G2 salong ei taha soojeneda?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas slamm »

Küsimus siis selline, et mootor saab töösoojaks kenasti ja ilusti.. Koguaeg on temp andur normis.Aga kui madalate pööretega sõidan, hakkab salongis külma õhku puhuma kui see on sooja peal.Kui suuremate pööretega siis tuleb sooja ilusti..
Autoks : Golf 2 90 a. 1,6 53kW
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 03:25, muudetud 1 kord kokku.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=49548" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkki aitab, arvan, et sul ka kuskil õhupoiss hullab.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

mul oli soojendus radikaga sama jama
lehti ja s***a oli täis salongi filter oli omadega nii läbi sama jama pöörded kõrgel hoidsid siis tuli sooja .
aga kohapeal käije sooja mootoriga ei midagi . siis käis laks ja soojendus radikas läks vahetasin ära poolteist nädalat kärssas ning nüüd auto mõnus tulikuum seest :) nagu kamina ääres istuks

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Võib olla siiski soojendus radikas endas on takistus, pööretega viid vedeliku kiiremini liikuma. Kui mootor on töö soe siis pump lööb kergemini suurt ringi,kui punnitada väikest,takistusega ringi.

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

peaks proovima siis puhastamise:) Kuidas oleks parim variant [VW Bot: "Keel korda!"] ligipääsuks?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui mootor on soe, siis ei ole eriti vahet kas pööre peal või mitte. Ega termostaat ei avane suurele ringile survega, naljahammas. Seda teeb ikka temperatuur. Pöördega juhtub see, et pump lööb natuke suurema surve süsteemi, see ka kõik ja kui paisupaagi kork peab, siis see rõhk seal on ka, kuni mootor jahtub ükskord.
Mina soovitaks ennekõike ikkagi õhutamist, sest kui radikas oleks umbes, siis tuleks leiget pöördega ainult ja tühikäigul ei tuleks üldse midagi, kui ainult külma. Sest soojendus radikal on need seksioonid seal väga peened ja kui selle kinni võtab, siis on kogu radikas seda jama täis. Päästab ainult radika vahetus.
Nii, et proovi ikka enne õhutamist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

proovin ;) sellessuhtes et kui sõidan 80ga 5.s sees. on kõik hea soe :) aga just linnavahel..peab 3.ndaga sõitma :D

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ikka ja jälle on jutt sellest ,,jamast,, . Mis jamast jutt?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Alumiinium reageerib tosooliga ja kuidas veel. Sellest tekibki sade, mis ummistab soojendus radika, kuna see ei ole nii suure läbilaske võimega. Sellepärast on vaja ka suhteliselt tihedalt tosooli vahetada.
Ja et vältida järgmist küsimust, siis enamus VW krupi autodel on plokikaaned alumiiniumi segust. Seal ka temperatuurid kõrged, eriti põlemiskambri ümbruses. Kuumuse ja tosooli enda hapelise keskkonna mõjul tekib sade, sellele aitab kaasa ka plokk, kus on ka suured temperatuuri kõikumised.
Ja jälle OT lõpp, ei kisu kellegagi tüli. Tuginen enda õpitule (koolis) ja enda kogemustele, mida on ka juba mitu head aastat.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Küsimus ei ole niivõrd alumiiniumi-tosooli reageerimises (sama edukalt jäävad kinni ka teiste markide vasest soojendusradiaatorid) kui ebakvaliteetse ja kaua vahetamata jahutusvedeliku kasutamine kuna sade pärineb ikka mootoriplokist ja tegu on katlakivi ja tema erinevate modifikatsioonidega, jahutusradiaator lihtsalt kogub selle sodi endasse (samuti ummistuvad ka jahutusradiaatorid ainult mitte nii sagedasti). Kaasaegse long-life jahutusvedeliku kasutamisega pole antud nähtust täheldanud. Saadaval on ka keemia mis seda sodi lahustab ja väga edukalt aga kõrge hinna (ca. 900 kr/5l) ja jaeturustuse puudumise tõttu Eestis on see tavakasutajale kättesaamatu ja majanduslikult ebaotstarbekas soetada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Selleni ma ei jõudnud, kuna ei pidanud vajalikuks. Sest tean isegi seda kemikaali.
Pidasin silmas ikkagi kongreetselt VW kruppi. Muud ei midagi.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

:D teadjad poisid. Nii rasked teksti kontekstid, et võtab aega 3-4 lausetki lugeda:) :D aga proovin siiski õhutada?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Võtame kokku. Tee kõigepealt läbipesu, siis uus tosool ja korralik õhutus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri

