Jagaja kaas

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Jagaja tihendi alla nii suur niiskus juba tekkinud äkki...endal on sama jama ventoga, sooja ilmaga ei käivitu korralikult ja puterdab. Külmaga pole mingit probleemi, aga kahtlustan küünlajuhet.
Kui külmaga ei streigi siis aga ei saa küünlajuhtmed olla

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Mul auto käivitub iga ilmaga korralikult. Temp. kõikumiste korral tekib kondents kaane alla. Põhiliselt siis, kui temp. on üle -10 C.

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Kirjutan siia nüüd kuidas enda kammist lahti sain, kui satute lugema.
Kui on hommikusel käivitusel mootor tigiseb ?
Süütepoolist tulev juhe jookseb keskmisesse asendisse jagajasse. Vahetasin selle juhtme otsad ringi ja auto käivitub nüüd ideaalselt ja kondentsiga ei puterda. Süütepoolist lõi korraliku suraka iga 5 sekundi tagant, mis on ilmeselgelt tingitud kondentsist. Kui ei tea kus süütepool asub siis leiad selle ülesse kui jagaja kaant mööda (keskmine juhe) liigud ülesse pidurivõimendi poole. Vahetasingi need juhtme pooled ringi ja kõik OK. Kahtlustaks siinpool ikkagi süütejuhtmeid.

Variant2: Temp anduri oled ära vahetanud ?
Viimati muutis Mazz, 02 Veebr 2013, 08:16, muudetud 2 korda kokku.

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

Peaks vaatama,et süütejuhtmed ei puutuks kokku omavahel ega muude osadega. Olen näinud kuidas säde lööb läbi juhtme isegi jahutusvedliku kummist lõdvikusse,kui veidi hõõrdunud on.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Pigem on asi siiski kõrgepinge juhtmetes. Selle kondentsiga peaks ta ikka töötama.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Ma väga tänan abi eest ! Tegelen nende juhtmetega.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Olen jälle murega siin, seekord ei valmista muret jagaja kaane olev kondents, kuna ilmad on head. Muret tekitab see, et auto puterdab tühikäigul, selline tunne jääb nagu oleks kaane all kondents, aga pole.
Puterdus esineb sooja mootoriga. Pöörded ei kõigu. Tühikäigul on umbes 800-850 t/min.

Tänan kõiki vastajaid :)

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kus Sa asud? Viga võib olla tempi anduris. Lambdas ja mujalgi veel. Lihtsam oleks diagnostika teha kui järjest kõiki juppe osta. Liiasti veel võib tal kütusekogus nii suur olla.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Lambda sai eelmine talv vahetatud, tehti ka diagnostika. Peale lambda vahetust ei näidanud diagnostika enam midagi.
Isegi tempi andur on vahetatud, aga sellega oli selline lugu, et see kes vahetas ütles, et pole kindel, kas juba eelnevalt oli õige tempi andur peal ja nüüd ei teagi, kas uus tempi andur sai õige peale. Muidu sai küll ostetud uued selle värvi järgi, mis varem oli.


Suured tänus vastamast :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Golfu kirjutas:Lambda sai eelmine talv vahetatud, tehti ka diagnostika. Peale lambda vahetust ei näidanud diagnostika enam midagi.
Isegi tempi andur on vahetatud, aga sellega oli selline lugu, et see kes vahetas ütles, et pole kindel, kas juba eelnevalt oli õige tempi andur peal ja nüüd ei teagi, kas uus tempi andur sai õige peale. Muidu sai küll ostetud uued selle värvi järgi, mis varem oli.


