootoriga vajutad 4000pööret siis tühikäigul käima ei jää. mul on turbo ilma lõtkuta. mõte keerles ka plokikaane tihendil aga sa ju vahetasid. reede läheb teenindusse ja las otsivad vea üles minu mõistus on otsas.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Arvuti külge panna ja puterdamise ajal vaadata, mis näit segast paneb?
Miks sa külma mootoriga 4k pööret lased?
Miks sa külma mootoriga 4k pööret lased?

- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Mis see turbo käivitusse loed ?kristo_92 kirjutas:Kuidas on lood turboga, loksub kõvasti sisselase õline?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
siis oleks sinine taga, muud midagi. Muidu EGR klapp antud isedil olemas? Ega kipu lahti jääma vms. Ja kuidas on lood sisselaske koldega st pole ummistunud?kristo_92 kirjutas:sisselase õline ja mingi õhu ja õli segu lendab peale??
Aga kui räägid et pump uus jne jne, siis vb ikkagi miskit mootori ülemise poolega st klappidega v siis golvi grupiga endaga miskit viga.
Tundub nagu oleks õhu puudujääk sel hetkel kui kütet pihustatakse ja see plahvatama peaks v siis ei teki survet piisavat et see pihustatud küte plahvataks. Kui oleks kütte üle rikastamine, siis ilmselt läheks ise pöördesse vms

Viimati muutis copilot, 31 Jaan 2013, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Pihusti näite võiks kah logida sel ajal kui puterdama hakkab. Tuli pähe ka juhtpihusti viga ehk...kuigi antud asi peaks vist veakoodi andma. Lisaks veel,kas nukk on korras st pole kulunud? Ja kui kindel et pritse nurk paigas st kas vaatasid kaabliga? Vända andur ei saa kelbast panna?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
tere. selgus siis reedel teeninduses et külmastpeast ei ole silindrites survet. arvatavasti hüdrotõukurid jooksevad tühjaks ja klappide töö on häiritud. õli surve pidavat hea olema. reede vahetati hüdrokad ära ja oli käima ilusti läinud, aga jätsin nädalavahetuseks sinna et siis esmaspäeval selgub kas ka hommiku õues käima läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Eks siis anna kindlasti teada...ega palju mööda ei pannud, et surve kukub millegi pärast ära ja vb tingitud klappide valest tööst. Saavad ehk ka teised sama jama otsas olijad lasta see survete asi üle vaadata.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Kas on ka midagi selgunud? Loodetavasti ei ole jälle selline kasutaja, kes tuleb teeb ennast kasutajaks, teeb tund aega hiljem 1 teema ning kui saab mure lahendatud isegi foorumiväliselt, siis kaob kui tina tuhka. 

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2012, 14:13
- Telefon: 53004783
- Auto: vw vento
- Asukoht:
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
tere. ei ole ära kadunud aga lihtsalt ei ole midagi rõõmustavat öelda. osad tõukurid olid küll läbi. reedest-laupäevani seisis teeninduse hoones ja laupäeva õhtul aeti õue ja esmaspäeval läks ilusti käima siis oli soojem ilm ka. tõin eile koju ja täna hommiku käis ainult 5sek ja jälle sama jama.seitsmendal korral sain käima ja iga käivituse vahel peab ootama kusagil 20 sek. kui järjest käivitada siis mootor veaks nagu tühjalt ringi. kui jagu ei saada siis lammutan varuosadeks liiga kulukaks läheb.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Pakun et viga võiks olla õlipumbas (reduktsioonklapis). On olnud sama juhus bensukaga, kus liigne õlisurve on klapid irvakile lükanud ja sellest ka survete kadu silindrites ja mootori seiskumine. Kui tõukurid ei hoiaks õli sees, siis klapid ei avaneks üldse käivitades ja kompressioon silindrites sellegipoolest ok. Sellisel juhul võtaks mootori käivitumine pikema aja, kuna enne peab õlisurve plokikaande jõudma ja tühjad tõukurid õliga täituma, et klapid saaks avanema hakata. Kui suur oli õlisurve - eelpool kirjas et see pidavat hea olema?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Proovi kas niiviisi, kui võtad MAF anduri tagant ära mingit vahet on? Just uurisin siin enda 81kw õrna turtsumise kohta külmkäivitusel esimesed 5sec, kui temperatuurid veidi madalamad. Päris mitmel aidanud uus MAF andur. Leidsin ka ühe lehekülje, kus kirjas et veidi must maf võib just külmalt näiteks põhjustada ka välja suremist. Pistik tagant ära, ja vaata kuidas käitub. Võib teinekord mõnda aega seisnud mootoriga MAF aia teibaid ajule näidata.
Viimati muutis copilot, 06 Veebr 2013, 01:25, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi 81kw 97a käivitamis probleem
Niih, ei lähe küll sellesse teemasse, kuid seoses enda 81kw traktori nii 5sec kuni 10sec turtsumise jamaga külmkäivitusel olenevalt kas õues -1c v -16c, sain veidi eestist infi. Lasin siis naise isal(kes sellega hetkel sõidab pmt), see juhe tagant võtta peale pikemat seismist....ja enam ei turtsu nii...teeb ainult vb paar kerget turtsatust ja kõik ning käib siis nii nagu kell....leidis vist minu leitud info selles osas kinnitust(paar korda külmema ilmaga nii laskma tal katsetada. Muidu iseenesest loeb see MAF nii nagu peab st motol jõudu on ja küttekulu kah OK. Ilmselt kui moto külm ja anduril pole pikemat aega voolu taga, siis see nn kuum juhe vms mis siis peaks seda õhu kogust õigesti lugema, ei toimi esimesel paaril minutil nii nagu peab kuniks nn üles soojeneb. Tuleb uus andur ilmselt...vana jätan pagassi, vb kellelgil vaja kunagi kiire MAF diagnost teha siis saab selle ajutiselt asemele visata, sest muidu toimib...puhastamisega ei hakka jebima, sest suht 50/50 et andur läheb täitsa peeti v siis kasu lühiajaline.
Teema algatajale soovitaks sama proovida....ei ole ju aega nõudev tegevus....lihtsalt pidi ka välja suremist põhjustama ja just külmkäivitustel.
Teema algatajale soovitaks sama proovida....ei ole ju aega nõudev tegevus....lihtsalt pidi ka välja suremist põhjustama ja just külmkäivitustel.
Diesel Power KEEPS ME GOING