Lugemata postitus Postitas jurka056 »

Mul sama jama....kui vajutad gaasi siis tuleb sooja ja kui tühikäigul seisab siis tuleb leiget õhku :S
Ja ma lugesin mis te siin kirjutasite aga m...i ei saanud aru :D võib-olla olen loll :D aga pliiis rääkige selgemalt mis võiks aidata :ninja::ninja::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
volkswagen, das Auto :)

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Tõnis soovitab läbipesu, mina õhutamist.
Mõlemast koos võib abi olla. Uus tosool ka veel. ;)
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

panic
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 27 Okt 2012, 11:23
Telefon: 5596102kuus
Auto: g2
Asukoht:

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas panic »

Kas salongiradiaatori vahetuseks G2 peab kogu armatuuri ära võtma või saab ka teisiti?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2874
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

100% tuleb armatuur eemaldada.

Koik
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Okt 2005, 16:03
Telefon: 56789677
Asukoht: tallinn

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas Koik »

kunagi 8a tagasi ma vahetasin g2 salongiradikat. Mina küll armatuuri eest ei võtnud.Muidugi võib olla põhjuseid teisi miks ei tule kohapeal sooja.
cet666

Petzo
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas Petzo »

Ise vahetasin salongi radika enne jõule ära ja ei kiskunud armatuuri maha.
Uue radikaga läks asi paremaks, aga tahab ka pööret saada. Kas pumba labad vms ei või kulunud olla? Jahutussüteem sai 2 kuud tagasi pesu kui termostaati vahetasin ja nüüd lasin jällegi puhtaks ja uus tosool sisse.
Rait.

E.C.C
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 31 Mai 2009, 23:50
Asukoht:
Kontakt:

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas E.C.C »

Tere ei hakand uut teemat tegema küsimus selline ?

Kas peab armatuuri maha võttma või saab ka alt ligi kui konsooli eemaldan ?
Tegu Golf 2 ga
Kuna salongisoojendus radikas lasi läbi siis plaan uus panna uus radikas olemas!

Kui peab armatuuri maha võttma kas olemas ka mingi link kus on näidatud mis ja kust lahti kruvida et armatuur kätte saada ?
Otsing ei näidand tulemust !

Teritades Janek .
Viimati muutis E.C.C, 23 Veebr 2013, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Petzo
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas Petzo »

Ei pea.
Hakkad keskkonsooli, rooli ja kindalaeka aluste sahtlitega pihta. Seejärel juhipoolt küljelt mingi sile plastik, veel miskeid kruve mis leiad, trossisüsteem lahti, kapoti alt 2 mutrit. (radika torudest 10 cm vasakule ja 30 cm vahega üksteise kohal). a ja salongi vent maha (tuleb maha keerates). Kuskil on veel selle vent tunneli kinnitus, vist kapoti all õhuvõtu kõrval. Ühesõnaga hakka järjest lammutama ja varu kannatust, niimoodi neti teel on raske kirjeldada.
Rait.

E.C.C
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 31 Mai 2009, 23:50
Asukoht:
Kontakt:

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas E.C.C »

Suured Tänud :wink:

Eks hakkan vaikselt pihta loodan et õhtuks saab uuesti kokku :D

Pärast muljetan kuidas asi edenes ja mis üllatused tulid :D
http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;

E.C.C
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 31 Mai 2009, 23:50
Asukoht:
Kontakt:

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas E.C.C »

Kogu kupatus edukalt käes.

Tõsi ta on armatuuri ei pea lahti võtma ,edukalt saab sellise õpetusega asja kiirelt kätte .

Nüüd üks teine küsimus et miks nii on tehtud ?
Mis efekti see foolium annab ?
Kas tasub samamoodi teha ?

link siin http://www.vwgolf-mk2.com/e1107vwgolfmk2_2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis E.C.C, 23 Veebr 2013, 13:14, muudetud 1 kord kokku.
http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Klappide pealt iganeb see kiht maha, siis hakkavad õhku läbi laskma ning ei puhu enam korralikult sooja, sellepärast ongi need klapid fooliumiga üle kaetud.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: G2 salong ei taha soojeneda?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Võid tõmmata ka teibiga. Peaasi, et sealt õhku läbi ei puhuks, kui klapp kinni on. Kui armatuuri lahti lased on kordades lihtsam teha ja tagasi panna neid õhutorusi. Armatuur käib imelihtsalt eest ära ju. Eriti jama on vanema tüübi soojendusega ja pehme armatuuriga. 89 ja ülesse poole on veidi kergem vahetada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”