Suured tänus vastamast :)
Ma pole küll suurem asi asjatundja, kuid minu teada seal vaid 2 varianti ongi ja neid eristatakse just pistiku järgi? :roll: Ses mõttes, et kas pistik on 4-ja klemmiga või (oli vist) 2-he klemmiga? Kui su autol ikka neljane pistik, siis 2-otsaga andurit sinna otsa torgata (või õigemini vastupidi - pistikut anduri külge), nii et midagi ei märka, pole võimalik :D

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Ma loodan, et see klemmi jutt käis ikka tempi anduri kohta, siis ma ise olen veel väiksem asjatundja, aga seda tean, et kaupluses küsiti, mis värvi on vms ? Kui õigesti mäletan, siis olid valikus veel : valge, pruun ja must. Äkkis isegi oli veel midagi.
Võib-olla eksin nüüd korralikult, siis neid tempi andureid oli veel mitu tükki? või ajan midagi ikka väga sassi?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8004
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas R36 »

4-jast on ka mitmevärvilist.

Pane mootorikood siia ja proovin värvi vaadata.
Kood kleepsis pagaasnikus.
Viimati muutis R36, 12 Veebr 2013, 22:32, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Leidsin selle kleebise isegi üles, kas see kood on kõige ülemine selline pikem number ?
Kuigi ma ei tea, kas sellest koodist on enam kasu, sest autol on juba mootor vahetatud, pole enam algne mootor peal, mis oli ostes.

Või arvan valesti, sest ma siiski pole eriline asjatundja.


Tänan

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Golfu kirjutas:Leidsin selle kleebise isegi üles, kas see kood on kõige ülemine selline pikem number ?
Kuigi ma ei tea, kas sellest koodist on enam kasu, sest autol on juba mootor vahetatud, pole enam algne mootor peal, mis oli ostes.

Või arvan valesti, sest ma siiski pole eriline asjatundja.


Tänan
Mootorikood peaks olema kahe või kolme täheline aga tõesti pole sellet kasu kui mootor vahetatud. Kas sa tead mis auto pealt praegune mootor pärit on?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Golfu kirjutas:Leidsin selle kleebise isegi üles, kas see kood on kõige ülemine selline pikem number ?
Kuigi ma ei tea, kas sellest koodist on enam kasu, sest autol on juba mootor vahetatud, pole enam algne mootor peal, mis oli ostes.

Või arvan valesti, sest ma siiski pole eriline asjatundja.


Tänan
Golfi_vend mõtles küll sealt kleepsult kolmetähelist mootori koodi, kuid kui sul moto juba vahetatud, siis sellest enam abi pole jah, kuid proovi telef. andurist pilt teha, äkki saab midagi leiutada?
Edit: Deem...J.Aru jõudis jälle ette :D
Viimati muutis TiitRE, 13 Veebr 2013, 20:27, muudetud 1 kord kokku.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Aaa, hetkel peaks see mootori kood olema ABS

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Mootori koodi leiad ploki servast, ülevalt jagaja juurest kui on 1,8 66kw(ABS). Ploki kaanest all. Ilmselt on siiski Sulle vaja 4 klemmiga, kollase triibuga andurit. Kus sa asud? Lihtsam oleks see auto üle vaadata, et tuvastada vead. Neti teel on suhteliselt keeruline. Ka tavalise testriga on võimalik mõõta anduri takistust.
Viimati muutis NOTFAST, 13 Veebr 2013, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:4-jast on ka mitmevärvilist.
Õige jah, minu omal oli ju 4 pin`ine pistik musta värvi ja kollase triibuga.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

On ja 1.8 ja 66kw. Ja ABS, sest seda on juba vaadatud.
Aga Võrus asun.


Ma väga vabandan, aga ma olen nüüd ikka hullult segaduses, aga ma olen nüüd need värvid ja enne rääkisin veel, et mitu andurit vist, siis ma olen selle kõik sassi ajanud õlirõhu anduriga.
Igatahes temp. andur on vahetatud kindlasti, aga nüüd ei teagi, kas on siis õige või vale andur.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

Üks teemaväline asi ka, palun vabandust, kui selle siia postitan, aga tuli nüüd meelde.
Sõitisin täna koju ja äkitselt mõlemad suunatuled kadunud, armatuuril nagu ei vilkunud kumbagi noolekest, ilmselt ei vilkunud nad väljas ka. Kui jõudsin koju ära, siis proovisin korra veel ja siis juba töötasid.
Algul kohe arvasin, et kaitse läbi või hakkab minema, aga mulle öeldi, et see ei saa kaitsme viga olla.
Öeldi, et äkki mingi relee ??

Kuulaksin teiste arvamusi ka?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Golfu kirjutas:On ja 1.8 ja 66kw. Ja ABS, sest seda on juba vaadatud.
Aga Võrus asun.


Ma väga vabandan, aga ma olen nüüd ikka hullult segaduses, aga ma olen nüüd need värvid ja enne rääkisin veel, et mitu andurit vist, siis ma olen selle kõik sassi ajanud õlirõhu anduriga.
Igatahes temp. andur on vahetatud kindlasti, aga nüüd ei teagi, kas on siis õige või vale andur.
Tee endale ikka asjad selgeks, mida taga ajad :D ...aga rõhuandurid on tõesti pruunid/valged/sinised/mustad 8)
Viimati muutis TiitRE, 13 Veebr 2013, 23:56, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Golfu kirjutas:Üks teemaväline asi ka, palun vabandust, kui selle siia postitan, aga tuli nüüd meelde.
Sõitisin täna koju ja äkitselt mõlemad suunatuled kadunud, armatuuril nagu ei vilkunud kumbagi noolekest, ilmselt ei vilkunud nad väljas ka. Kui jõudsin koju ära, siis proovisin korra veel ja siis juba töötasid.
Algul kohe arvasin, et kaitse läbi või hakkab minema, aga mulle öeldi, et see ei saa kaitsme viga olla.
Öeldi, et äkki mingi relee ??

Kuulaksin teiste arvamusi ka?
Minu Ventol on kaitsmebloki üleval. Relee blokis kõige vasakpoolsem ülemine relee. Jookseb sinna sisse ka mingi "juhe". Jamas ka endal, aga uut releed ei ostnud. Võtsin korra välja, painutasin õrnalt klemme ja viskasin tagasi sisse. Töötab tänase päevani. Või kui on mujal siis ühekaupa testi. Ohukad peale ja relee välja. Kõik releed üle vaadata.
Viimati muutis Mazz, 14 Veebr 2013, 03:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Peale ohukate kasutamist jääb vanematel see lüliti valesse asendisse üsna sageli. Siis ka ei tööta suunad. Lisaks veel, et paljude ise pandud signad põhjustavad vahel anomaaliaid suunatulede töös. Kaitse ja relee võivad siiski samuti seda põhjustada.
TO: TiitRE Temperatuuriandurid ikka, mitte rõhuandurid.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Golfu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30 Mai 2011, 07:43
Auto: Golf 3 1.8 66kw
Asukoht:

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas Golfu »

TiitRE kirjutas:
Golfu kirjutas:On ja 1.8 ja 66kw. Ja ABS, sest seda on juba vaadatud.
Aga Võrus asun.


Ma väga vabandan, aga ma olen nüüd ikka hullult segaduses, aga ma olen nüüd need värvid ja enne rääkisin veel, et mitu andurit vist, siis ma olen selle kõik sassi ajanud õlirõhu anduriga.
Igatahes temp. andur on vahetatud kindlasti, aga nüüd ei teagi, kas on siis õige või vale andur.
Tee endale ikka asjad selgeks, mida taga ajad :D ...aga rõhuandurid on tõesti pruunid/valged/sinised/mustad 8)

Selles mõttes, et keegi käis mõtte välja, et võib-olla on teema temp. anduriga, aga ma lihtsalt ise ajasin selle kogemata segi rõhuanduriga.
Palun veelkord andeks ! :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jagaja kaas

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

NOTFAST kirjutas: TO: TiitRE Temperatuuriandurid ikka, mitte rõhuandurid.
Ma lähtusin hetkel sellest jutust 8)
Golfu kirjutas: Ma väga vabandan, aga ma olen nüüd ikka hullult segaduses, aga ma olen nüüd need värvid ja enne rääkisin veel, et mitu andurit vist, siis ma olen selle kõik sassi ajanud õlirõhu anduriga.

Vasta

Mine “Mootor”